problemy z sewandso

1. Data: 2003-12-17 22:41:01

Temat: problemy z sewandso
Od: "Salmon" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny - mam problem. Zamówiłam parę drobiazgów z Sewandso i okazało
się, że nie dość, że paczka szła 2 tygodnie, to teraz ją trzymają na
odprawie celnej w Dąbkach (firma Szybka Paczka - tfu, tfu). Podobno faktura
jest wystawiona nie tak jak trzeba i mam zapłacić 18% cła. Więc cała
opłacalność zakupów bierze w łeb. Małżonek mi podpowiada, że z fakturami z
zagranicy często tak bywa, że nie mają tajemniczych numerków albo innych
"ciusiów", ale w zakupach internetowych po raz pierwszy mnie to spotyka.
Czy Wy miałyście takie przejścia z przesyłkami ze sklepów? Co robić - męczyć
Anglików o nową fakturę, odpuścić sobie (szkoda, to miały być prezenty dla
mnie i innych haftujących) czy walczyć niczym lew:) ?
Dodam, że całość opiewała na około 40 funtów, które mi już z karty skubnęli.

Niepocieszona,
Anna (Wrocław)

1. Data: 2003-12-18 08:27:40

Temat: Re: problemy z sewandso
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Salmon" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się, że nie dość, że paczka szła 2 tygodnie, to teraz ją trzymają na
> odprawie celnej w Dąbkach (firma Szybka Paczka - tfu, tfu). Podobno
<ciach>

No cóż, ja już przeprawę z Dębkami miałam rok temu.
Wyjście jest jedno.
Ponieważ angole nie są w stanie wystawić faktury odpowiadającej naszym
celnym służbom. trzeba zadzwonić do Dębek i poprosić o odesłanie paczki do
Sewandso.
Jednocześcnie trzeba napisac do Sewandso do Daniella Hall'a ( tego, od
którego przyszło potwierdzenie zamówienia ) , że nie możesz jej odebrać z
powodu cła i paczka wraca do Anglii. Prosisz o ponowne jej wysłanie POCZTĄ
LOTNICZA !!!!!! jak jest duża, to niech przepakują do mniejszych pudełek.
Poczta Polska ma inne przepisy celna i z lotniczymi dzięki temu nie ma
problemu,
Mozesz jescze w tym mailu dopisać, że przecież przy zamówieniu skasowali Cię
za pocztę lotniczą, więc dlaczego szło to lądem !!!
I na przyszłość - w uwagach do zamówienia dopisuj, że to musi do Polski iść
lotniczą !!!!

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-12-18 12:30:08

Od: "Salmon" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

To niezbyt ładnie z mojej strony, ale cieszę się, że Ciebie już to spotkało,
więc możesz mi doradzić. Już myślałam, że tylko mnie spotykają takie
kłopoty.
Dziękuję z całego serca za radę, tak właśnie postąpię.

Salmon
(wracam do nicka, bo dużo tych Ann i Ań z Wrocławia...)

1. Data: 2003-12-18 12:48:22

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kłopoty.
> Dziękuję z całego serca za radę, tak właśnie postąpię.

Spoko, od tego czasu jescze chyba z 2-3 razy coś sciągałam od nich i już bez
problemów,
Grunt to te uwagi ..... że samolotem musi być ;-)))

Krysia

1. Data: 2003-12-18 13:38:10

Od: "Salmon" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, Krysiu - już przestało mną telepać :).
Życzę Ci spokoju na Święta i dużo czasu dla siebie i robótki :)!

Salmon

Poszukuje przelicznika
wyszywane koralikami
[nitki] prośba o zeskanowane kolry floretty
makaronowe ozdoby
[frywolitki] cudownosci