[nitki] prośba o zeskanowane kolry floretty

1. Data: 2003-12-17 18:01:11

Temat: [nitki] prośba o zeskanowane kolry floretty
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką prośbę - podobno ktoś z Was posiada zeskanowaną paletę kolorów
kordonka floretty będę bardzo wdzięczna za podesłanie mi tego :))

Aha i prosiłabym zwłaszcza maniaczki frywolitkowe :))) o wypowiedzenie się w
sprawie tego którymi nitkami się lepiej robi - aidą coatsa czy florettą??

Dziękuję ślicznie

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-12-18 06:44:59

Temat: Re: [nitki] prośba o zeskanowane kolry floretty
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawie tego którymi nitkami się lepiej robi - aidą coatsa czy florettą??

Palety kolorów nie mam.
Jeśli chodzi o frywolitki, po wielu próbach stwierdziłam, że aida jest
najlepsza. Mocny skręt, nie mechaci się. Floretta też ponoć jest dobra, ja
nie używałam. Ale polecam aidę. Sprawdzona. A róznica w cenie nie jest
bardzo duża. No, chyba że masz zapas aidy, wtedy trzeba wykorzystać.
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-12-18 10:40:10

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 napisał(a):

> [...]
Ja tez niestety nie mam wzornika kolorow, ale w jakiejs dobrej
pasmanterii powinni takowym dysponowac.
Floretta jest niezla, robie z niej "frywolitke dyplomowa", jak nazwala
ja Ela na swojej stronie. Wybralam cieply ecru. Ale juz wiem, ze
zrobilam blad, bo IMHO Aida jest znacznie lepsza, sztywniejsza i
bardziej zwarta. Ale wydalam na F jakies 60 pln, wiec nie mam wyjscia :(

Wszystkie inne frywolitkowe cudenka robie juz z Aidy, 10 i 20.

Milego frywolitkowania :)
Bebe1, Poznań (znad frywolitkowych aniolkow z glowkami z perlowych
zaroweczek - niech zyje pomyslowosc...)
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-12-18 15:38:20

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a pytałam czy wszystko masz? :))) ide odkopac skaner, puszczę po szóstej
wieczorem, jak dojdzie to daj znać:)

1. Data: 2003-12-19 07:51:17

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" napisał w wiadomości
lid...

> "frywolitke dyplomowa",

ja ma wlasnie pytanie dotyczace tej serwety frywolitkowej dyplomowej...
ogladalam sobie schemat, i sa roznice pomiedzy opisem a schematem - np.
najwieksze kolko w grupie kolek w el. D E i F - inaczej w opisie inaczej na
schemacie, w elemencie H duzo kolko - tez inaczej na schemacie inaczej w
opisie, i jeszcze chyba raz sie laczy w innym miejscu, drugi raz w innym....
i element I tez mi sie nie zgadza.... moglabys mi rozpisac jak to dokladnie
jest robione, skoro masz juz doswiadczenia w tym wzgledzie?:)))

z gory dzieki

pzdr
yenn

1. Data: 2004-01-02 22:03:57

Temat: Odp: [nitki] prośba o zeskanowane kolry floretty
Od: "justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bebe1 napisała

> Ja tez niestety nie mam wzornika kolorow, ale w jakiejs dobrej
> pasmanterii powinni takowym dysponowac.

Ale się uśmiałam :D)) "dobrych" pasmanterii w Białymstoku nie ma i basta !!

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

makaronowe ozdoby
[frywolitki] cudownosci
[szydełko-link] piękne stroje dla barbie
[druty-szukam]sweterek na 68 cm
xxx prośba o schemat