problemy z cerą /trądzik?

1. Data: 2005-09-29 16:14:24

Temat: problemy z cerą /trądzik?
Od: gugula <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moj przypadek jest nastepujacy :):
Generalnie nigdy nie mialam wiekszych problemow z cera, czasem jakies
wypryski, wagry itp ale nic nadzywyczajnego. Poza tym w lecie wszystko
ladnie sie wysuszalo i buzka byla cacy ;) W tym roku jakby inaczej,
ciagle mam na twarzy jakies wypryski, w ogole na szyi to juz tragedia...
Nie jest to az takie zeby isc do dermatologa z tym po prostu "cos" sie
zmienilo.
Wiekszych zmian w odzywianiu, kosmetykach itp. nie zauwazam.
A, mam 22 lata. Wiec wydawaloby sie wiek tradzikowy za mna.
Jedna rzecz jeszcze- przyjrzalam sie kosmetykom ktorych uzywam i
zauwazylam ze wlasciwie to wszystko z innej parafii :). Pomyslalam zatem
zeby moze na jakas konkretna serie sie zdecydowac? Skore mam normalna.
Ewentualnie jakies pojedyncze ale sprawdzone kosmetyki? Konkretnie
chodzi mi o: zel do mycia twarzy, krem (na dzien na noc abo uniwersalny,
jakas maseczka, i cos punktowego szybko wysuszajcego syfy :)

I przy okazji, chodzi za mna wizja zmarszczek. Domyslam sie ze lepiej
stosowac jakies kremy zanim sie te zmarszczki pojawia, ale kiedy? Jakies
wskazania?

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-09-29 16:18:04

Temat: Re: problemy z cerą /trądzik?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gugula" <a...@w...pl> wrote in message
> A, mam 22 lata. Wiec wydawaloby sie wiek tradzikowy za mna.

to zle Ci sie wydaje, tradzik to nie tylkop przypadlosc nastolatek.
moze powinnas na jakis czas stosowac kosmetyki przeciw tradzikowi.

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-30 09:14:45

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gugula napisał(a):

> [...]
> Wiekszych zmian w odzywianiu, kosmetykach itp. nie zauwazam.
> A, mam 22 lata. Wiec wydawaloby sie wiek tradzikowy za mna.

Wydaje ci sie, na tradzik nigdy za pozno. Ja bym jednak radzila przejsc
sie do dermatologa. Moja dermatolog powiedziala, ze to co sie dzieje naa
twarzy, to czesto tylko skutek uboczny tego, co sie dzieje w organizmie,
a jedyna naprawde skuteczna metoda wyleczenie tradziku to leki doustne.
Nie zaszkodzi wiec zrobic podstawowych badan by sparwdzic czy to
rzeczywiscie tylko problem skory czy cos innego.

th

1. Data: 2005-10-01 12:41:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a) wnews:dhivm5$5q7$3@sunflower.man.poznan.pl:

> [...]
> Nie zaszkodzi wiec zrobic podstawowych badan by sparwdzic czy to
> rzeczywiscie tylko problem skory czy cos innego.

Po czesci to racja ze to co sie dzieje w organizmie. Wystarczy tylko diete
zmienic. I juz powinny byc efekty widoczne. Leki doustne nie sa skuteczna
metoda i nie jedyna!! Dzialaja na krotko. Przyjmujesz, to faktycznie
tradzik znacznie mniejszy, po odstawieniu, miesiac i masz jeszcze gorzej
(nie zawsze).

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-01 12:52:37

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Oct 2005 12:41:12 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Hektor
<m...@N...alternatywa.net> wrote in
<X...@1...0.0.1>:

> [...]
>metoda i nie jedyna!! Dzialaja na krotko. Przyjmujesz, to faktycznie
>tradzik znacznie mniejszy, po odstawieniu, miesiac i masz jeszcze gorzej

Właśnie mnie zniknąłeś, bo mój trądzik wyleczono antybiotykami oraz
preparatami robionymi na zamówienie. Zmiana diety? Jeśli ktoś ma
jakieś drobne kropeczki, dwa pryszczyki miesięcznie, to owszem,
odstawienie junk foodu i zwiększone spożywanie owoców i warzyw pomaga,
tak jak prawie zawsze, ale na ostrą postać trądziku nie pomoże.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-10-01 12:57:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hektor" <m...@N...alternatywa.net> wrote in message

> Po czesci to racja ze to co sie dzieje w organizmie. Wystarczy tylko diete
> zmienic. I juz powinny byc efekty widoczne.

z tego co ostatnio dermatolog mi mowila dieta ma malo wspolnego
z tradzikiem (mam tu na mysli mity typu zero musztardy, tlustych itp)
sa to mity (cos takiego jak "co ciaza to zab")

>Leki doustne nie sa skuteczna
> metoda i nie jedyna!! Dzialaja na krotko. Przyjmujesz, to faktycznie
> tradzik znacznie mniejszy, po odstawieniu, miesiac i masz jeszcze gorzej
> (nie zawsze).

owszem nie zawsze. jednak wiekszosci przypadkow pomaga.

iwon(k)a

1. Data: 2005-10-02 10:02:05

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:dhm13d$57f$1@news.onet.pl:

> z tego co ostatnio dermatolog mi mowila dieta ma malo wspolnego
> z tradzikiem (mam tu na mysli mity typu zero musztardy, tlustych itp)
> sa to mity (cos takiego jak "co ciaza to zab")

Ja jak odstawilem czekolade, kakao, orzechy, to troche cera sie poprawila.
A, i nie jem juz pikantnych potraw.
Musztarde jem, tluste jedzenie tez sie trafi tu akurat wplywu nie
zauwazylem.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-02 10:08:20

Temat: Re: problemy z cerš /tršdzik?
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a)
wnews:ig1tj15u9glr4shmtl3vp9inlptafa9iio@4ax.com:

> [...]
> odstawienie junk foodu i zwiększone spożywanie owoców i warzyw pomaga,
> tak jak prawie zawsze, ale na ostrą postać trądziku nie pomoże.

Mi leki doustne pomogly na krotka mete. Preparaty robione na zamowienie to
chyba najlepsze lekarstwo jakie moze przepisac lekarz. Kosztuja znacznie
mniej od "firmowych" i sa znacznie lepsze.
Mi pomaga taki plyn na bazie siarki :) Smaruje sie na noc. Dobry na tlusta
cere.

Ja jeszcze zauwazylem, ze jak mniej jezdze na rowerze to cere mam w gorszym
stanie. Najlepszy jest okres lipiec-sierpien-wrzesien. Wtedy moj stan
tradzikowy jest najmniej nasilony.

Teraz planuje zakup kremu NoScar na plamy po tradzikowe, blizny,
rozjasnienie etc. Tylko to troszke drogie ;(

Dobry jest na rozjasnienie sok z cytryny, ktory stosuje od czasu do czasu.
Rownie pomocne w leczeniu sa Olejek z drzewa herbacianego, CitroKapky
(slowacki odpowiednik Citroseptu), mydlo siarkowe :) I jeszcze pare innych
specyfikow.
Walka nie jest latwa :)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-02 10:11:50

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns96E37C596CA671272362@127.0.0.1:

> Ja jeszcze zauwazylem, ze jak mniej jezdze na rowerze to cere mam w
> gorszym stanie. Najlepszy jest okres lipiec-sierpien-wrzesien. Wtedy
> moj stan tradzikowy jest najmniej nasilony.

Dowod :)
http://hektor.alternatywa.net/imagepages/image15.htm

Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-02 10:53:15

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gugula <a...@w...pl> napisał(a):
> I przy okazji, chodzi za mna wizja zmarszczek. Domyslam sie ze lepiej
> stosowac jakies kremy zanim sie te zmarszczki pojawia, ale kiedy? Jakies
> wskazania?

kremy z filtrami na dzień.

allegro - peeling - podróbka?
Image Studio Kraków
[Warszawa] ciazowe ciuchy nieciazowych marek
ladniejsze piersi i wlosy ;)
[sprzedam]kurtka skóra brązowa 36-38 cieniowana