problemy ze wspol

1. Data: 2003-05-27 11:28:18

Temat: problemy ze wspol
Od: 1...@i...pl (aga) szukaj wiadomości tego autora

Mimo,?e jestem ze swoim facetem ju? 4 lata (mam 27) to nie mog? podj?ae
wspó??ycia.Próbowalismy kilka razy,ale panicznie boj? si? bólu(raz ?i?
uda?o i bola?o jak nie wiem co).W dodatku nie mamy gdzie tego robiae,bo nie
mieszkamy razem.Mieszkam z kole?ank?,?ó?kok skrzypi,a ja ci?gle jestsm
zestresowana.Jestem tym zrozpaczina.Co zrobiae z tym fantem?Czy jestem
upo?ledzona?(bardzo kocham mojego ch?opaka,chcemy si? pobraae)

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2003-05-27 12:22:14

Temat: Re: problemy ze wspol
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Mimo,że jestem ze swoim facetem już 4 lata (mam 27) to nie mogę
podjąć
> współżycia.Próbowalismy kilka razy,ale panicznie boję się bólu(raz
śię
> udało i bolało jak nie wiem co).

Baby som marudne a chłopy delikatne - aze wstydno. Dawniej taki
zerżnął dziołche pode lasem - rozki pobolało i beł spokój. A teroz -
piescom sie ze sobom as zol a potem jescyk marudzom na internecie.

A tak na serio:

Macie dwa wyjścia:

1: zagryźć zęby i wytrzymać pierwszy raz
2: odwiedzić ginekologa by poddać się zabiegowi usunięcia błony (z
własnego doświadczenia wiem ze nie łatwo takowego znaleźć)

Zresztą ginekologa odwiedzić zawsze warto by stwierdził czy ....
(jesteś normalnie zbudowana)

Przypomina mi sie tutaj dowcip:
"Kochające się małżeństwo z kilkuletnim starzem przyszło do ginekologa
i mówi
'Kochamy się mamy pełną satyswakcję seksy ale chcemy mieć dziecko a
nie możemy'.
Ginekolog bada kobietę i stwierdza że jest dziewicą - zdziwiony pyta
'A jak to próbowaliście robić to dziecko'
-- 'No normalnie - próbowałem wkładać do pępka'"

> W dodatku nie mamy gdzie tego robić,bo

A moja mama zawsze mówiła "Jak się nie przyłożysz to się i nie
wysrasz"

>Jestem tym zrozpaczona.

Nie bądź zrozpaczona tylko zdeterminowana - wyobraź sobie że główka
dziecka przy porodzie jest znacznie większa a mimo to ....

> Czy jestem upośledzona?

W pewien sposób tak, ale to się da wyleczyć.

Pozdrawiam
(i życzę udanej próby)
Qwax

1. Data: 2003-05-27 14:55:54

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

bol moze wynikac z:
-stresu przed pierwszym razem
-zlych relacji miedzy rodzicami
- z endometriozy
-po prostu dlatego ze jeszcze jestes dziewica

1. Data: 2003-05-27 15:57:40

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
> bol moze wynikac z:
> -stresu przed pierwszym razem
> -zlych relacji miedzy rodzicami
> - z endometriozy
> -po prostu dlatego ze jeszcze jestes dziewica

Hihihi ;))
Wybacz Stokrotko..
Ciekawa byłam ile osób się nabierze na ten popścik
spamerski.. :

"Mimo,że jestem ze swoim facetem już 4 lata (mam 27) to nie mogę podjąć
/.../upośledzona?
Internetowe Pismo Kobiece(..)
Ranking Kosmetyków(..) Wyslane z (..)"

Oj.. wesoło mi dziś, wesoło :))
Jak tak SE patrzę na ludzi ków.
Z drzEva ;)

E.

1. Data: 2003-05-27 16:07:56

Od: "docent" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1: zagryźć zęby i wytrzymać pierwszy raz
> 2: odwiedzić ginekologa by poddać się zabiegowi usunięcia błony (z
3 jebac się w dupę może tam kurwa nie bedzie bolało.

wogołe z nieba spadłaś 27 lat i ją boli , takim to można rękę wkładać
zresztą w obie dziury

1. Data: 2003-05-27 16:16:54

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "docent" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

A ty, do cent.. hihihi ;) z której uczelni sie urwałeś?
Z gromadzkiej?

E.

1. Data: 2003-05-27 16:27:35

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM <e...@i...pl> napisał(a):

> Hihihi ;))
> (. . .)
> "Mimo,że jestem ze swoim facetem już 4 lata (mam 27) to nie mogę podjąć
> /.../upośledzona?

"...łóżkok skrzypi,a ja ciągle jestsm zestresowana."
[Autor: aga 1...@i...pl]

> Oj.. wesoło mi dziś, wesoło :))
> Jak tak SE patrzę na ludzi ków.
> Z drzEva ;)
>
> E.

ale przyznaj Evo ;) że ma fajnego nick'a :-D
"1000robaczkow" (hihihi)
przybywa, przybywa :-)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-29 13:40:54

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@i...pl (aga) wrote in

> Mimo,ze jestem ze swoim facetem juz 4 lata (mam 27) to nie moge podjąc
> wspólzycia.Próbowalismy kilka razy,ale panicznie boje sie bólu(raz śie
> udalo i bolalo jak nie wiem co).W dodatku nie mamy gdzie tego robic,bo
> nie mieszkamy razem.Mieszkam z kolezanką,lózkok skrzypi,a ja ciągle
> jestsm zestresowana.Jestem tym zrozpaczina.Co zrobic z tym fantem?Czy
> jestem upośledzona?(bardzo kocham mojego chlopaka,chcemy sie pobrac)

Byl kiedys na rynku farmaceutycznym taki krem w tubce, "Delfen".
Mial niby miec dzialanie plemnikobojcze.
Tak naprawde jednak jego glowna zaleta bylo to, ze zawieral jakies
substancje miejscowo znieczulajace i byl bardzo "poslizgowy" ;-).

Chyba byl bez recepty.

Jesli nadal jest dostepny, to moze pomoglby Ci wyeliminowac przynajmniej
dyskomfort bolu?

Pozdrawiam,

Janek
--
"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things
such as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much

1. Data: 2003-06-10 02:28:08

Od: "Rudobrody" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "docent" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

> 3 jebac się w dupę może tam kurwa nie bedzie bolało.
>

> wogołe z nieba spadłaś 27 lat i ją boli , takim to można rękę wkładać
> zresztą w obie dziury

Aleś przyjebał, dosent...

Pzdr
R.

Na moscie...
Narcyzm ---skad sie bierze
poszukuje pilnie ksiazki J. Kozielewski "Koncepcje psychologiczne człowieka"
Prosze o pomoc -potrzebny referat
albo to - niezle