program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie

1. Data: 2008-07-07 08:23:21

Temat: program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie
Od: "wek" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

potrzebuje program do kontroli rodzicielskiej
zalezy mi na tym, aby ograniczyc czas spedzany w internecie przez dziecko
czyli, zeby np. o 20 na komputerze dziecka internet przestawal dzialac i
zaczynal np. dopiero o 15 nastepnego dnia
czy znacie moze jakis taki program i mozecie polecic?
chodzi o czywiscie o jakiegos freeware

dzieki z gory za pomoc

2. Data: 2008-07-07 08:51:05

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jul 2008 10:23:21 +0200, wek napisał(a)
w:<news:g4sjpv$1rv6$1@news2.ipartners.pl>:

> zalezy mi na tym, aby ograniczyc czas spedzany w internecie przez dziecko
> czyli, zeby np. o 20 na komputerze dziecka internet przestawal dzialac i
> zaczynal np. dopiero o 15 nastepnego dnia

A nie możesz ręcznie wyłączać?

--
Quid leges sine moribus?

3. Data: 2008-07-08 14:04:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Szerr" <n...@p...pl> napisał

> A nie możesz ręcznie wyłączać?

A może po prostu nie ma go w tym czasie w domu.

Pozdrawiam
Nixe

4. Data: 2008-07-09 10:51:18

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że nie, bo zamknął się swoim pokoju nad gazetą.
JaC

-----

5. Data: 2008-07-09 10:54:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że znasz to z autopsji, skoro trudno Ci wyobrazić sobie inną
przyczynę nieobecności?

N.

6. Data: 2008-08-07 12:41:26

Od: "andaman" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywam od ponad roku programu "Cenzor" (www.cenzor.pl) i z czystym sumieniem
moge powiedzeic, ze warto odzalowac te niecale 50 zl. Ustawiasz nie tylko
czas spedzany przy internecie, ale tez wlasna biala i czarna liste, masz
dostep do historii przegladanych przez dziecko stron (mimo wyczyszczenia
cache'a) itd.
Wady: nieznacznie spowalnia prace komputera.
Oczywiscie mozna go wylaczyc, kiedy z komputera korzysta dorosly :)

Pozdrowienia
anda / mamusia 14-latki ;)

7. Data: 2008-08-30 09:43:13

Od: "Fundacja Kidprotect.pl" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

wek pisze:
> [...]
> zaczynal np. dopiero o 15 nastepnego dnia
> czy znacie moze jakis taki program i mozecie polecic?

Prawde mowiac, nie bardzo wierze w freeware w przypadku tego rodzaju
programow. Wymagaja one ciaglej aktualizacji baz danych oraz algorytmow
filtrujacych i przyznam, ze nie bardzo jakos widze efektywne robienie
tego w projekcie non-profit. Warto tez pamietac, ze program filtrujacy
powinien byc programem polskim, bo anglojezyczne nie poradza sobie z
okresleniami typowymi dla naszego jezyka.

Polecano tu juz Cenzora, jest tez Opiekun. Oba spelniaja swoje
podstawowe funkcje.

Na naszej stronie: http://www.bezpiecznyinternet.org/filtry/ znajdziesz
omowienie wybranych programow.

Przyznam jednak, iz osobiscie do programow filtrujacych mam stosunek
sceptyczny. To niestety czesto staje sie sposob na zastapienie rodzica,
a program filtrujacy rodzica zastapic nie moze.

Pozdrawiam,
Jakub Spiewak

--
Fundacja Kidprotect.pl - swiat przyjazny dzieciom
http://www.kidprotect.pl || http://www.bezpiecznyinternet.org

8. Data: 2008-09-01 10:24:22

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundacja Kidprotect.pl pisze:

> Na naszej stronie: http://www.bezpiecznyinternet.org/filtry/

Spamer ;D

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

9. Data: 2008-09-01 11:22:03

Od: "Fundacja Kidprotect.pl" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Spamer ;D
>
> LL

Lepsze byłoby przeklejenie calego tekstu ze strony? O ile mi wiadomo,
podanie linku zawierajacego odpowiedz na zadane pytanie nie jest
spamem... ale w koncu moge sie mylic :)
Potraktuje te wypowiedz jak zart ze wzgledu na ten usmieszek na koncu.
Pozdrawiam,
Jakub

10. Data: 2008-09-01 11:29:13

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> spamem... ale w koncu moge sie mylic :)
> Potraktuje te wypowiedz jak zart ze wzgledu na ten usmieszek na koncu.

Powaga, Kubuś, szkodzi na cerę jak powszechnie wiadomo.
A brak intuicji na żołądek ;)

LL

--

portal edukacyjny