« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2004-02-25 21:21:52
Temat: problemy z avonemLudzie pomocy
jestem konsultantką avon, ostatnio mam problemy ze składaniem zam. przez
internet. Czy ktoś też ma taki problem? Co mam robić? zamawiam np 70 poz.
wysyłają mi potwierdzenie a przysyłają inne kosmetyki, a teraz wciskają mi kit
że ja to zamawiałam. Proszę o pomoc. Zamawiam przez internet już ponad rok ale
teraz zaczeły się problemy, wydaje mi się że avon mnie ''olewa''.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2004-02-25 21:27:47
Temat: Re: problemy z avonem
Użytkownik "paciorek5" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie pomocy
> jestem konsultantką avon, ostatnio mam problemy ze składaniem zam. przez
> internet. Czy ktoś też ma taki problem? Co mam robić? zamawiam np 70 poz.
> wysyłają mi potwierdzenie a przysyłają inne kosmetyki, a teraz wciskają mi
kit
> że ja to zamawiałam. Proszę o pomoc. Zamawiam przez internet już ponad rok
ale
> teraz zaczeły się problemy, wydaje mi się że avon mnie ''olewa''.
Polecam forum
http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16217
i radzę zadzwonić do Wawy i/lub do swojej szefowej okręgu
Olik
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-25 21:42:48
Temat: Re: problemy z avonem
>
> Polecam forum
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16217
> i radzę zadzwonić do Wawy i/lub do swojej szefowej okręgu
> Olik
>
>
Do Warszawy już dzwoniłam, a szefowa jakoś kiepsko działa powinno jej zależeć
ponieważ moje zam. to około 2,5tyś.( mieli mi odliczyć 50 zł za kurs , ja
dzwoniłam, pisałam szefowa też, lecz sprawa dalej jest wyjaśniana) czas leci
ile mam czekać 4 miesiące? zrezygnować?
A koordynatorka ? ma swoje problemy, zero zainteresowania, była miła przy
podpisywaniu umowy, a potem brak kontaktu.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-25 21:52:30
Temat: Re: problemy z avonemPewnego dnia, a było to 25 Feb 2004 22:42:48 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@b...pl> i powiedziała:
>> Polecam forum
>> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16217
>> i radzę zadzwonić do Wawy i/lub do swojej szefowej okręgu
>>
> Do Warszawy już dzwoniłam, a szefowa jakoś kiepsko działa powinno jej zależeć
> ponieważ moje zam. to około 2,5tyś.( mieli mi odliczyć 50 zł za kurs , ja
> dzwoniłam, pisałam szefowa też, lecz sprawa dalej jest wyjaśniana) czas leci
> ile mam czekać 4 miesiące? zrezygnować?
> A koordynatorka ? ma swoje problemy, zero zainteresowania, była miła przy
> podpisywaniu umowy, a potem brak kontaktu.
Współczuję. Idź, proszę na forum, którego adres Olik podała
(lub na grupę pl.praca.dyskusje). Ta grupa nie służy do
opisywania akwizytorskich perypetii.
Zuzanka
--
.:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.
Małgorzata Krzyżaniak ..... http://www.pawnhearts.eu.org/~zuzanka/
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-26 09:38:47
Temat: Re: problemy z avonempaciorek5 wrote:
> Ludzie pomocy
> jestem konsultantką avon, ostatnio mam problemy ze składaniem zam.
> przez internet. Czy ktoś też ma taki problem? Co mam robić? zamawiam
> np 70 poz. wysyłają mi potwierdzenie a przysyłają inne kosmetyki, a
> teraz wciskają mi kit że ja to zamawiałam. Proszę o pomoc. Zamawiam
> przez internet już ponad rok ale teraz zaczeły się problemy, wydaje
> mi się że avon mnie ''olewa''.
Ja np. zauważyłam, że często jak zamawiam jedno opakowanie próbek to dostaję
dwa. I nie wiem, czy to jakiś błąd z mojej strony, czy właśnie owo
naciągactwo firmy. Na początku myślałam, że może faktycznie złą cyfrę
wpisałam, ale skoro ta "pomyłka" pojawia się już drugi czy trzeci raz z
kolei, to mam wątpliwości. Generalnie nie zdziwiłabym się, gdyby Avon robił
jakieś przekręty i naciągał konsultantki. Im nie zależy na konsultantach,
ponieważ ciągle dochodzą nowi i dlatego pewnie wychodzą z założenia, że
można ludzi olewać i oszukiwać.
Ligeia
--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-26 10:28:06
Temat: Re: problemy z avonemUżytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:c1kerf$2k0o$1@mamut.aster.pl...
> paciorek5 wrote:
> > Ludzie pomocy
> > jestem konsultantką avon, ostatnio mam problemy ze składaniem zam.
> > przez internet. Czy ktoś też ma taki problem? Co mam robić? zamawiam
> > np 70 poz. wysyłają mi potwierdzenie a przysyłają inne kosmetyki, a
> > teraz wciskają mi kit że ja to zamawiałam. Proszę o pomoc. Zamawiam
> > przez internet już ponad rok ale teraz zaczeły się problemy, wydaje
> > mi się że avon mnie ''olewa''.
>
> Ja np. zauważyłam, że często jak zamawiam jedno opakowanie próbek to
dostaję
> dwa. I nie wiem, czy to jakiś błąd z mojej strony, czy właśnie owo
> naciągactwo firmy. Na początku myślałam, że może faktycznie złą cyfrę
> wpisałam, ale skoro ta "pomyłka" pojawia się już drugi czy trzeci raz z
> kolei, to mam wątpliwości. Generalnie nie zdziwiłabym się, gdyby Avon
robił
> jakieś przekręty i naciągał konsultantki. Im nie zależy na konsultantach,
> ponieważ ciągle dochodzą nowi i dlatego pewnie wychodzą z założenia, że
> można ludzi olewać i oszukiwać.
Bez przesady moze, dobrze? :-)
Jak zamawiacie przez internet to przychodzi mailem potwierdzenie zlozenia
zamowienia z wyszczegolnionymi pozycjami. Jesli przyszlo w paczce cos innego
niz jest w potwierdzeniu, to wystarczy w zupelnosci na podstawe do
reklamacji.
Pozdrawiam
ISIA
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-26 11:13:17
Temat: Re: problemy z avonem
> Ja np. zauważyłam, że często jak zamawiam jedno opakowanie próbek to
dostaję
> dwa. I nie wiem, czy to jakiś błąd z mojej strony, czy właśnie owo
> naciągactwo firmy. Na początku myślałam, że może faktycznie złą cyfrę
> wpisałam, ale skoro ta "pomyłka" pojawia się już drugi czy trzeci raz z
> kolei, to mam wątpliwości. Generalnie nie zdziwiłabym się, gdyby Avon
robił
> jakieś przekręty i naciągał konsultantki. Im nie zależy na konsultantach,
> ponieważ ciągle dochodzą nowi i dlatego pewnie wychodzą z założenia, że
> można ludzi olewać i oszukiwać.
No ale jak to jest, jeżeli dostajesz dwa, to czy płacisz za dwa?? Jeżeli tak
to nic prostszego jak zadzwonić i wyjaśnić sprawę, ja tak w razie
jakichkolwiek pomyłek robię i nigdy nie mam żadnych problemów. A jeżeli
dostajesz dwa komplety, a płacisz za jeden to nic tylko się cieszyć z
hojności firmy:):)
Pozdrowienia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-26 12:36:49
Temat: Re: problemy z avonemISIA wrote:
>> Ja np. zauważyłam, że często jak zamawiam jedno opakowanie próbek to
>> dostaję dwa. I nie wiem, czy to jakiś błąd z mojej strony, czy
>> właśnie owo naciągactwo firmy. Na początku myślałam, że może
>> faktycznie złą cyfrę wpisałam, ale skoro ta "pomyłka" pojawia się
>> już drugi czy trzeci raz z kolei, to mam wątpliwości. Generalnie nie
>> zdziwiłabym się, gdyby Avon robił jakieś przekręty i naciągał
>> konsultantki. Im nie zależy na konsultantach, ponieważ ciągle
>> dochodzą nowi i dlatego pewnie wychodzą z założenia, że można ludzi
>> olewać i oszukiwać.
>
> Bez przesady moze, dobrze? :-)
Dobrze, bo nigdzie nie przesadzam.
> Jak zamawiacie przez internet to przychodzi mailem potwierdzenie
> zlozenia zamowienia z wyszczegolnionymi pozycjami.
Co czesto nie zgadza się z tym, co potem znajduję w paczce. Właśnie o tym
pisałam, chyba nie zrozumiałaś.
> Jesli przyszlo w
> paczce cos innego niz jest w potwierdzeniu, to wystarczy w zupelnosci
> na podstawe do reklamacji.
>
> Pozdrawiam
> ISIA
Niby tak, ale trochę nie mam czasu ani ochoty wykłócać się o dodatkową
paczkę próbek za złotówkę.
Ligeia
--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-26 12:52:08
Temat: Re: problemy z avonemUżytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:c1kp91$2uo0$1@mamut.aster.pl...
> ISIA wrote:
> > Bez przesady moze, dobrze? :-)
>
> Dobrze, bo nigdzie nie przesadzam.
OK, najwyzej troszeczke wyolbrzymiasz i uogolniasz bezpodstawnie ;-)
> > Jesli przyszlo w
> > paczce cos innego niz jest w potwierdzeniu, to wystarczy w zupelnosci
> > na podstawe do reklamacji.
> Niby tak, ale trochę nie mam czasu ani ochoty wykłócać się o dodatkową
> paczkę próbek za złotówkę.
Aha, czyli reklamacji nie zlozylas, ale i tak wiesz, ze firma jest be i
naciaga konsultantki.
Doprawdy, osobliwe rozumowanie...
Pozdrawiam
ISIA
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2004-02-26 12:57:38
Temat: Re: problemy z avonem
Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:c1kerf$2k0o$1@mamut.aster.pl...
> Generalnie nie zdziwiłabym się, gdyby Avon robił
> jakieś przekręty i naciągał konsultantki. Im nie zależy na konsultantach,
> ponieważ ciągle dochodzą nowi i dlatego pewnie wychodzą z założenia, że
> można ludzi olewać i oszukiwać.
Bez przesady. U mnie jak cos sie nie zgadza w paczce to zawsze dzwonie i
spokojnie z usmiechem zalatwiam sprawe. Nigdy nie robili mi zadnych
problemow i zawsze uwzgledniaja moje reklamacje.
Pozdrawiam
Joasia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |