program do optymalizacji diety

1. Data: 2014-02-07 17:56:51

Temat: program do optymalizacji diety
Od: Violetta <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję programu do układania diety. Zależy mi aby produkty miały
określone wszystkie wartości odzywcze a idealnie by było aby sam je
dobieral w zalezności od wprowadadzonych parametrów np. waga, wiek,
aktywność fizyczna. Liczę na pomoc:)

2. Data: 2014-02-08 11:56:08

Temat: Re: program do optymalizacji diety
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Violetta" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> określone wszystkie wartości odzywcze a idealnie by było aby sam je
> dobieral w zalezności od wprowadadzonych parametrów np. waga, wiek,

Polecam swój bezpłatny program na mojej stronie :

http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' dietetyczny Ananas1_3a
Program jest w ortografi tradycyjnej mimo umiesczenia go na stronie reformy
ortograficznej .

Jest też gdzieś w sieci komercyjny program dietetyk 2.01, mający wersję
darmową, ale pewnie czasową, uważam zarozumiale, że jest goszy od mojego:
jest trudniejszy w obsłudze, ma zdecydowanie mniej podliczanych substancji
(tylko podstawowe , mój ma mikroelementy, makroelementy, witaminy itp) ,
wymaga poświęcenia mu dużo więcej czasu, bo żąda wprowadzania szczegułowego
jadłospisu, jest też trudniejszy w konfiguracji.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a

opiekun medyczny