problem z tuszem

1. Data: 2006-03-09 15:30:45

Temat: problem z tuszem
Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Piszę do Was, bo może któraś miała podobny problem.
Otóż mam tusz Diorshow, stary nie jest, otwarty od kilku miesięcy, tak z
połowę tego tuszu jeszcze powinno być. Do tej pory nie miałam problemów,
owszem, był gęsty, ale nauczyłam się obsługiwać ogromną szczotę i było OK.
Dziś jak zwykle chcę pomalować rzęsy, wyciągam szczotę, a tu na szczocie mam
cały tusz z opakowania! Szczota jest oblepiona tuszem i nic się nie da
zrobić. No i nie wiem, czy jest jakiś ratunek? Dodać wody? Rozpuścić jakoś?
To, co jest na szczocie jest tylko trochę bardziej gęste niż ten tusz, co
był do tej pory.
Dziewczyny, ratujcie :)
Wszelkie rady mile widziane. Oczywiście mogę kupić kolejny tusz, wiadomo,ale
mnie chodzi o to, czy coś się da z tym zrobić :)

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

1. Data: 2006-03-09 16:26:02

Temat: Re: problem z tuszem
Od: "iska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yaga" <y...@R...fm> skrev i en meddelelse
> [...]
> wiadomo,ale
> mnie chodzi o to, czy coś się da z tym zrobić :)

A nie spadl ci ten ograncznik? mam taki klopot z aktualnie uzywanym
Diorshowem ze ogranicznik wylazi razem ze szczoteczka i zostaje na jej
gorze. Efekt oczywiscie taki ze polowa tuszu na szczoteczce bo nic go nie
sciaga. Musze wciskac ogranicznik z pwrotem w ta dziurke i zawsze sie przy
tym ubabrze. Najgorsze ze chyba opakowanie jest felerne bo zdarza mi sie to
reguleanie a nigdy nie mialam takiego klopotu z pierwszymi dwoma
opakowaniami :(
pozdr.
iska

1. Data: 2006-03-09 16:42:55

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze ze chyba opakowanie jest felerne bo zdarza mi sie to
> reguleanie a nigdy nie mialam takiego klopotu z pierwszymi dwoma
> opakowaniami :(

to moze reklamuj?
nie twoja wina ze sie rozwalilo
Pozdrawiam
KK

1. Data: 2006-03-09 16:44:25

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał(a):
> "Yaga" <y...@R...fm> skrev i en meddelelse

> A nie spadl ci ten ograncznik? mam taki klopot z aktualnie uzywanym
> Diorshowem ze ogranicznik wylazi razem ze szczoteczka i zostaje na jej
> gorze.

Też mam ten tusz, kupiony w bezcłówce i moj z kolei jakiś suchy jest.
Też zastanawiam się czy czegos do niego nie dolać, ale czego? Jeszcze
nie nauczyłam się nim do końca posługiwać, bo szczota jest naprawde
wielka :) Macie jakies wskazówki co do obsługi? Jesteście z niego
zadowolone?
efka

1. Data: 2006-03-09 17:33:48

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tym ubabrze. Najgorsze ze chyba opakowanie jest felerne bo zdarza mi sie
> reguleanie a nigdy nie mialam takiego klopotu z pierwszymi dwoma

Kobieto, jesteś wielka :D
Nie zauwazyłam, że cos spadło, ale faktycznie, sprawdziłam, ogranicznik był
na górze, wsadziłam z powrotem i działa :D Spróbuj to robić nozyczkami -
zrobiłam nożyczkami i tylko nożyczki się trochę ubrudziły, ale nie jakoś
strasznie.
Uff :)
To moj pierwszy Diorshow, wiec nie wiem, czy ten typ tak ma, czy my mamy
pecha....

Pozdrawiam, Yaga

1. Data: 2006-03-09 17:35:27

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie nauczyłam się nim do końca posługiwać, bo szczota jest naprawde
> wielka :) Macie jakies wskazówki co do obsługi? Jesteście z niego

Mój był suchszy i taki gęsty na początku, potem się przyzwyczaiłam.
A teraz muszę powiedzieć, że to jeden z lepszych tuszy na moje rzesy - już
się nawet pochwał rzęs doczekałam, co mi się w zyciu nie zdarzało.
Ostatnio w bezłówce kupiłam sobie Amplicils, więc po Diorshow robie przerwę,
ale zobaczę, może do niego wrócę, bo w sumie naprawdę jestem zadowolona :)

Pozdrawiam, Yaga

1. Data: 2006-03-09 17:45:18

Od: "iska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> skrev i en meddelelse

> to moze reklamuj?
> nie twoja wina ze sie rozwalilo

Myslalam o tym ale wyrzucilam paragon :(
iska

1. Data: 2006-03-10 18:06:53

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strasznie.
> Uff :)
> To moj pierwszy Diorshow, wiec nie wiem, czy ten typ tak ma, czy my mamy

To nie tylko Dior tak ma bo inne tak samo, chociaż swoją drogą przy takiej
cenie takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.

1. Data: 2006-03-10 21:03:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:duphne$h4r$1@news.onet.pl>
Yaga <y...@R...fm> pisze:

> Dodać wody? Rozpuścić jakoś?

Ja do swojego Clinique dodawałam 1-2 kropelki soli fizjologicznej,
energicznie mieszałam, potrząsałam, "miąchałam" szczoteczkę i efekty były
powalające. Tusz jak nowy :)
Kilka dni temu po raz pierwszy w życiu wyrzuciłam całkiem pustą tubkę, a nie
tubkę z 1/3 zaschniętego tuszu.

Weź trochę tuszu ze szczoteczki na spodeczek, dodaj kropelkę soli i sprawdź,
co się będzie działo. Jeśli tusz się da rozprowadzić na jednolitą masę, to
możesz spokojnie zaryzykować i dodać bezpośrednio do tubki.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-11 19:25:19

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):

> To nie tylko Dior tak ma bo inne tak samo, chociaż swoją drogą przy takiej
> cenie takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.

Z ciekawości - a jakie inne jeszcze tak mają (pytam, bo jak dotąd nigdy
nie trafiłam na taką wadę)?...

--
Pozdrówki,
Aneczka

maseczka przed "wielkim wyjsciem"
www.amour.pl - czy ktoś kupował w tym sklepie?
Python Eau De Toilette Netuare, co to za czort?
Sztuczne włosy
informacje o kosmetycznym studium policealnym na Śląsku