problem z ciaza! pilne!

11. Data: 2005-04-01 16:11:09

Temat: Re: problem z ciaza! pilne!
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał(a):
> no to rzeczywiscie myle, bo jak napisalas jego nazwe, to mi sie
> przypomnialo. a czym one sie roznia?

RU-486 to tabletka wczesnoporonna (wywołuje skurcze i poronienie), a
Postinor uniemożliwia zagnieżdżenie się jajeczka i ciąża nie rozpoczyna
się (to tak mniej-więcej)

--
best regards,
scream (at)w.pl

12. Data: 2005-04-01 16:44:01

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxx napisał(a):
> witam. jestem w 6 tygodniu ciazy ale nie chce miec dziecka ani zabiegu. czy
> sa tabletki ktore by pomogly rozwiazac moj problem? prosze nie piszcie mi to
> o moralnosci bo mam juz dosyc problemow w zyciu wiec bede wdzieczna tylko za
> jakies porady dotyczace tematu.
> to dosyc pilne. z gory dziekuje.

zobacz tu:

http://www.womenonwaves.org/set-1020.628-pl.html

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

13. Data: 2005-04-02 18:33:31

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa tabletki ktore by pomogly rozwiazac moj problem? prosze nie piszcie mi
> o moralnosci bo mam juz dosyc problemow w zyciu

moralność zależy od osoby, Twój wybór, a może poprostu urodź to dziecko i
oddaj komuś kto będzie je kochał? kurcze tyle ludzi chce mieć dzieci a nie
może, jak sobie przypomnę moją córeczkę jako małą zaledwie centymetrową
fasolkę, której biło serduszko to łzy szczęścia mi się kręcą, po wielu
miesiącach leczenia wreszcie doczekaliśmy się cudu, teraz nasz mały cud ma
kilka miesięcy i dostarcza nam tyle radości, każdy uśmiech czy próba
wypowiedzenia sylaby jest czymś niesamowitym, cudowne uczucie być mamą i
przytulać największe szczęście na świecie

14. Data: 2005-04-02 21:53:27

Od: "xxx" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> zobacz tu:
>
> http://www.womenonwaves.org/set-1020.628-pl.html

witam. sprawdzilam. mam mozliwosc dostania takich takbletek jak sa tu
wymienione, mam tylko pytanie czy ktos ma jakies doswiadczenia albo czy ktos
moze mi cos jeszcze powiedziec zebym nabrala pewnosci. czas ucieka a decyzja
zostala podjeta. mam nauczke na cale zycie.
prosze pomozcie jak ktos cos wie jeszcze.

15. Data: 2005-04-03 00:50:33

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Ruua" napisała ...

> Mylisz RU-468 z Postinorem, a to dwa całkiem różne preparaty.
>
> Pozdrawiam !
> Mała Mi

Za takie porady nie wyliziesz z piekla.

16. Data: 2005-04-03 00:55:24

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> absorbujaca, ponieważ musiałabyś kilkakrotnie pojawi się u lekarza na tzw
> wizycie kontrolnej, podczas której dostaniesz kolejna tabletkę... Niestety,
> nigdy nie ma tu pewności czy poronienie, które nastąpi nie będzie się
> przypadkiem kwalifikwało potem do tzw wyłyżeczkowania. Najprościej poprostu
> podjechac do lekarza, na którego masz namiar i porozmawia o tym. Takie
> metody są, ale lekarze ginekolodzy niechętnie się tym zajmują, mam na myśli
> tę konkretną metodę. Zwykle, gdy chodzi o aborcję obie strony chcą mie to z

Obie strony maja wspolny interes. Kurwa chce zabic dziecko, ginekolog-sep-
chce szmalu>
Ty, niedosc ze sama zabijasz, to jeszcze udzielasz porad innym kurwiszczom co
jako srodek antykoncepcyjny traktuja skrobanke.

17. Data: 2005-04-03 07:03:06

Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" napisała ...

> Za takie porady nie wyliziesz z piekla.

Po polsku brzmiałoby to "nie wyleziesz". ;-)
To nie była porada tylko informacja.
A wiedza sama w sobie nie jest ani dobra, ani zła.
Dobre lub złe może być dopiero to, co się z taką
czy inną wiedzą zrobi. A ja jakoś nie czuję się
powołana ani do udzielania porad typu "jak powinno
się postępować", ani do oceniania ludzi,
o których sytuacji nic nie wiem.

PS. Czy w USA RU-468 jest legalne ?
Pytam z czystej ciekawości i naprawdę chciałabm wiedzieć.

Pzdrawiam !
Mała Mi

18. Data: 2005-04-03 08:14:49

Od: Procki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi wrote:
> PS. Czy w USA RU-468 jest legalne ?
> Pytam z czystej ciekawości i naprawdę chciałabm wiedzieć.

http://www.directessays.com/viewpaper/104765.html

cytata:
" That French Abortion Pill Approved on September 28th of this year, RU-468,
"the abortion pill", became part of the American pharmaceutical arena. The
Food and Drug Association, FDA, after years of consideration and testing,
now permits practicing abortion providers to provide the abortion pill to
their patients, with certain restrictions. By doing this government has
allowed women more choices when pregnant, has removed some of the politics
out of women?s reproductive decisions, and allocated them more privacy
overall. The same day the FDA announced the legalization of the abortion
pill the Associated Press pronounced that a 12 year battle had finally come
to an end. Danco Laboratories, based in New York, is the only company
permitted to manufacture, issue and market RU-468. Some use restrictions
were explained, such as doctors that can..."

Niestety, do całości tekstu potrzebna jest płatna prenumerata (której nie
mam), a z tego, co jest, nie wynika, w którym roku FDA dopuściła preparat
do produkcji (i pod jaką nazwą handlową). W każdym razie w rejestrze FDA
RU-468 się nie doszukałem.

Pozdrawiam,

Procki

PS: Guglać sobie można długo a namiętnie, bo wyświetlą się prawie wszystkie
możliwe strony z Rosji (końcówka *.ru) ze zbitką cyfer "468".

19. Data: 2005-04-03 09:39:53

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxx napisał(a):

> [...]
> zostala podjeta. mam nauczke na cale zycie.
> prosze pomozcie jak ktos cos wie jeszcze.

nie jestem w stanie udzielić Ci takiej informacji...

na tę stronkę trafiłam kiedyś przypadkowo...

po za tym nawet jeżeli ktoś to brał, to wątpie aby się tutaj ujawnił...

20. Data: 2005-04-03 09:56:40

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
co
> jako srodek antykoncepcyjny traktuja skrobanke.

PLONK

trudna diagnoza2
Poradnia Dermatologiczna - Wroclaw
Guz nad lechtaczka
[spam] anatomia i fizjologia, choroby naczyn, psychiatria
o co chodzi w "ty zdecyduj"?