próbki z ATW

1. Data: 2003-08-07 13:22:02

Temat: próbki z ATW
Od: "" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy dostałyście może jakieś próbki z tej firmy i czy w ogóle ktoraś z
grupowiczek pisała maila to ATW o próbki??
Z góry dziękuję za wszyskie odpowiedzi:)
pozdrawiam
Eda

1. Data: 2003-08-07 13:40:22

Temat: Re: próbki z ATW
Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wysylalam do nich maila z prosba o probki,ale dostalam odpowiedz
odmowna,gdyz oni probek nie wysylaja. Moga jedynie podac Ci najblizszy punkt
dystrybucyjny.

1. Data: 2003-08-07 17:59:37

Temat: Odp: próbki z ATW
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wysylalam do nich maila z prosba o probki,ale dostalam odpowiedz
> odmowna,gdyz oni probek nie wysylaja. Moga jedynie podac Ci
najblizszy punkt
> dystrybucyjny.

mi to samo napisali...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-08-07 18:52:06

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> najblizszy punkt
>
> mi to samo napisali...
>
> pozdrawiam serdecznie
> Ania z Wrocławia

Wysylaja jedynie katalog. Pozdrawiam.
Mila

1. Data: 2003-08-07 18:54:23

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najblizszy punkt
>
> mi to samo napisali...

ja tez się pod tym podpisuję... phi :( Nivea tez nie chciało wysłać próbek
za to dzisiaj dostałam próbki (szt.2) od Idea 25 :)
Na poczatek dobre i to!

pozdrawiam serdecznie,

Ani

1. Data: 2003-08-07 21:10:32

Od: "Eda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi:)))
pozdrawiam
Eda

1. Data: 2003-08-07 21:53:49

Od: "Natalia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nivea tez nie chciało wysłać próbek
> za to dzisiaj dostałam próbki (szt.2) od Idea 25 :)
> Na poczatek dobre i to!
>
> pozdrawiam serdecznie,
>
> Ani

a mi wlasnie dzisiaj przyslali probki z Nivea (2x chysteczki do demakijazu
i kremik). Tydzien czkalam.

co od Idei25 mozna dostac?:)

pozdrawiam

Nacia

1. Data: 2003-08-08 08:09:46

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mi wlasnie dzisiaj przyslali probki z Nivea (2x chysteczki do
demakijazu
> i kremik). Tydzien czkalam.

Cholender, jakim cudem jedne dostaja a inne nie?
Ja po prostu wysłałam maila i dostałam odpowiedź negatywną - moze nie tu
wysłałąm?

> co od Idei25 mozna dostac?:)
Z serii Citro Biotic:
1) Antyrodnikowy eliksir do pielegnacji okolic oczu
2) Antyrodnikowy krem na dzień SPF 20

Właśnie listonosz przyniósł mi dwie duze koperty a4 i trzecią b5 :) Grube,
wypchane!!!
1) Pollena Eva:
- Krem liftingująco - wygładzający z ekstraktem z czereśni Biolift
- pasta do zębów z aminofluorkiem i triclosanem Evadent
- pasta do zębów wrażliwych z aminofluorkiem, wit B5, E i PP
- pasta do zębów przeciwko paradontozie
- krem antybakteryjny matująco - nawilżający na dzień i na noc BeNeW
- Chusteczka odświeżajaca Active energy
- krem regenerujący - multiwitaminowy do cery delikatnej i wrazliwej z
ekstraktem z róży francuskiej - Magia kwiatów]
- krem nawilżający do cery delikatnej i wrażliwej na rozszerzone naczynka z
kwiatem z czarnego bzu i kasztanowca - Magia Kwiatów
- Emulsja ochronna do opalania wodoodporna z filtrem 5 - Riviera
-Krem nawilżający z algami hawajskimi - Eva anti - ageing
- Krem pod oczy i wokół ust - Len & Retinol
- krem energizujacy na dzień - Bursztyn
- Hypoalergiczny krem nawilżający z kompleksem witamin A,E,C,B5 dla skóry
alergicznej i nadwrazliwej z preregenem - seria Eva medica
- Szampon pielegnacyjny z ceramidami do włosow suchych i zniszczonych - Len
studio
:) dużo!

2) Ziaja:
- Krem matujący Bio Balans do cery tłustej i mieszanej
- Mleczko po opalaniu z wapniem - SopotSun
- Przeciwzmarszczkowy krem regenerujący - Aretina Q
- Żel wyszczuplający z kompleksem antycellulit - LipoCELL Bloker
- Krem aktywnie regenerujący do cery z problemami naczynkowymi PhytoAktiv
- Krem do rąk i paznokci Kozie mleko
- Pasta do zębów MintPerfekt mix -herba

3) Eris:
-Żel-krem dotleniający na oczy i powieki Forte 25
-Biokrem nawilżający Forte 25 (2x)
-Lekki krem nawilżająco - matujący Forte25
- Sensilium Opti - zel pod oczy głęboko nawilżający z wyciagiem z malwy -
Pharmaceris A

:))) To działa!!!!!
Chyba musze kupić osobna kosmetyczke na to wszystko!!!

Pozdrawiam serdecznie,
Ani - zakopana w próbkach! :)

1. Data: 2003-08-08 08:39:47

Od: "Natalia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pharmaceris A
>
> :))) To działa!!!!!
> Chyba musze kupić osobna kosmetyczke na to wszystko!!!

super! i to wszystko piszesz w mailu do nich, na stronach? ja tez chce:).

1. Data: 2003-08-08 08:56:38

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> - pasta do zębów z aminofluorkiem i triclosanem Evadent
> - pasta do zębów wrażliwych z aminofluorkiem, wit B5, E i PP

A ja jestem ciekawa w jakich opakowaniach dają próbki pasty do zębów... Też
w takich saszetkach jak kremy????

________
sheba 20

[OT] do konsultantek AVON