Tajemnicze Ucho

1. Data: 2008-06-18 20:28:17

Temat: Tajemnicze Ucho
Od: Lep <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Rok temu dopadla mnie pewna choroba prawego ucha. Pisze "pewna" poniewaz
lekarze nie zabardzo wiedzieli coz to jest. Objawy: uczucie zatkania, a
w pozniejszej fazie stopniowa utrata mozliwosci slyszenia niskich,
piskliwych dzwiekow - po ok 3 tyg juz wogole nie slyszalem tych
dzwiekow. Zadnych wyciekow z ucha, zadnego bolu.
Przebywalem wtedy w bardzo wilgotnym klimacie - podejrzewam ze moze to
miec jakis zwiazek. Bylem u lekarza w Malezji - stwierdzil zapalenie,
przepisal antybiotyk i... nic. Po 2 tyg lekarz w Rumuni stwierdzil to
samo i dal inne leki. Tez nic.
W koncu wpadly mi w rece jakies krople rozgrzewajace na bazie spirytusu
chyba i po kilku dniach nastapilo cudowne wyzdrowienie (ale nie
wykluczone ze przeszlo samo z siebie).
I dzis sytuacja sie powtorzyla - nie bylo dzis zbyt upalnie a woda w
jeziorze jeszcze nie zbyt ciepla i wieczorem juz odczuwam te same objawy.
Jutro wybieram sie do naszego rodzimego lekarza ale obawiam sie ze
rowniez stwierdzi zapalenie.
Czy ktos z Was orientuje sie co to moze byc ??
Z gory dzieki
Pozdro