programator do el. ogrzewania podłogowego?

1. Data: 2003-08-24 18:18:17

Temat: programator do el. ogrzewania podłogowego?
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem matę grzewczą Devi 150 W/ metr do dodatkowego ogrzewania podłogi w
łazience i zastanawiam się nad programatorem. Devirego 550 jest dość
drogie - bodajże 460 zł. Może zaproponujecie jakiś inny, tańszy programator
nadający się do elektrycznego ogrzewania podłogowego (w komplecie z
podłogowym czujnikiem temperatury)?
Super, gdyby tak jak Devireg wchodził do standardowej ramki od włączników
oświetlenia.

1. Data: 2003-08-25 06:31:21

Temat: Re: programator do el. ogrzewania podłogowego?
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:biav8s$ptv$1@foka1.acn.pl...
> [...]
> podłogowym czujnikiem temperatury)?
> Super, gdyby tak jak Devireg wchodził do standardowej ramki od
rzuc okiem na www.sado.pl
huck

1. Data: 2003-08-25 21:05:15

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ten link nie prowadzi na działającą stronę. Mogę poprosić o
właściwy adres lub nazwy producenta i ew. modelu regulatora? Będę wdzięczny.

1. Data: 2003-08-26 06:55:03

Od: "Janus" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Cichy <m...@U...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Niestety ten link nie prowadzi na działającą stronę. Mogę poprosić o
> właściwy adres lub nazwy producenta i ew. modelu regulatora? Będę wdzięczny.

Cześć
Powinno być www.sada.pl

sado to mi się kojarzy :)))

1. Data: 2003-08-26 06:56:00