projekt potrzebny

11. Data: 2003-10-24 12:33:40

Temat: Re: projekt potrzebny
Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Masz rację - to może być ciekawe...
> ale odpowiem Ci dopiero za 10 lat...:;-)

...ale od 3- 4 roku studiów nie robiłem juz projektów za darmo...

Jack

12. Data: 2003-10-24 12:44:06

Temat: Odp: projekt potrzebny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> ...ale od 3- 4 roku studiów nie robiłem juz projektów za darmo...

I wcale Ci się nie dziwię. Przecież wiem, ze kasa nobilituje jakość....
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2003-10-25 17:07:17

Od: "Karolina Cianciara" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izabela" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> myślałam o kims na miejscu, któ byłby skłonny tam podjeżdżać. natomiast
> gdzies widziałam kiedyś, ze ktoś szukał materiału na pracę, więc
odwróciłam
> sytuacje - mam materiał i niech ktoś rzeźbi i dostaje piątki w szkole:)
> podr
> iza

hej :)

faktycznie z takim podejsciem bedzie Ci dosc trudno ;) pomijam juz wzgledy
finansowe, bo trudno przecenic wdziek takiego tematu, wiec moze znalazlby
sie ktos chetny, kto wie :)

niestety poraza mnie Twoje lekkie podejscie do calego przedsiewziecia.
Chyba sama nie wiesz, kogo tak naprawde szukasz :)

Karolina Cianciara

p.s. piatki dostaje i tak ;)

powyżej 200
lilia