projekt potrzebny

1. Data: 2003-10-22 19:22:40

Temat: projekt potrzebny
Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do zagospodarowania spory teren - w lesie, nad jeziorem; ma być pole
campingowe i knajpa tonące w zieleni, kwiatach i kolorowych kiściach
jesienią... czy znacie kogoś, kto chciałby zaprojektować teren w ramach
jakiejś pracy dyplomowe? magisterskiej? czy jakiej trzeba? lokalizacja -
woj. pomorskie: 100 km od Gdańska, 100 km od Bydgoszczy, 100 km od Torunia,
Bory Tucholskie
pozdrawiam
iza

2. Data: 2003-10-22 20:35:35

Temat: Re: projekt potrzebny
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiejś pracy dyplomowe? magisterskiej? czy jakiej trzeba? lokalizacja -
> woj. pomorskie: 100 km od Gdańska, 100 km od Bydgoszczy, 100 km od

Zadaj sobie pytanie: ma być dobrze czy tanio ?

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-10-22 20:46:47

Od: "Karolina Cianciara" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izabela" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiejś pracy dyplomowe? magisterskiej? czy jakiej trzeba? lokalizacja -
> woj. pomorskie: 100 km od Gdańska, 100 km od Bydgoszczy, 100 km od

hej :)

tak sie sklada, ze jestem studenkta 4 roku architektury krajobrazu na
politechnice krakowskiej. samo zagadnienie raczej nie nadaje sie od razu na
temat pracy magisterskiej, ale moze udaloby sie cos zdzialac :)
oczywiscie potrzebne bylyby jakies konkretne wskazowki, mapy z dokladna
lokalizacja, podklady geodezyjne itd. :)

pozdrawiam,

Karolina Cianciara

4. Data: 2003-10-24 08:15:29

Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadaj sobie pytanie: ma być dobrze czy tanio ?

ma być za darmo:)

5. Data: 2003-10-24 08:17:09

Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

myślałam o kims na miejscu, któ byłby skłonny tam podjeżdżać. natomiast
gdzies widziałam kiedyś, ze ktoś szukał materiału na pracę, więc odwróciłam
sytuacje - mam materiał i niech ktoś rzeźbi i dostaje piątki w szkole:)
podr
iza

6. Data: 2003-10-24 10:20:32

Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesienią... czy znacie kogoś, kto chciałby zaprojektować teren w ramach
> jakiejś pracy dyplomowe? magisterskiej? czy jakiej trzeba?

:)))))))) wyzysk biednych studentow, nie dos ze kasy nie maja to zrob za
darmo i jak sie postarasz to moze piatke dostaniesz , a "przy okazji"
wlasciciel terenu bedzie robil kase na dzialalnosci ............... ot
dobrodusznosc i wspomaganie mlodych artystow (grunt to dobre poczatki na
koniec szkoly)

ps. co innego jak sie robi prace dyplomowa/magisterska tylko po to zeby byla
(wszystko mozna na papierze zrobic), a co innego jak praca ma byc na
rzeczywistym podkladzie (dochodza koszta np. dojazdy etc)

pozdrawiam
zycze powodzenia

ps.2 budowe altany, grilli, domkow zlecisz absolwentom budowlanki w ramach
pracy dyplomowej ?????

przepraszam za zgryzliwosc ale nie moglem sie powstrzymac
jeszcze raz pozdrawiam

7. Data: 2003-10-24 10:34:38

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracy dyplomowej ?????
>

> przepraszam za zgryzliwosc ale nie moglem sie powstrzymac

Ja przede wszystkim obawiałbym się o efekty
Jak sobie przypomne co za dzieła tworzyłem do 2 - 3 roku studiów to robi mi się
wstyd...;)

Pozdrawiam
Jack

8. Data: 2003-10-24 11:20:47

Temat: Odp: projekt potrzebny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> Ja przede wszystkim obawiałbym się o efekty
> Jak sobie przypomne co za dzieła tworzyłem do 2 - 3 roku studiów to robi
mi się > wstyd...;)

A co powiesz za 10 lat o tym co robisz dzisiaj??? :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-10-24 11:56:56

Temat: Re: Odp: projekt potrzebny
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> mi się > wstyd...;)
>
> A co powiesz za 10 lat o tym co robisz dzisiaj??? :-))))))

A mówiłes, że Beata ci wytłumaczyła to IE.
:-)))

Pozdrawiam Jerzy

10. Data: 2003-10-24 12:24:02

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> mi się > wstyd...;)
>
> A co powiesz za 10 lat o tym co robisz dzisiaj??? :-))))))

Masz rację - to może być ciekawe...
ale odpowiem Ci dopiero za 10 lat...:;-)

Pozdrawiam
Jack

powyżej 200
lilia