Re: promil

From: fEnIo <f...@k...jest.spoko.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: promil
Date: Thu, 01 Feb 2001 15:57:12 +0100
Sender: [feni0 friko1.onet.pl]@ph68.krakow.sdi.tpnet.pl

On Wed, 31 Jan 2001 22:30:55 +0100, Aleksander Wala <a...@e...pl>
wrote:
>No dobra a skoro jestesmy w temacie to
>jest jakis w miare dobry przelicznik
>wiem ze to zalezy od czlowieka
>ale przykladowo 70kg facet
w miare dobrego to z mojego doswiadczenia nie ma...

>ile trzeba wypic zeby przekroczyc 0.2 promila po ktorym odbieraja prawko
>1 piwo to ile? slyszalem ze 0.4 promila wiec wedlug wzoru
kiedys wypilem jedno mocne (okocim ;->) i jak mnie palkarze drapneli
(byla zima i w chodzilem na recznym na zakrety wiec wydalo im sie
podejrzane) to mialem 0,25
zaczela sie pogadanka ze po prawku i takie tam bzdety... potem po 20
minutach kolejne badanie i wyszlo 0,26 wiec kolesie zabrali mnie na
komende i tam spisali protokol i na koniec chcieli jeszcze jeden
pomiar zrobic ze stacjonarnego alkomatu ... takiego z wydrukami wyszlo
mi 0,2... kazali mi cytuje "spierdalac do domu" ;->

>mojego poprzednika to bedzie ok godziny po piwie mozna jechac o ile
>zrozumialem
nie ma reguly

>dysponuje ktos jakimis informacjami?
chyba tylko jasnowidz :)
za wiele czynnikow ma na to wplyw... czy jestes wyspany, czy
najedzony, a jesli najedzony to co jadles wczesniej itepe..
najlepiej zalatw sobie jakis alkomat i rob pomiary w roznych warunkach
a zobaczysz ze po jednym piwie mozna miec sto roznych wynikow... swego
czasu chodzilem na policje by mnie przealkomatowali :)

>prosze sie podzielic ;-)))
podzielilem sie :)

><generalnie i tak uwazam ze lepiej nie pic jak sie jedzie ale nie o to
>tu chodzi...>
ja tez tak uwazam... za duzo sie rozlewa :)

pozdr,
fEnIo

ps. tnij cytaty

--
Bartosz Feński 32-050 Skawina - Poland

"Ilekroć prawię jej komplementy, spuszcza skromnie oczy.
Czy nieprawda też w oczy kole?" /Horacy Safrin/