czy jest taki sprzet?

1. Data: 2008-06-18 20:08:48

Temat: czy jest taki sprzet?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje taki patyczek, jak do czyszczenia uszu, tylko dluzszy. bo w 1
krypcie migdalka zbiera sie bialy nalot i wtedy mam uczucie, jakby
nieprzelkniete jablko mi tam utknelo. najwygodniej to sie usuwa wlasnie
patyczkiem do uszu, a idealem byloby znalezc taki dluzszy. czy jest cos
takiego w medycynie?

2. Data: 2008-06-19 07:20:59

Temat: Re: czy jest taki sprzet?
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze:
> [...]
> nieprzelkniete jablko mi tam utknelo. najwygodniej to sie usuwa wlasnie
> patyczkiem do uszu, a idealem byloby znalezc taki dluzszy. czy jest cos

Wymazówki suche

3. Data: 2008-06-19 11:15:43

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wirgo" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wymazówki suche

wirgo, bardzo ci dziekuje, mam nadzieje, ze znajde to gdzies w ilosci
detalicznej!
jeszcze raz bardzo dziekuje!

4. Data: 2008-06-19 19:29:51

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote:
> [...]
> nieprzelkniete jablko mi tam utknelo. najwygodniej to sie usuwa
> wlasnie patyczkiem do uszu, a idealem byloby znalezc taki dluzszy.

wykałaczka do szaszłyków (grosze w markecie) i ciut watki nawinietej ciasno.

Z tym syfem w migdałkach wiele ludzi ma problem, jakos sie to nazywało - wiem
ze smierdzi paskudnie :(

Przeplukiwac gardlo woda z sola albo plukanka do zebow, pomaga bardzo, robi sie
to sporadycznie dzieki temu.

5. Data: 2008-06-19 20:18:20

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> wykałaczka do szaszłyków (grosze w markecie) i ciut watki nawinietej
> ciasno.

oj, watka moze zostac w tych zakamarkach, lepiej nie. kupilam 100 szt. za 30
zl, kazdy patyczek jest sterylnie zamkniety.

> Z tym syfem w migdałkach wiele ludzi ma problem, jakos sie to nazywało -
> wiem ze smierdzi paskudnie :(

to prawda:( i przeszkadza - daje uczucia, ze cos stoi w gardle.

> Przeplukiwac gardlo woda z sola albo plukanka do zebow, pomaga bardzo,
> robi sie to sporadycznie dzieki temu.

jakie proporcje wody i soli? a plukanka to jakakolwiek?

6. Data: 2008-06-19 22:07:15

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> jakie proporcje wody i soli? a plukanka to jakakolwiek?

gdzies to wyczytalem ale nie pamietam.

Mam plyn do plukania jamy ;) perl drops, najtanszy/najwieksze opakowanie,
kupuje w Makro. Dziala, albo to zludzenie.

Ogolnie ponoc duzo krypt = duzo angin w dziecinstwie ale ja ponoc nie mialem
takich przebojow z anginami. Tak czy siak sporadycznie mam to obecnie, uciskasz
wykalaczka i wyskakuje.

Bez sensu jakies sterylne opakowania (placic dodatkowo i generowac smieci),
jesz chleb to tez go odkazasz np? Wata nie odpanie i nie utknie (tego nie
wbijasz przeciez w migdalek ale uciskasz), zwilz lekko patyczek przed
okreceniem wata. Nic nie odpanie, sam patyczek z watka mozna polac woda
utleniona.

Tak pozatym to roztwor wody utlenionej + kranowka tez ponoc dobry (czytaj
bardziej rozcienczyc perhydrol niz w wodzie utlenionej z apteki) i dopiero tym
robic "gulgulgulgul".

7. Data: 2008-06-19 23:33:18

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogolnie ponoc duzo krypt = duzo angin w dziecinstwie ale ja ponoc nie
> mialem takich przebojow z anginami.

ja tez nie. w sumie to mam 1 taka dokuczliwa...

Nalot w gardle
afty
dziwny bol tylko w nocy
jednak ostatnie wypowiedzi...
moglby ktos rzuciic okiem na rezonans glowy ?