Re: problem symbionisty....

Data: 2000-11-08 19:42:09
Temat: Re: problem symbionisty....
Od: "Kuba 2099" <k...@b...pl>

Witam!

> a czemu niektorzy uwazaja, ze lenistwo to cos zlego?

Zależy co kto uważa za lenistwo!
- jeżeli siedzisz sobie (leżysz) oglądasz kilka godzin telewizję, a twoje
sprawy czekają na ciebie to jest normalne lenistwo, które prawdopodobnie
podoba się Tobie a nie podoba zwierzchnikowi / rodzicom / opiekunom
- natomiast jeżeli przez dwie godziny chodzisz po domu, od okna do okna,
patrzysz na mokrą ulicę, nie wiesz co masz ze sobą zrobić, nie bawi cię już
telewizja, komputer czy nawet koleżanka, a mimo to robota, która czeka
pozostaje nie tknięta, to takie lenistwo jest ZŁE i za razem najtrudniejsze
do pokonania, bo jak mam zabrać się do pracy, skoro nie chce mi się nawet
oglądać TV?

pozdrowienia
Kuba 2099