adresy o psychoanalizie

1. Data: 2002-03-04 09:47:23

Temat: adresy o psychoanalizie
Od: "e" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś zna jakieś adresy internetowe poświęcone psychoanalizie, i jak
sobie poradzić samemu z problemem z przeszłości.

1. Data: 2002-03-04 11:52:27

Temat: Re: adresy o psychoanalizie
Od: "Dominika" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli moge sie dolaczyc do tej prosby to wlasnie to robie. Gdzie znalezc
porady pomocne dla zapanowania nad zlymi wspomnieniami?

Witam wszystkich:)
Dominika.

1. Data: 2002-03-05 18:57:03

Od: "Dominika" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz ja tez chcialabym dostac odpoweidz na Twoje pytanie, ale na razie jej
nie ma :(
Za to jedna z osob udzielajacych sie na grupie podala ostatnio adres:
http://www.psych.com.pl/
Ja sie wlasnie stronie przygladam. Mozna tam uzyskac darmowe porady
psychologa przez mail (czat jest juz niestety platny). Nie wiem jeszcze sama
co o tym myslec ale moze Ciebei zaciekawi.

Trzymaj sie,
ja tez walcze z przeszloscia,
Dominika.

> Może ktoś zna jakieś adresy internetowe poświęcone psychoanalizie, i jak
> sobie poradzić samemu z problemem z przeszłości.
>
> pozdrawiam

psychoanaliza
rodzina niepełna
Autyzm - wolontariusz