problem z wytryskiem

1. Data: 2008-06-20 00:26:26

Temat: problem z wytryskiem
Od: kamilek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam problem - nie mam wytrysku. Tak po prostu - zamiast wytrysnąć na pół
metra, sperma się sączy z penisa. Nawet na 2 cm nie wytryśnie.
Mam 21 lat, do tej pory miałem 4 partnerki. Tylko jedna z nich potraifła
mnie doprowadzić do porządnego wytrysku (jakieś 20 cm). Z resztą
niestety nigdy nawet nie doszedłem. Niby czułem to uczucie, że już się
zbliża ale niestety się nie udawało. Masturbuję się regularnie od dawna
(nie pamiętam dokładnie, pewnie już z 7 lat). Przerwy w samozaspakajaniu
się nic nie dawały - nadal taki sam wyciek. Problemów z erekcją nie mam.
Nie denerwuję się podczas seksu, raczej nie mam zaburzeń na tle
psychologicznym.
Szuakłem w necie różnych przyczyn tego zjawiska. Pierwsze co, to moje
jądra mogą produkować za mało spermy. No to zacząłem spożywać białka w
większej ilości - znajduje się w nich arganina, jeden z aminkwasów
odpowiedzialnych za produkcję spermy. Nic to nie dało.
Kolejna diagnoza, to wytrysk wsteczny. Podobno wtedy sperma zamiast
bezpośrednio przez fiutka, to idzie sobie przez pęcherz moczowy. Nie
zauważyłem w sikach żadnych białych plamek, ani innych śladów które
wskazywały by na spermę.
Ostania to budowa mojego penisa. Spójrzcie sobie na tą fotkę z wikipedii:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/26/A
_Foreskin_Retraction_Series.JPG
Mój penis, czy to w spoczynku, czy to w zwodzie zawsze ma takiego flaka
z przodu jak ten z pierwszej fotki na górze. Oglądałem sporo pornosów i
tam zawsze mieli taką ładną główkę jak na dolnych fotkach. U mnie
niestety takiego czegoś nie ma. Ten flaczek na końcu ma prawie centymetr.

Nie podoba mi się to w ogóle. Czy taki stan jest normalny? Wątpię. Nie
chcę zawieść swojej przyszłej parnerki, żony. Powinienem zgłosić się z
tym do urologa, a może do androloga? Czy da się to poprawić drogą nie
inwazyjną, czy potrzeba leczenia chirurgicznego?

POMOCY!

(poszło na grupy pl.soc.seks i pl.sci.medycyna)

2. Data: 2008-06-20 00:51:32

Temat: Re: problem z wytryskiem
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamilek wrote:

> Szuakłem w necie różnych przyczyn tego zjawiska. Pierwsze co, to moje
> jądra mogą produkować za mało spermy. No to zacząłem spożywać białka w
a o prostacie czytales?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prostata

> [...]
> tym do urologa, a może do androloga? Czy da się to poprawić drogą nie
> inwazyjną, czy potrzeba leczenia chirurgicznego?

patrz pod http://pl.wikipedia.org/wiki/Stulejka , chociaz chyba masz na
mysli przerost napletka.

urologa powinienes chyba 'sprawdzic' zanim napiszesz o swoim penisie na
grupe dyskusyjna, ewentualnie zamiescic galerie fotek swojego penisa zeby
temat byl bardziej interesujacy ;)

3. Data: 2008-06-21 12:46:11

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kamilek" <k...@a...com> wrote in message
> [...]
> inwazyjną, czy potrzeba leczenia chirurgicznego?
>
> POMOCY!
>
> (poszło na grupy pl.soc.seks i pl.sci.medycyna)

Idz do lekarza, opisz problem... Z jednej strony wygląda, że masz stulejkę
ale z drugiej stoko już spółkowałeś i nie sprawiało Ci to bólu to... Odwiedz
lekarza... W labolatoriach też bada się spermę i takiego badania
potrzebujesz, dzięki niemu określą czego dokładnie brakuje (być może nie
brakuje, może po prostu masz słabsze skurcze męśni gładkich) i na tej
podstawie zastosują leczenie lub dalszą diagnostykę. Ogólnie to ile jeszcze
spermy produkujesz? Czy posiadasz bardzo dobrze wykształcone cechy męskie
płciowe, Twoj wzrost.

Zdjęcia myśle, że nie dadzą aż tak dużo ponieważ moim zdaniem bardziej
pomogłoby badanie spermy... Ihmo idz na te badania, zapłać i będziesz
wiedział o co chodzi...

PS. Warto być może porozmawiać z ojcem? Być może to dziedziczna cecha.

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

4. Data: 2008-06-22 22:38:33

Od: Ah-Sid <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kamilek napisał:
> [...]
> inwazyjną, czy potrzeba leczenia chirurgicznego?
>
> POMOCY!
>
> (poszło na grupy pl.soc.seks i pl.sci.medycyna)

jesteś najprawdopodobniej mutantem sprawdź czy nie masz hitynnowego
pancerza na placach

5. Data: 2008-06-22 22:38:49

Od: Ah-Sid <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ah-Sid napisał:

_Foreskin_Retraction_Series.JPG

> jesteś najprawdopodobniej mutantem sprawdź czy nie masz hitynnowego
> pancerza na placach
na plecach

6. Data: 2008-06-24 17:23:07

Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ah-Sid" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
> na plecach
chitynowego

:))

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

7. Data: 2008-06-24 18:36:24

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek pisze:

> Użytkownik "Ah-Sid" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> chitynowego

Ale "hitynnowy" to jest taki nowy hit wśród pancerzy ;-)

Pozdrawiam,

Livia

8. Data: 2008-06-24 21:06:01

Od: Ah-KSid <w...@2...222222222222```> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Użytkownik "Ah-Sid" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chitynowego
>
> :))

jak zwał tak zwał

9. Data: 2008-07-03 16:56:05

Od: kajus44 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W <news:g3mkkt$mrh$4@nemesis.news.neostrada.pl> Ah-Sid <s...@w...pl> napisał:

_Foreskin_Retraction_Series.JPG

> jesteś najprawdopodobniej mutantem sprawdź czy nie masz hitynnowego
> pancerza na placach

ROTFLUS GIGANTUS :D

Dziwny krwiak przy gardle! Szukam pomocy.
Artivit - znacie?
szczepić czy nie szczepić się?
Tajemnicze Ucho
czy jest taki sprzet?