problem

1. Data: 2004-01-26 14:39:21

Temat: problem
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra chce zorganizowac kolezance wieczor panienski z tancerzem,
najlepiej w jakims klubie w Warszawie i żeby to było w sobote. Nie wiem na
jaką grupę wysłać zapytanie, a może któraś z grupowiczek wie coś na ten
temat.

Beata

1. Data: 2004-01-26 14:40:42

Temat: Re: problem
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-26 15:39:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Beata* skreślił te oto słowa:

> Moja siostra chce zorganizowac kolezance wieczor panienski z tancerzem,
> najlepiej w jakims klubie w Warszawie i żeby to było w sobote. Nie wiem na
> jaką grupę wysłać zapytanie,

Na pl.regionalne.warszawa,
a na przyszlosc zapoznac sie z linkiem:
http://www.usenet.pl/opisy/

> a może któraś z grupowiczek wie coś na ten
> temat.

Jesli wie to niech Ci o tym opowie na privie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-27 09:45:40

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jesli wie to niech Ci o tym opowie na privie.

Niech powie tutaj - chętnie się dowiem coś ta temat _urodziwych_ męskich
ciał ;)

pozdrawiam, misiczka

--
Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć
http://www.misiczka.com

Wrocław - pedicure - gdzie?
celulit
jaki szampon?