Re: problem z wytryskiem

From: Jarosław Grzyb <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.seks,pl.sci.medycyna
Subject: Re: problem z wytryskiem
Date: Sat, 21 Jun 2008 14:46:11 +0200

"kamilek" <k...@a...com> wrote in message
news:g3etmc$hc9$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
> Szuakłem w necie różnych przyczyn tego zjawiska. Pierwsze co, to moje
> jądra mogą produkować za mało spermy. No to zacząłem spożywać białka w
> większej ilości - znajduje się w nich arganina, jeden z aminkwasów
> odpowiedzialnych za produkcję spermy. Nic to nie dało.
> Kolejna diagnoza, to wytrysk wsteczny. Podobno wtedy sperma zamiast
> bezpośrednio przez fiutka, to idzie sobie przez pęcherz moczowy. Nie
> zauważyłem w sikach żadnych białych plamek, ani innych śladów które
> wskazywały by na spermę.
> Ostania to budowa mojego penisa. Spójrzcie sobie na tą fotkę z wikipedii:
_Foreskin_Retraction_Series.JPG
> [...]
> przodu jak ten z pierwszej fotki na górze. Oglądałem sporo pornosów i tam
> zawsze mieli taką ładną główkę jak na dolnych fotkach. U mnie niestety
> takiego czegoś nie ma. Ten flaczek na końcu ma prawie centymetr.
>
> Nie podoba mi się to w ogóle. Czy taki stan jest normalny? Wątpię. Nie
> chcę zawieść swojej przyszłej parnerki, żony. Powinienem zgłosić się z tym
> do urologa, a może do androloga? Czy da się to poprawić drogą nie
> inwazyjną, czy potrzeba leczenia chirurgicznego?
>
> POMOCY!
>
> (poszło na grupy pl.soc.seks i pl.sci.medycyna)

Idz do lekarza, opisz problem... Z jednej strony wygląda, że masz stulejkę
ale z drugiej stoko już spółkowałeś i nie sprawiało Ci to bólu to... Odwiedz
lekarza... W labolatoriach też bada się spermę i takiego badania
potrzebujesz, dzięki niemu określą czego dokładnie brakuje (być może nie
brakuje, może po prostu masz słabsze skurcze męśni gładkich) i na tej
podstawie zastosują leczenie lub dalszą diagnostykę. Ogólnie to ile jeszcze
spermy produkujesz? Czy posiadasz bardzo dobrze wykształcone cechy męskie
płciowe, Twoj wzrost.

Zdjęcia myśle, że nie dadzą aż tak dużo ponieważ moim zdaniem bardziej
pomogłoby badanie spermy... Ihmo idz na te badania, zapłać i będziesz
wiedział o co chodzi...

PS. Warto być może porozmawiać z ojcem? Być może to dziedziczna cecha.

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/