problem - odmierzanie porcji makaronu

11. Data: 2008-06-08 07:51:01

Temat: Re: problem - odmierzanie porcji makaronu
Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to w takim wypadku lepiej kupić badziewną wagę :)

Na Allegro? I tak ci nie przyjdzie :P. A jak już chcesz mierzyć
i ważyć, to zmierz po prostu kiedyś obwód wiązki makaronu :P.

Pozdr.
R.

12. Data: 2008-06-08 10:45:39

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Cze, 12:12, <r...@n...pl> wrote:
> Witam,
> Zawsze mam problem z odmierzeniem prawidłowej porcji makaronu spageti. Albo
> ugotuje za duzo albo z malo. Wiem ze jest takie urzadzonko z dziurka ktora
> wskazuje wlasciwa grubosc wiąchy makaronu. Dotychczas jej nie znalazlem w
> sklepie. A moze macie jakis inny sposob?
> Pozdrawiam
> Krzysiek

http://www.nokaut.pl/oferta/miarka-do-spaghetti.html

Tylko, że można sobie za darmo wyciąć np. z kartonu.

13. Data: 2008-06-08 11:44:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> http://www.nokaut.pl/oferta/miarka-do-spaghetti.html
> Tylko, że można sobie za darmo wyciąć np. z kartonu.

Jeszcze przydałoby się znać rozmiary tych kółek, nie uważasz?
A ta z Allegro jest tańsza.

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2008-06-08 12:26:20

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jun 2008 03:45:39 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> http://www.nokaut.pl/oferta/miarka-do-spaghetti.html
>
> Tylko, że można sobie za darmo wyciąć np. z kartonu.

Oczywiście.
A w ogóle jakby się chciało mieć miarki do tego, tamtego i wszystkiego,
tudzież osobny przyrząd do każdej wykonywanej czynności kuchennej, to
człowiek by się spod góry śmiecia nie wygrzebał.
Dla mnie oko i dłoń to najbardziej uniwersalne, niezależne od prądu,
zajmujące najmniej miejsca i nigdy się nie gubiące pomiarowe narzędzia
kuchenne.

15. Data: 2008-06-08 13:10:43

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 13:44, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Jeszcze przydałoby się znać rozmiary tych kółek, nie uważasz?
> A ta z Allegro jest tańsza.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Rurki, nitki do tego różnej grubości. A przytmikar robisz pod swoim
kątem - w zasadzie wiesz, ile "wolno ci" zjeść?

16. Data: 2008-06-08 13:11:30

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 14:26, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Dla mnie oko i dłoń to najbardziej uniwersalne, niezależne od prądu,
> zajmujące najmniej miejsca i nigdy się nie gubiące pomiarowe narzędzia

Zapomniałaś o głodzie i apetycie.

17. Data: 2008-06-08 13:12:50

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 15:10, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

Korekta:

Rurki, nitki do tego różnej grubości. A przymiar robisz pod swoim
kątem - w zasadzie wiesz, ile "wolno ci" zjeść? :-P))

18. Data: 2008-06-08 13:44:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> w zasadzie wiesz, ile "wolno ci" zjeść? :-P))

W zasadzie mam dwie "gęby" do nakarmienia. I w zasadzie ta pierwsza
niemal zawsze coś na talerzu zostawia - oprócz spagetti właśnie.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2008-06-08 16:58:05

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 15:44, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> W zasadzie mam dwie "gęby" do nakarmienia. I w zasadzie ta pierwsza
> niemal zawsze coś na talerzu zostawia - oprócz spagetti właśnie.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Oprócz siebie?

20. Data: 2008-06-08 17:31:12