problemy Rodziców:-(

1. Data: 2002-03-04 14:00:12

Temat: Re: problemy Rodziców:-(
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> i jak mam pomóc ????????????????????????????????????????????????????

Obawiam sie, ze jedyne co mozesz zrobic, to caly czas tak samo kochac oboje,
bo jesli oni nie uloza sobie tego sami, to Ty im tego nie ulozysz :-((

3maj sie,

JGrabowski

1. Data: 2002-03-04 14:03:10

Temat: problemy Rodziców:-(
Od: "aga" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pewien problem i nie za bardzo wiem jak go rozwiązać
może ktoś z Was ma jakieś pomysły????

moi Rodzice nie potrafią się dogadać :-(
mój Tato zrobił coś niezbyt dobrego (nie jest ważne co:-))))
nie wiem jak im pomóc a szczególnie Mamie, która nie potrafi sobie poradzić
z tym problemem...., często się zamartwia i ma już dosyć wszystkiego ...
(chodzi przygnębiona a najgorsze jest to że czasami mówi że na to
przygnębienie pomagają Jej drinki:-(((((((((
mówi mi że juz wiele przeszła ale już nie ma siły :-(

i jak mam pomóc ????????????????????????????????????????????????????

Aga:-)))

1. Data: 2002-03-04 14:27:00

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja kocham oboje choć jednego jest mi bardziej żal!!!
> i nie mogę patrzeć jak się zadręcza:-(((

Rozumiem Cie. Ale Ty tez chyba rozumiesz, ze nawet najlepsze checi
nie spowoduja poprawy sytuacji, jesli Twoi rodzice nie zalatwia tego
sami pomiedzy soba. Dlatego pozostaje Ci rola bierna; co najwyzej
podtrzymuj na duchu i staraj sie nie sprawiac dodatkowych klopotow.
Jesli sie wtracisz zbyt gleboko w ten spor, mozesz wiecej zepsuc, niz
naprawic. Wiem, ze to nic milego patrzec bezsilnie na takie rzeczy, ale
takie jest zycie.

JGrabowski

1. Data: 2002-03-04 14:32:45

Od: "Naveed" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety chyba nie mozesz im pomoc.Twoi Rodzice sa dorosli i sami musza
rozwiazac swoje problemy. Nie powinnas sie w to mieszac. Wiem ze to nie jest
latwe ale Ty niestety im nie pomozesz a wmieszanie Ciebie w ich konflikty
moze zaszkodzic tylko Tobie. Rodzice czesto lubia traktowac swoje dzieci
jako karty przetargowe,a z tego sa same problemy.

Pozdrawiam Cie cieplo,
Naveed

1. Data: 2002-03-04 15:04:00

Od: "aga" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Aga:-)

1. Data: 2002-03-05 07:47:21

Od: "aga" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za rady:-)
postaram sie zastosować do nich:-)))

1. Data: 2002-03-05 07:48:24

Od: "aga" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za rady:-)))

czasami mam wrażenie że dzieci są bardziej dorośli niż ich rodzice:-)))

--
Aga:-)

1. Data: 2002-03-05 08:26:50

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <z...@i...pl> napisał w wiadomości news:a61pme$g2n$1@news.tpi.pl...
> dzięki za rady:-)))
>
> czasami mam wrażenie że dzieci są bardziej dorośli niż ich rodzice:-)))

Do czasu, do czasu... ;)
aż same zostaną rodzicami ;-)))
Eva

1. Data: 2002-03-06 01:36:56

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Mar 2002 14:03:10 -0000, "aga" <z...@i...pl> wrote:

> [...]
>mówi mi że juz wiele przeszła ale już nie ma siły :-(
>
>i jak mam pomóc ????????????????????????????????????????????????????

Problem moga rozwiazac tylko oni, nie Ty. IMHO jedyne, co mozesz
zrobic, to "popchnac" jedna strone i pokierowac ja do rozwiazania
problemu. Jesli dobrze rozumiem, Twoj ojciec popelnil blad, ktory
spowodowal problem u matki i niezadowolenie z sytuacji u Ciebie. Jesli
od niego wszystko sie zaczelo (i z jego winy), to chyba "wlasciwym"
sposobem by bylo, zeby on zrobil pierwszy krok. Mysle, ze jesli chcesz
cos zrobic, to mozesz zaczac od porozmawiania z nim na ten temat.

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-03-06 19:10:42

Od: "Naveed" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <p...@u...gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> sposobem by bylo, zeby on zrobil pierwszy krok. Mysle, ze jesli chcesz
> cos zrobic, to mozesz zaczac od porozmawiania z nim na ten temat.

Popychanie i jakiekolwiek mieszanie nic nie da a jedynie moze
zaszkodzic,naprawde. Pozostan raczej neutralna na ile sie da.Nie stawaj po
niczyjej stronie nawet jesli wydaje sie ze to sluszne.Rodzice kochaja Ciebie
a jak sie domyslam problemy miedzy nimi nie powstaly przez Ciebie wiec sami
je stworzyli i sami musza rozwiazac.

Pozdrawiam,
Naveed

adresy o psychoanalizie