problem z oczami

1. Data: 2003-11-15 18:11:49

Temat: problem z oczami
Od: "tragarz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie objawy: przy skrecie oka w kierunku nosa pojawiaja mi sie jakies
czarne duze plamy.Gdy dotkne oka one mi znikaja. Dotakowo na bialym tle
widze jakies blyski. Czesto mam takze mroczki przed oczyma i blyski w
ciemnym pomieszczeniu. Raz zdazylo mi sie ze widizlem w oku zyzgazki i biale
swiatlo. Czy wie moze ktos co to moze byc? Okulista mowi ze oczy mam zdrowe
a jednak bardzo sie mecze z tymi wszystkimi plamami i blyskami.
Pozdrwaim Wojciech

2. Data: 2003-11-16 09:27:02

Temat: Re: problem z oczami
Od: "[pl]kris79" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Nov 2003 19:11:49 +0100, tragarz <w...@w...pl> wrote:

A miałeś badane pole widzenia (najlepiej na komputerowym perymetrze
statycznym)? To badanie jednoznacznie potwierdzi, czy masz ubytki w polu
widzenia (czarne plamy), a potem będzie można szukać ich przyczyny.
Jeżeli nie ma żadnych zmian w oczach, może warto by było odwiedzić
neurologa (zaburzenia widzenia mogą być związane z uszkodzeniem nerwów
wzrokowych, a nie tylko z uszkodzeniem samych gałek ocznych).

Pozdrowienia

--
--- Join SETI@Home - check setiathome.berkeley.edu ---

3. Data: 2003-11-16 10:25:20

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

tu już ostatnio było trochę o mętach w ciele szkilstym i one chyba mogą
powodować podobne objawy i w groźnej wersji mogą skończyć się naderwaniem
lub pęknieciem siatkówki, o ile dobrze zrozumiałam. Takie błyski w
ciemnościach (przy przechodzeniu z jasnego) to ja tez mam i na razie czekam
co z tym będzie dalej.
Najlepiej jak Ci coś poradzi nasze guru Casus albo jego wice- Robert, bo
przynajmniej się naprawdę znają na rzeczy.
pozdr
agatka

4. Data: 2003-11-16 10:50:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. pociagania siatkowki przy ruchach okiem - stad blyski, zygzaki -
koniecznie dokladne zbadanie dna oka
2. mety w ciele szklistym
3. zaburzenia krazenia
4. skoki zarowno cisnienia w galce ocznej jak rowniez tetniczego
5. brak odpoczynku narzadu wzroku
6. inne przyczyny, ktore moze na razie nie warto wymieniac

proponuje powtorna kosultacje u okulisty i dokladne badania

casus
spec. ch. oczu

5. Data: 2003-11-16 11:21:46

Od: "tragarz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> 6. inne przyczyny, ktore moze na razie nie warto wymieniac

A jakie to przyczyny? Cos niepokojacego skroo o tym nie piszesz?
Pozdrwaim Wojciech

6. Data: 2003-11-16 11:33:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie to przyczyny? Cos niepokojacego skroo o tym nie piszesz?
> Pozdrwaim Wojciech

tak, lub nie. Ale nie widze sensu wymieniac, bo zajeloby to duzo miejsca i
czasu. Ponadto gdybanie w tym momencie nie jest na miejscu. Ten pkt. 6 jest
zdecydowanie rzadszy, ale z punktu widzenia lekarza nie mozna go pominac.
Dlatego sugeruje powtorne badanie specjalistyczne.

casus

Epsteinówna - pomocy!!!
Re: lewatywa u nastolatki
Bol przy wytrysku