plecak szkolny

1. Data: 2008-07-14 13:37:08

Temat: plecak szkolny
Od: aniamys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie, widziałam kidyś w internecie plecaki szkolne , w których w
tylnej częci była wszyta plasikowa, wyprofilowana do pleców wkładka, czy
ktoś wie jak te plecaki się nazywają?

2. Data: 2008-07-14 17:42:28

Temat: Re: plecak szkolny
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniamys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam pytanie, widziałam kidyś w internecie plecaki szkolne , w których w
> tylnej częci była wszyta plasikowa, wyprofilowana do pleców wkładka, czy
> ktoś wie jak te plecaki się nazywają?

Oglądałam takie plecaki firmy Topgal (mają sklep internetowy). W zależności
od modelu mają różne kształty profilowania - nie wiem, które są najlepsze
(może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym względzie). Mają też nóżki
(wypustki) do stawiania.

Ewa

3. Data: 2008-07-15 11:06:01

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oglądałam takie plecaki firmy Topgal

ja kuplam w zeszlym roku Topgal plecak z aluminiowa wstawka na plecach,
plecak po roku wyglada super ,zero pekniec,rozdarc itp,fakt jest
przybrudzony ale to norma.

jakosciowo bdb wystawiam.

plecy wyprofilowane,fajne szelki,grube i szerokie.

polecam kupoanie neutralnych wzorow i kolorow zeby co roku nie kupowac
z czyms innym,wiele dzieci w 2 klasie nie chce nosic plecakow z misiami
itp .
p.

4. Data: 2008-07-15 11:22:40

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

Również polecam plecaki Topgal. Mamy dwa od dwóch lat, są niezniszczalne.

--
misiczka

5. Data: 2008-07-15 15:34:11

Od: aniamys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki śliczne za podpowiedź

6. Data: 2008-08-10 19:39:12

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
>>

> Również polecam plecaki Topgal. Mamy dwa od dwóch lat, są niezniszczalne.

Popatrzyłam sobie na ich stronie na te plecaki, rzeczywiście wyglądają dosyć
fajnie.
A nie wiecie czy one tak w sklepach normalnie do kupienia, czy raczej przez
net?
Bo wolałaby młodemu przymierzyć przed zakupem.

I pytanie dodatkowe: gdzie w Wawie największy wybór plecaków/tornistrów
szkolnych?
Szukam dla pierwszoklasisty :-)

Sylwia

7. Data: 2008-08-10 22:23:20

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez net?
> Bo wolałaby młodemu przymierzyć przed zakupem.

obejrzalam na zywo inny model ,przymierzylam ale kupilam przez
neta-taniej :-)
do sklepu mozna bylo sciagnac wybrany przeze mnie wzor i model.

> I pytanie dodatkowe: gdzie w Wawie największy wybór plecaków/tornistrów
> szkolnych?
> Szukam dla pierwszoklasisty :-)

a tutaj nie pomoge bom nie ze stolicy.
p.

8. Data: 2008-08-12 16:12:58

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrzyłam sobie na ich stronie na te plecaki, rzeczywiście wyglądają
dosyć
> fajnie.

Ja takie same wrażenia miałam gdy oglądałam topgala w sieci, obejrzałam dziś
ten plecak z mężem w sklepie, dziecko przymierzyło i się rozczarowaliśmy.
Ostatecznie zdecydowaliśmy się na plecak "Bagmaster", jeśli będziesz miała
okazje warto wcześniej obejrzeć/przymierzyć "Bagmaster'a",
ja kupiłam w sklepie model Plecak Bagmaster NIE 02, dziecku podobał sie
zielony, a ja dla siebie najchętniej bym kupiła czerwony ;-)
w sieci na zdjęciach kolory tych plecaków są troche przekałamne, w
rzeczywistości ładne intensywne barwy
cena w sieci niższa, niz w tradycyjnym sklepie

Pozdrawiam

Monika

9. Data: 2008-08-13 08:49:33

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rzeczywistości ładne intensywne barwy
> cena w sieci niższa, niz w tradycyjnym sklepie

Zerknęłam na ich stronę, ale mają mały wybór plecaków. Zresztą nie widzę w
zakładce 'sklepy' by mieli jakiś punkt w Wawie. A Topgala znalazłam jeden
sklep. Właśnie dzisiaj jadę pomacać :-) Zobaczę, może nie wypadnie tak źle
przy bliższym oglądaniu.

Sylwia

10. Data: 2008-08-13 13:29:50

Od: waruga_e <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Aug 2008 10:49:33 +0200, Szpilka napisał(a):

> Zobaczę, może nie wypadnie tak źle
> przy bliższym oglądaniu.

Mnie przy bliższym oglądaniu się podobają.
--
Elżbieta

program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie
portal edukacyjny
szit i szajs, nie żaden filmik
Mamo ja go nie lubię!
Wesoła Szkoła wydanie ósme 2007 rok