szczepić czy nie szczepić się?

1. Data: 2008-06-19 12:55:59

Temat: szczepić czy nie szczepić się?
Od: plecak <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, jutro wypada mi ostatnie 3cie szczepienie eugerixem (czy jakoś tak)
przeciwko żóltaczce. Jednocześnie od ok 2 tygodni perześladuję mnie
wysypka (2 rodzaje; 1)czerwone plamy, czasem jakby kropeczki i kreseczki
jakby po drapaniu pazurami, 2) niemal identyczna z tym że bardzo swędzi,
obie znikają po jakimś czasie i pojawiają się znowu. Nigdy nie miałem
czegoś podobnego, zapewne ma to podłoże allegriczne ale nie udało mi się
zidentyfikować jak dotąd allergenu.. zresztą na dość dużo rzeczy jestem
uczulony, ale mniejsza o to; czy pomimo tej wysypki mogę się zaszczepić?
i drugie pytanie; ile maksymalnie można przesunąć datę trzeciego
szczepienia?
plc