prof. Nęcka, 17.02, inteligencja - kto się wybiera?

1. Data: 2004-02-14 16:00:06

Temat: prof. Nęcka, 17.02, inteligencja - kto się wybiera?
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam:

"Spotkanie z prof. Edwardem Nęcką, psychologiem z Uniwersytetu
Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie

17 lutego o godz. 18.00

Kawiarnia Nowy Świat, ul. Nowy Świat 63, Warszawa"

http://polityka.onet.pl/_i/kawiarnia/kawiarnia8.pdf

A po spotkaniu można by się inteligentnie wybrać do Harendy na piwo i
kiełbaskę :)

P.

1. Data: 2004-02-14 16:12:12

Temat: Re: prof. Nęcka, 17.02, inteligencja - kto się wybiera?
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół, a użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> się
odezwie w wiadomości news:c0lgn5$ie0$1@mamut.aster.pl...
> [...]
>
> http://polityka.onet.pl/_i/kawiarnia/kawiarnia8.pdf
>
> A po spotkaniu można by się inteligentnie wybrać do Harendy na piwo i

chętnie - ale odległość 250 km i koszty w postaci 150 zł za piwo
przerażają... - niestety, zostają Katowice..... ew. Kraków lub
Częstochowa.... taka to już dola wieśniaków.

ILe kosztuje piwo w Warszawie w barze - tak z ciekawości - u nas 3,40 np.
dębowe, w katowicach 5,50 Warka Strong, a 9 zł grzane!

1. Data: 2004-02-14 16:14:34

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

fen<f...@...pl>

<snip>
> ILe kosztuje piwo w Warszawie w barze - tak z ciekawości - u nas 3,40
> np. dębowe, w katowicach 5,50 Warka Strong, a 9 zł grzane!

W barze "Złoty Lew" przy ulycy Opaczewskiej w Warsiawie - 3 zł :)

W Harendzie chyba 7 zet

Z 5-6 zł za piffo trzeba się zwykle liczyć.

P.

1. Data: 2004-02-15 00:31:27

Od: "Spin" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerażają... - niestety, zostają Katowice..... ew. Kraków lub
> Częstochowa.... taka to już dola wieśniaków.

Niech żyją wieśniacy, którzy zostają w Galicji lub na Śląsku!!!!!

> ILe kosztuje piwo w Warszawie w barze - tak z ciekawości - u nas 3,40 np.
> dębowe, w katowicach 5,50 Warka Strong, a 9 zł grzane!

Piwo mamy własne!!!!

pozdrawiam prof. Nęcką i całą resztę!!!

spin

1. Data: 2004-02-15 00:36:44

Temat: Odp: prof. Nęcka, 17.02, inteligencja - kto się wybiera?
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Spin <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...

| pozdrawiam prof. Nęcką i całą resztę!!!

......................................ę.............
.....!!!

V-V

1. Data: 2004-02-15 00:39:53

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spin<h...@p...onet.pl>

>snip>
> Niech żyją wieśniacy, którzy zostają w Galicji lub na Śląsku!!!!!
<snip>

<spin> spi... nuj się z takim tekstami

p.

1. Data: 2004-02-15 10:44:13

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół, a użytkownik "Spin" <h...@p...onet.pl> się odezwie w
wiadomości news:7cab.000002d3.402ebddf@newsgate.onet.pl...

> Niech żyją wieśniacy, którzy zostają w Galicji lub na Śląsku!!!!!

Miastowy CHAM się odezwał.

1. Data: 2004-02-15 20:48:50

Od: "Spin" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uderz w stół, a użytkownik "Spin" <h...@p...onet.pl> się odezwie w
> wiadomości news:7cab.000002d3.402ebddf@newsgate.onet.pl...

> Miastowy CHAM się odezwał.

źle mnie zrozumiałeś <-aś>, fen
piszac wieśnicy z Galicji miałem na myśli
przede wszystkim SIEBIE;

nie gniewaj się
spin

1. Data: 2004-02-15 20:52:16

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spin<h...@p...onet.pl>

<snip>
> źle mnie zrozumiałeś <-aś>, fen
> piszac wieśnicy z Galicji miałem na myśli
> przede wszystkim SIEBIE;
>
> nie gniewaj się
> spin

a, no to i ja źle zrozumiałem i zwracam honor :)

nie gniewaj się

paw

1. Data: 2004-02-15 21:28:58

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół, a użytkownik "Spin" <h...@p...onet.pl> się odezwie w
wiadomości news:7cab.000005a2.402fdb32@newsgate.onet.pl...

> źle mnie zrozumiałeś <-aś>, fen
> piszac wieśnicy z Galicji miałem na myśli
> przede wszystkim SIEBIE;
>
> nie gniewaj się
> spin

no i ok! pRzynajmniej swiadczy to o tym, że nie zagląda się UGD za kołnierz
czyli nie szkuka się w źródle skąd pochodzi.

Ich dwoje
[psphome] Walentynki bez kiczu
Wam też sie udzielił walentynkowy nastrój ??
14 F.
burza mózgów a synektyka