vb, jak TO wyjaśnisz?

1. Data: 2010-04-23 20:52:14

Temat: vb, jak TO wyjaśnisz?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.samosia.pl/szukaj/W+KWIETNIU+TEGO+ROKU+OG
%C5%81OSZONA

--
CB

2. Data: 2010-04-23 20:59:13

Temat: Re: vb, jak TO wyjaśnisz?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-23 22:52, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> http://www.samosia.pl/szukaj/W+KWIETNIU+TEGO+ROKU+OG
%C5%81OSZONA

Nie wystarczy, co wyjaśniły demoty?
http://demotywatory.pl/1397002/Prorocy

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

3. Data: 2010-04-23 21:18:36

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 22:59, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2010-04-23 22:52, niebo cbnet wychyn o i cichym g osikiem rykn o:

G%C5%81OSZONA

> Nie wystarczy, co wyja ni y demoty?http://demotywatory.pl/1397002/Prorocy
>
> Qra
> --
> Pisz na newsach od lat, maj c na wzgl dzie poziom interlokutor w.
> U ywam prostych zda z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Taaa, a mi rudy kot dzisiaj przynosi jutrzejszy dziennik - jeszcze nie
wydany naturalnie.

4. Data: 2010-04-23 21:38:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to przeczytaj te komentarze które zlinkowałem z serwisu
gdzie pojawił się tamten post.

Sprawdź zwłaszcza komentarze z 10 kwietnia 2010.

Jakies wnioski?

--
CB

5. Data: 2010-04-24 10:30:32

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> http://www.samosia.pl/szukaj/W+KWIETNIU+TEGO+ROKU+OG
%C5%81OSZONA

Hmmm...
Może porozmawiajmy jak humanista z programistą. ;-))

10 REM Jak zachować zdrowy rozsądek wobec takiego doniesienia.
20 IF w to wierzysz bez zastrzeżeń : GOTO 200
30 IF podejrzewasz, że chodzi tu o promocję portalu internetowego THEN
GOTO 210
40 Czekasz do lipca bo masz cichą nadzieję że jest inaczej
50 IF nieogłaszają żałoby narodowej THEN GOTO 200
60 REM Ogłaszają żałobę narodową w lipcu
70 MODE teoria spiskowa ON
80 Wzywasz policję, ABW, CBŚ bo osoba która to napisała ma coś
wspólnego z przyczynami żałoby narodowej zarówno w lipcu jak i teraz
90 Zmieniasz nazwisko, robisz operację plastyczną i ukrywasz się bo ONI
już cię szukają
100 REM Nadchodzi wrzesień gdy ma umrzeć ktoś znany i ceniony
110 Dopadają Cie we wrześniu : END PROGRAM
200 Wylać na głowę kubeł zimnej wody
210 END PROGRAM

pozdrawiam
vonBraun

6. Data: 2010-04-24 13:08:12

Od: zażółty <r_e_dart@tnij_.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> już cię szukają
> 100 REM Nadchodzi wrzesień gdy ma umrzeć ktoś znany i ceniony
> 110 Dopadają Cie we wrześniu : END PROGRAM

Włączamy program i czekamy na lipiec.

7. Data: 2010-04-24 13:16:15

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółty wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

%C5%81OSZONA

> Włączamy program i czekamy na lipiec.
Trochę danych poszerzających punkt widzenia
http://www.wykop.pl/link/346570/falszywe-przepowiedn
ie-zdemaskowane-samosia-pl-zeruje-na-tragedii/
vB

8. Data: 2010-04-24 20:27:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, i w ten sposób vB znowu się wyręcił. ;)

9. Data: 2010-04-24 20:30:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Nie wystarczy, co wyjaśniły demoty?
> http://demotywatory.pl/1397002/Prorocy

http://www.wykop.pl/link/346570/falszywe-przepowiedn
ie-zdemaskowane-samosia-pl-zeruje-na-tragedii/

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2010-04-24 20:33:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, biorąc pod uwagę, że gdy pisałem o "Mariolce" (psp), to
śniło mi się wtedy również wielkie zamieszanie wśród polityków,
związane z wielkimi zmianami personalnymi w partiach(?),
to jeszcze nie wiadomo...
co będzie w tym lipcu i nie tylko. ;D

PS: a jak mi nie wierzycie, to PALIKOTA WYWALĄ WKRÓTCE Z PO.
Zobaczycie! ;)

--
CB

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

Hmmm...
Może porozmawiajmy jak humanista z programistą. ;-))
[...]

Re: Środę łupie w krzyżu
Druga próba postawienia Papieża przed Sądem.
Co sie dzieje do licha?
wyobraźcie sobie...
jak często sie muskacie?