problem z wilgocia w lodowce

1. Data: 2005-06-05 11:34:58

Temat: problem z wilgocia w lodowce
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam w miare nowa lodowke (kilka miesiecy) i w zasadzie chyba
od poczatku - problem z wilgocia w niej
woda zbiera sie na samym dole oraz w koszach na dole.
Efektem tego jest czasem gnicie warzyw (nie dziwne, sa caly czas
wilgotne..)
Lodowka to http://www.gorenje.pl/produkt.php?id=ki232la,
mowie oczywiscie o czesci chlodzacej i o tych dwoch szufladach
na dole.

Czy macie jakies koncepcje, jak sobie z problemem poradzic lub
co moze byc powodem?

Sierp

2. Data: 2005-06-05 12:07:13

Temat: Re: problem z wilgocia w lodowce
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-05 13:34 +0200, Użytkownik Sierp napisał :

> Czy macie jakies koncepcje, jak sobie z problemem poradzic lub
> co moze byc powodem?
>
> Sierp
Nie wiem, ale mam to samo. Twoje lodowka nie jest odosobniona. Ja po
prosru czesto przecieram. A moze wyzej umiescic ta szklana polke?

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

3. Data: 2005-06-05 13:34:26

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, ale mam to samo. Twoje lodowka nie jest odosobniona. Ja po
> prosru czesto przecieram.

no tak, ale jezeli mam np. w koszu warzywa, to ciezko to przecierac, za
kazdym razem trzeba szuflade oprozniac..

>A moze wyzej umiescic ta szklana polke?

hmm... no mozna sprobowac, ale tak szczerze to nie wydaje mi sie..
przeciez woda nie odparuje :)

Sierp

4. Data: 2005-06-05 14:04:27

Od: "bispierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

jezeli nowa...........
..............................to moze isc do serwisu (?)
i kazac naprawic lub wymienic ( ? )

Pierre

d7up8t$ifr$...@o...sierp.net...

5. Data: 2005-06-05 14:57:51

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bispierre pisze w news:42a30649$0$24416$636a15ce@news.free.fr

> jezeli nowa...........
> ..............................to moze isc do serwisu (?)
> i kazac naprawic lub wymienic ( ? )

Jakiś czas temu tu na tej grupie ktoś pisał, że ta ściekająca
woda w Gorenje to normalka, że ona tak po prostu ma. Moja też tak
ma, chociaż u mnie tylko woda spływa po tylnej ścianie i warzywka
nie nasiąkają wilgocią. Ale jeśli tak ma, to dlaczego?

--
Pozdrowieństwa,
Daga

6. Data: 2005-06-05 15:53:04

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdej sprawnej lodówce wilgotność jest niższa niż w otoczeniu. To przez
to lodówki wysuszają, szczególnie te No Frost. Dla mnie to wada. W Twoim
przypadku jest inaczej, bo woda zbiera się pod pojemnikami na warzywa z
powodu zatkania rurki, która ma ją odprowadzić do "kapelusza" na gorącej
sprężarce. Przeczyść ten ściek wody. Jak lodówka ma "parę lat" to trzeba to
zrobić aż po ten kapelusz. I staraj się na przeszłość, żeby nic nie dotykało
do tylnej ścianki.

7. Data: 2005-06-05 16:35:18

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprężarce. Przeczyść ten ściek wody. Jak lodówka ma "parę lat" to trzeba
> zrobić aż po ten kapelusz. I staraj się na przeszłość, żeby nic nie

chwila
o jakiej rurce mowisz? lodowka ma pare miesiecy, wiec zatkania byc
nie powinno :-) Przypuszczam, ze jest jakas rurka ktora zaczyna sie w
kanaliku do ktorego po sciance splywa woda, a konczy.. nie wiem gdzie :-)
Jak to przeczyscic?

Sierp

8. Data: 2005-06-05 16:36:16

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, ale mam to samo. Twoje lodowka nie jest odosobniona. Ja po
> prosru czesto przecieram. A moze wyzej umiescic ta szklana polke?

sprawdzilem, w gorenje (moim) nie da sie tak - tz mozna ja w ogole wyjac,
bo nie mozna przesunac o stopien wyzej gdyz.. nie ma stopnia wyzej :-)
Nie przewidzieli, ze ktos bedzie chcial zrobic szpare miedzy polka a
szufladami

Sierp

9. Data: 2005-06-05 17:54:43

Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> mam w miare nowa lodowke (kilka miesiecy) i w zasadzie chyba
> od poczatku - problem z wilgocia w niej
A nie jest zbyt "oszczędnie" (za ciepło) ustawiona? U mnie wszystko
wysycha... (candy).

--
Konrad
Moja stroniczka:

10. Data: 2005-06-05 17:59:48

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Urbański" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> A nie jest zbyt "oszczędnie" (za ciepło) ustawiona?

nie

Sierp

Sokownik
odnawiam starą ławę