Re: problem z ciaza! pilne!

From: "Anetta" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: problem z ciaza! pilne!
Date: Sat, 2 Apr 2005 20:33:31 +0200

> witam. jestem w 6 tygodniu ciazy ale nie chce miec dziecka ani zabiegu.
czy
> sa tabletki ktore by pomogly rozwiazac moj problem? prosze nie piszcie mi
> o moralnosci bo mam juz dosyc problemow w zyciu

moralność zależy od osoby, Twój wybór, a może poprostu urodź to dziecko i
oddaj komuś kto będzie je kochał? kurcze tyle ludzi chce mieć dzieci a nie
może, jak sobie przypomnę moją córeczkę jako małą zaledwie centymetrową
fasolkę, której biło serduszko to łzy szczęścia mi się kręcą, po wielu
miesiącach leczenia wreszcie doczekaliśmy się cudu, teraz nasz mały cud ma
kilka miesięcy i dostarcza nam tyle radości, każdy uśmiech czy próba
wypowiedzenia sylaby jest czymś niesamowitym, cudowne uczucie być mamą i
przytulać największe szczęście na świecie