problemy z cera

1. Data: 2004-02-20 14:46:36

Temat: problemy z cera
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy któraś z Was mogłaby mi poradzic jak pozbyc się tradziku (stosowałam
różne maści, ale one strasznie wysuszają skórę, w zasadzie krostki znikają
ale w zamina mam skóre sucha jak tarka, która na dodatek się łuszczy) a mój
drugi problem to rozszerzone pory. Pytałam juz o to ale niestety nikt mi nie
odpowiedział;(
Szukałam tych tematów w archiwach ale albo nie umiem szukać albo nic nie
było (oprócz postów z tymi samymi pytaniami)
Z góry dziekuę za odpowiedzi
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-02-20 14:58:25

Temat: Re: problemy z cera
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
mój
> drugi problem to rozszerzone pory. Pytałam juz o to ale niestety nikt mi

A tak z innej beczki -- jak się odżywiasz? Możesz nakreślić w dwóch
zdaniach? Chodzi mi głównie o cukry rafinowane, mąki itp.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-20 16:28:10

Od: "ACHMA" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krostki znikają
> [...]

> Karola
>
> Moja rada taka że powinnaś się udc do dermatologa może jakieś leki doustne
Ci pomogą pozbyć się krost a oprócz wysuszania cerę musisz też nawilżać
specjalnymi tonikami i kremami do cery łojotokowej lub śmiesznej co do
rozszerzonych porów to raczej są dziedziczne i można je tylko troszkę
zakamuflować lub rozjaśnić kremami np. Effeclar.

Achma

1. Data: 2004-02-20 16:41:45

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ACHMA" napisała dziś:
> Moja rada taka że powinnaś się udc do dermatologa [ciach!]

A moja rada to używanie znaków przestankowych zwłaszcza kropek na końcu
zdania bo to bardzo ułatwia czytanie postów innym grupowiczom. bęc.

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2004-02-20 17:03:09

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> A moja rada to używanie znaków przestankowych zwłaszcza kropek na końcu
> zdania bo to bardzo ułatwia czytanie postów innym grupowiczom. bęc.

ROTFL!! Respecto... Przylączam się do "bęc"
Olik

1. Data: 2004-02-20 17:07:19

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukałam tych tematów w archiwach ale albo nie umiem szukać albo nic nie
> było (oprócz postów z tymi samymi pytaniami)

Dermatolog. Samodzielne leczenie wychodzi drogo i trwa bardzo dlugo.
Rezultaty mizerne.
Olik

1. Data: 2004-02-20 20:16:10

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosiłam o radę w sprawie problemów z cara a nie pisania. Zupełnie nie
rozumiem czemu niektórzy zamiast pisać na dany temat wiecznie sie
przyczepiają do jakis bzdur

1. Data: 2004-02-20 20:18:52

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W dwóch zadaniach nie jestem w stanie napisać jak jem. Stram sie ograniczyć
jedzenie słodyczy i rzeczy pikantnych np. musztardy itp. Ale szczerze nie
bardzo mi sie to udaje. Potrawy mączne natomiast jadam bardzo rzadko.
Co powinnam jeść a czego nie??
Dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
03.jasien.net...

1. Data: 2004-02-20 20:21:58

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Byłam u dermatologa. To właśnie lekarz zapisał mi maść, która ostatnio
używałam. Oprócz tego zażywałam cynk i witaminę B. W sumie krostki nie są
juz tak widoczne i jest ich mniej ale te pory! Tragedia. Muszę spróbować
tego kremu, o którym piszesz. Czy kupuje sie go aptece czy w drogerii? Jaka
jest jego cena?
Dzięki za rady
Pozdrawiam

1. Data: 2004-02-20 20:32:15

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz tak widoczne i jest ich mniej ale te pory! Tragedia. Muszę spróbować
> tego kremu, o którym piszesz. Czy kupuje sie go aptece czy w drogerii?

Mi pomogł żel Neutrogena zmniejszający pory + Effaklar K. Możesz też
spróbować z Lysanelem. I fajnie działa tonik Nivea Visage Young
Olik

prostownica do włosów - pilne!!!!
Kanebo - gdzie w Krakowie?
Elektryzujace sie wlosy