propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)

101. Data: 2010-04-25 06:25:14

Temat: Re: propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:f96bc0e4-973b-4771-b53e-68945d1c56e4@s9g2000yqa
.googlegroups.com...

cbnet napisał(a):
> A ja po tobie i globulku. ;)
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci
>
> Ja zapiszďż˝ siďż˝ jako trzeci - zaraz po CbNecie i Enderze ;-)
To sobie poczekasz, bo glob jest alergikiem, mam alergię na
obłudników, zresztą sam widzisz, że oni są tak ułomni, że nawet nie
widzą własnej nienawiści, jadą i perfidnie fałszują osoby, a pozują na
świętoszków. Zresztą katolstwo sobie wymyśliło jeszcze silniejsze
wypieranie tego czym są. Czyli silniej będą obłudni....już wymiotuje,
od tej ich wiecznej ucieczki od rzeczywistości
===============

Rozumiem, że pisałeś tak między innymi o mnie. No dobrze. Tylko w takim
razie, Szanowny Interlokutorze- jak chcesz mi coś dać od siebie, co według
Ciebie mieć powinienem- skoro się do mnie odwracasz plecami i wymiotujesz na
myśl o jakichkolwiek relacjach ze mną? No bo jeśli rzeczywiście to Ty stoisz
twardo na ziemi, a ja uciekam od rzeczywistości- to proszę Cię- zauważ- to
nie ja Ciebie, ale Ty mnie skreśliłeś. Możesz mi wyjaśnić tę sprzeczność?
Tak w ogóle uważam, że zabierając cały negatywizm z Twoich postów, bluzgi,
złość, wręcz (jak odbieram) nienawiść skierowaną także do mnie- zostaje
jednak coś fajnego. Niestety- trudno mi (z powodów właśnie tej złości) do
tego dotrzeć. Czasem myślę, że szkoda. Zastanawiam się, czy ja mógłbym coś
zrobić, żeby to zmienić. Pisałem Ci o tym. Masz może pomysł- co?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

.

102. Data: 2010-04-25 06:32:58

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze, jestem obłudny. Nie wiem- piszę poważnie- często sam mam problemy
ze zrozumieniem wszystkich swoich intencji. Zaglądam wgłąb siebie- ale
rzadko potrafię to zrobić naprawdę obiektywnie. Czy Ty umiesz określić, co
Tobą tak naprawdę kieruje? Znasz wszystkie intencje kierujące Tobą?
Podnosisz kamień, rzucasz. A czy Ty jesteś bez grzechu?
Zaproponowałem tu pewną zabawę- nie terapię. Będzie mi naprawdę miło, jak
się przyłączysz. I pisząc to robię to jakby wbrew sobie. Wbrew- bo moje
wyczucie podpowiada mi, że Twoja reakcja będzie agresywna. Jednak nie
dysponuję innymi środkami przekazu od tych, jakie posiadam. Podobnie Ty.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

> [...]
> funkcjonować nie potrafią?
> To uwarunkowanie to musi być jakiś "efekt uboczny"... czegoś,
> co definiuje ich tożsamość, prawdopodobnie.
>
> Np pamiętam, że splonkowałem XLę za "wtrącanie" inwektyw
> do pseudo-merytorycznego ocipiałego jęczenia utrzymanego
> w konwencji odpowiedzi.
> Chorej skłonności do produkowania "serdecznych" ocen
> "nieprawomyślnych" interlokutorów w obliczu jego niezdolności
> do odpowiadania na "niegodną" uwagi treść ich postów też
> chyba nie trzeba nikomu przypominać. ;)
>
> Żałosne karły w akcji typu "łapać złodzieja". ;)

d.googlegroups.com...

103. Data: 2010-04-25 06:35:51

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chorej skłonności do produkowania "serdecznych" ocen
> "nieprawomyślnych" interlokutorów w obliczu jego niezdolności
> do odpowiadania na "niegodną" uwagi treść ich postów też
> chyba nie trzeba nikomu przypominać. ;)

OK- tak to odbierasz. Dziękuję- to coś pozytywnego dla mnie. Wydaje mi się,
że jest sporo prawdy w tym, co napisałeś. Jednak z tego, że mi się to
zdarza- nie znaczy, że tak jest zawsze. Piszę też po to, żeby móc poprawić
swoje cechy, troszkę ulepszyć samego siebie- a to mi sięwydaje prawdziwe-
więc przydatne.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

104. Data: 2010-04-25 06:36:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 08:10, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Ogromna, serdeczna prośba: czy potraficie jakoś wyjść z tej sytuacji bez
> pozostawiania sobie lub innym osadu goryczy czy niezrozumienia?

Halo, tu Ziemia! Budzimy sie!!

NIGDY nie bedziesz mial gwarancji, ze to, co TY komus
napiszesz, nie obudzi W NIM jakichs gleboko zakopanych
demonow, ze nie zostanie odebrane, odczytane, wreszcie:
zinterpretowane, jako zlosliwosc czy przyczepianie sie.

W sumie, tym tutaj postem, zaprzeczasz sam sobie.

Bez zlosliwosci to mowie.
Stwierdzam fakt, takim, jakim JA go widze.
:)

105. Data: 2010-04-25 06:49:12

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

cbnet napisał(a):
> "Chorej sk�onno�ci Chirona..."
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisa� w wiadomo�ci
>
> [...]
> Chorej sk�onno�ci do produkowania "serdecznych" ocen
> "nieprawomy�lnych" interlokutor�w w obliczu jego niezdolno�ci
> do odpowiadania na "niegodn�" uwagi tre�� ich post�w te�
> chyba nie trzeba nikomu przypominaďż˝. ;)
to przypomina prace społeczne za komuny i ci wszyscy sztucznie
szczęśliwi, że robią coś zupełnie bezużytecznego, To tak naprawdę było
na tyle bezsenowne i tak niewygodne dla każdego iż każdy robił się
zmęczony i poddenerwowany. Takie stwarzanie stadności gdzie każdy
cierpi i nikt nie powie, '' może pójdziemy do domu'' tylko jeden przez
drugiego dogaduje ''jesteśmy potrzebni'' użyteczni'' ale ten głosik
słaby jakiś był, więc się ludzie napinali. A jak ktoś w końcu
powiedział koniec, to wszyscy pouciekali i nie mogli już patrzeć na
swoje wykrzywione twarze. Bardzo chore, ale też to mógł wymyśli ktoś
chory jak Chiron.
=============

Dobrze. OK. Mój teść, w małym miasteczku na Ziemiach Odzyskanych za komuny
organizował takie czyny sobotnio- niedzielne. Śmiał się z Gierka w
garniturze machającego łopatą. Co robił sam? Otóż w ich poniemieckim
miasteczku było sporo zburzonych domów. Urzędy "wicie rozumicie" nie miały
środków na rozbiórkę tych gruzowisk- więc je tylko zabezpieczały. Potrzebny
był projekt budowlany, który należało zlecić, a na który nie było miejsca w
budżecie miasta. Potrzeba było jeszcze wielu innych papierów. A także
potrzebna była państwowa firma, która by to wykonała. Gruzowiska więc
straszyły od wojny. Teść organizował ludzi (był kierownikiem z uprawnieniami
budowlanymi), sprzęt, potrzebne papiery (często robił sam)- i w ciągu
jednego, czy dwóch czynów likwidowali takie gruzowisko i siali trawkę.
Ludzie widząc, że coś od nich zależy, że coś mogą zrobić sami- zaczęli
sięspotykać i sami kombinować, co tu można jeszcze w ich miasteczku zrobić.
Zaczynali czuć się odpowiedzialni za to, co się u nich dzieje.
Każdy z nas, tu piszących- jest odpowiedzialny w swoim zakresie za to, co tu
się dzieje, jak ta grupa wygląda. Każdy dokłada od siebie to, co ma. IMO-
jeśli każdy będzie się starał dawać to, co najlepsze- to zyskają na tym
wszyscy. Na początku może niechętnie, nawet sztucznie- aż się przekonają, że
mogą sami.
Pamiętasz Kotańskiego? Zaczynał jako młody psycholog dość kontrowersyjnie.
Na przykład: w naszej Łodzi wraz z grupą narkomanów na terapii czyścili WC
dworcowe. Nie pamiętasz zapewne- ale te WC często nie były wtedy czyszczone
latami (sic!). On po prostu pokazywał- szczególnie tym narkomanom, którzy
byli niesamowicie apatyczni, że można coś zrobić, i że należy zacząć od
siebie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

106. Data: 2010-04-25 07:14:18

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqvsd3$9ft$5@node2.news.atman.pl...

> A nie możesz tego potraktować jako żarcik?
> Przecież wiadomo, że tydzień bez złośliwości tak jak dzień bez samochodu,
> czyli jedna wielka bujda.

Zapraszam- spróbuj. W założeniu, w moim zamierzeniu- to nie żart.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

107. Data: 2010-04-25 07:15:45

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

I masz rację, tak na początku w dużym stopniu było. Potem- jak się z tym
skonfrontowałem- moje odczucia zmieniły się.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

108. Data: 2010-04-25 07:17:39

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, niech zaczną zatem od siebie. :)
>
> Notabene: ja ich wszystkich splonkowałem właśnie po to, aby
> nie pozwalać się wciągać w ich chore gry, których imho są
> sprawcami i inicjatorami, i które to role teraz insynują swemu
> otoczeniu.
>
> Może globus ma racje i oni-ci "świętoszki" rzeczywiście są chorzy? ;)
>
> --
> CB

to pycha
wszyscy mamy z tym problem ;)

kiwiko

109. Data: 2010-04-25 07:21:04

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
> [...]

W sumie, tym tutaj postem, zaprzeczasz sam sobie.

Bez zlosliwosci to mowie.
Stwierdzam fakt, takim, jakim JA go widze.

Dziękuję. Masz rację- jednak czuję pewien...niedosyt. Brakuje mi
konstruktywnej propozycji- poważnie. Masz jakiś pomysł?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

110. Data: 2010-04-25 07:24:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
u.googlegroups.com...
On 24 Kwi, 08:12, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Niniejszym proponuje się na pl.sci.psychologia:-)
>
> tydzień bez złośliwości. Zobowiązujący się przyjmuje na siebie obowiązek
> zwracania się do każdego bez wyjątku grupowicza w sposób miły, nie
> zważając
> na jego negatywne cechy, skupiając się wyłącznie na pozytywach. Pisząc do
> kogoś post trzeba będzie napisać coś pozytywnego i szczerego zarazem o
> osobie, do której piszemy. Zero negatywów.

Hehe, nie boisz sie, ze zostaniesz tu sam?

Wszak uwielbienie wtykania szpilek, w krotkich, pelnych
podtekstow haselkach, to jedna z wiodacych
i charakterystycznych cech tutejszych rozmow.
Sama stosowalam ;)
===
Tak mnie naszło- czasem ludzie się "zapętlają", nie potrafią odpuścić. I
złość napędza złość. A wystarczy zrobić krok w tył, popatrzeć spokojnie- i
po prostu nie dokładać więcej swojej złości. Na początek- chyba wystarczy:-)

A poza tym, bardzo sie ciesze, ze wpadles na taki pomysl.
Choc poczatkowo nie przepadalam za Twoimi tekstami,
co chyba oboje dobrze pamietamy, i choc nadal nalezysz
do niekoniecznie uwielbianych przeze mnie opiniodawcow,
to dzieki naszym, nieco szpilkowym, rozmowom lepiej
nauczylam sie oddzielac emocje od merytoryki.
====
Jeśli chodzi o mnie- złościło mnie na początku, że odpowiadasz na moje posty
na zasadzie: wrzucasz coś, i kończysz dyskusję. Odnosiłem wrażenie, że
piszesz do mnie z pewną wyższością. Złościło mnie to, bo z jednej strony
uważałem, że masz sporo ciekawych przemyśleń- a z drugiej czułem się
odrzucany:-). Tak było na początku. Teraz odbieram nasze internetowe relacje
jako takie przyglądanie się sobie z dystansu:-)

Pozdrawiam wiosennie.

Hanka

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?
Re: Środę łupie w krzyżu
Druga próba postawienia Papieża przed Sądem.