Dziwny krwiak przy gardle! Szukam pomocy.

1. Data: 2008-06-19 19:53:21

Temat: Dziwny krwiak przy gardle! Szukam pomocy.
Od: Jarek <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moja dziewczyna ma strasznie czułe gardło. Zawsze kiedy zje coś ostrego
lub gorącego można zauważyć pęknięcia z których często leci krew. Dodam
że ma chyba jakieś problemy z płytkami krwi - często robią się na ciele
siniaki. Była u laryngologa - powiedział że musi unikać ostrych potraw i
zażywać Rutinoskorbin. Jednak ostatnio po zjedzeniu kilku nie ostrych
moim zdaniem chipsów i wypiciu nedniego drinka z alkoholem wyskoczył
przy gardle wielki napompowany kwrią bombel. Zadzwoniliśmy na pogotowie
- powiedzieli że musi się wchłonąć i tyle. Mnie to jednak nie uspokaja -
chce ją wysłać jutro do specjalisty ale szukam pomocy i informacji
wszędzie - dlatego też piszę i tutaj.
Dodam że w miejscu w który wyskoczył ten bombel wcześniej po zjedzeniu
ostrych potraw też wyskakiwał ale malutki wielkości milimerta. Tym razem
miał prawie centymetr. Wyskoczył tuż nad gardłem. W ciągu dwóch godzin
od momentu jak wyskoczył wchłonął się sam ale rana jako taka została.
Mamy pojutrze wesele - nei wiem czy dobrym pomysłem będzie zażywanie
przez nią alkoholu - ja osobiście mam obawy - najgorsze że ona nie :(
Może ktoś spotkał się już z takim cymś i może mnie doiformować co
zrobić, gdzoe się z tym zgłosić.

PS.
Czy zaburzenia z jedzeniem, dosyć chuda sylwetka oraz niedowaga może być
przyczyną takiech objawów. Swojego czasu osoba ta przechodzila takowe
problemy - na szczęście przechodziła.
pozdrawiam

Dziękuję za pomoc

2. Data: 2008-06-19 21:18:07

Temat: Re: Dziwny krwiak przy gardle! Szukam pomocy.
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" < > napisał w wiadomości

> Dodam że ma chyba jakieś problemy z płytkami krwi - często robią się na
> ciele siniaki.

Witam!

Ważne jest, żeby wiedzieć czy i z jaką skazą krwotoczną mamy do czynienia.
Zaburzeniami krzepnięcia zajmują się hematolodzy. Do czasu pełnej diagnozy
chora nie powinna spożywać w ogóle alkoholu.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-06-21 12:48:33

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" <c...@o...pl> wrote in message news:g3edfh$ond$1@news.onet.pl...
> [...]
> Czy zaburzenia z jedzeniem, dosyć chuda sylwetka oraz niedowaga może być
> przyczyną takiech objawów. Swojego czasu osoba ta przechodzila takowe

Alergolog, lekarz, USG... To są naprawdę poważne powikłania które nieleczone
mogą skończyć się tragicznie. Polecam też morfologię dokładną i być może
wymazów w kierunku wyszukania parazytów...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

Artivit - znacie?