problem z kaloryferem ;-(

1. Data: 2003-10-05 17:24:49

Temat: problem z kaloryferem ;-(
Od: "Przemek" <l...@k...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dzisiaj odpalilem swoje centralne ;-(
wykonane na instalacji miedzianej, pompka obiegowa zainstalowana, wszystkie
grzejniki odpowietrzone;
no i pojawil mi sie problem
mianowicie
ostatni grzejnik w ukladzie nie grzeje
juz go odpowietrzalem, zakrecalem odplyw (dolny zawor) i spuszczalem z niego
wode (gorny otwarty) - zaczela nachodzic ciepla woda, kiedy natomiast odplyw
odkrecilem ponownie (otworzylem obieg na grzejniku) to znowu przestal grzac
;-(
podobnie bylo gdy zakrecalem przyplyw do grzejnika i przy pozostawionym
odplywie spuszczalem wode z niego i rowniez naciagal ciepla wode z powrotu.
wykluczam w ten sposob ze ktorys z ukladow zasilania i odbioru jest
zablokowany,
jednak w tym momencie skonczyly juz mi sie pomysly ;-(
co moze byc jeszcze nie tak, czy musze jednak zdjac caly grzejnik, grzejnik
wyposazony jest na ostatnim zeberku w zaworek do odpowietrzenia..
POMOCY ...

--
Przemek

1. Data: 2003-10-05 17:56:39

Temat: Re: problem z kaloryferem ;-(
Od: "GAD" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <l...@k...mm.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> dzisiaj odpalilem swoje centralne ;-(
> wykonane na instalacji miedzianej, pompka obiegowa zainstalowana,
> [...]
Jak to jest oststni grzejnik to moze tzw krysowanie, tzn do pierwszego idzie
najwolniej (najbardziej przydlawiony) a do ostatniego najwiekszym
"otworem" - calkowicie nieprzydlawiony. U Pan mechanik mial speclany kluczyk
ktorym zmienial poszczegolne nastawy.
pzdr Gad

1. Data: 2003-10-06 07:51:45

Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GAD" <p...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najwolniej (najbardziej przydlawiony) a do ostatniego najwiekszym
> "otworem" - calkowicie nieprzydlawiony. U Pan mechanik mial speclany

A może odwrotnie podłączony??
Raz coś takiego widziałem
CEzar

1. Data: 2003-10-10 20:19:19

Od: "JacekP" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> najwolniej (najbardziej przydlawiony) a do ostatniego najwiekszym
> "otworem" - calkowicie nieprzydlawiony. U Pan mechanik mial speclany
Nie do kazdego zaworu owy kluczyk jest potrzebny
Tez mi sie wydaje ze trzeba zmiejszyc przeplywy pierwszych grzejnikow

pozdroo
Jacek

(waw) meble sosnowe szukam
stara podłoga cyklinowanie
jaka lodówka do zabudowy ? elektrolux vs. gorenje
Gdzie kupić blachę mosiężną ? (okolice Katowic)
wycinanie kwadratowego otworu w glazurze