propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)

41. Data: 2010-04-24 21:46:43

Temat: Re: propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:hqufsh$27j$1@news.dialog.net.pl...
> "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
> news:hqu24a$47o$1@news.onet.pl...
>
> Zapisuje sie! :)
> Druch

Dzięku Druchu- Pozytywny Duchu:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

42. Data: 2010-04-24 21:49:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Apr 2010 23:43:25 +0200, Chiron napisał(a):

> Zaraz, zaraz: "pozytywnego i szczerego". "i"- nie "albo". Prosze Cię więc-
> spróbuj raz jeszcze- co Ci zależy? Spróbujesz? Czy znajdziesz np 5 pozytywów
> (i jednocześnie szczerych)? A może więcej?
> :-)

Wiesz, nie wszystkich czytam uważnie, niektórych wcale, niektórych czasem i
tylko wyrywkowo. Mam wymyslac "na siłę" te pozytywy nie znając człowieka? -
trochę trudno, mogę wypaść niepoważnie, ale spróbuję :-)

43. Data: 2010-04-24 21:50:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chironie, ale bez bójek ta grupa zniknie wraz z pierwszym ziewnięciem z
> nudy......
>
> :-))

A może nie? A w ogóle- to znaczy, że się zapisujesz?:-) Poza tym- akurat
Ciebie odbieram jako osobe stonowaną, nie skorą do kłótni- więc chyba nie
będziesz żałować, jak one zanikną- choćby na tydzień?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

44. Data: 2010-04-24 21:52:52

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 23:41, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> I to uprawia Cię do wydawania opinii o użytkownikach tej grupy?

A mogłabyś mi wskazać, w którym fragmencie swojej wypowiedzi wydałem
opinię o którymkolwiek użytkowniku tejże grupy?

BTW nikt nie wchodzi tu chyba (z założenia) po to, aby komuś
złośliwości wyświadczać czy przytyki robić...

> Przynajmniej szczerze napisałeś, że nic znaczącego z tej grupy nie
> wyciągasz :)

A czy mogłabyś mi wskazać, w którym momencie swojej wypowiedzi ja coś
takiego napisałem? ;-)

Pozdrawiam,
darr_d1

45. Data: 2010-04-24 21:57:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Apr 2010 23:50:20 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> Ciebie odbieram jako osobe stonowaną, nie skorą do kłótni- więc chyba nie
> będziesz żałować, jak one zanikną- choćby na tydzień?

Osoby nieskore do kłótni wcale niekoniecznie są tak stonowane, jak się
wydaje - tj są to często pozory, rodzaj maski, porównując jak u osób
niezdolnych (już albo w ogóle) do seksu, silnie jednak (a może właśnie
dlatego) zainteresowanych porno ;-)))

46. Data: 2010-04-24 21:59:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> A mogłabyś mi wskazać, w którym fragmencie swojej wypowiedzi wydałem
> opinię o którymkolwiek użytkowniku tejże grupy?

Nie mogę. Chiron by się poczuł zawiedziony moją nędzną postawą :)

> BTW nikt nie wchodzi tu chyba (z założenia) po to, aby komuś
> złośliwości wyświadczać czy przytyki robić...

> A czy mogłabyś mi wskazać, w którym momencie swojej wypowiedzi ja coś
> takiego napisałem? ;-)

j.w.

p/s Żeby jednak trochę rozjaśnić. Twoją wypowiedź mogę porównać to
krótkiego : Ale tu burdel, ale generalnie mnie to nie dotyczy, bo rzadko
tu bywam. Trochę to nieuczciwe. Skoro nie jesteś w stanie ogarnąć
wszystkich postów i aktywnie uczestniczyć, niesprawiedliwie jest oceniać
podczas okazjonalnych wypadów i czytania po łebkach. Nie sądzisz?

Pragnę zauważyć, ze dokonałam odpowiedniej korekty swoich zachowań i w
zgodzie z własnym sumieniem i własną szczerością, wyjaśniłam koledze w
sposób stonowany :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

47. Data: 2010-04-24 22:01:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> A ja po tobie i globulku. ;)
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci
>
> Ja zapiszďż˝ siďż˝ jako trzeci - zaraz po CbNecie i Enderze ;-)
To sobie poczekasz, bo glob jest alergikiem, mam alergię na
obłudników, zresztą sam widzisz, że oni są tak ułomni, że nawet nie
widzą własnej nienawiści, jadą i perfidnie fałszują osoby, a pozują na
świętoszków. Zresztą katolstwo sobie wymyśliło jeszcze silniejsze
wypieranie tego czym są. Czyli silniej będą obłudni....już wymiotuje,
od tej ich wiecznej ucieczki od rzeczywistości.

48. Data: 2010-04-24 22:01:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> [...]
> wydaje - tj są to często pozory, rodzaj maski, porównując jak u osób
> niezdolnych (już albo w ogóle) do seksu, silnie jednak (a może właśnie

ROTFL! Umarłam! Ixi, potrafisz rozśmieszyć jak nikt :)
(to był mój pozytywny wkład w wątek)

--
Pozdrawiam - Aicha

49. Data: 2010-04-24 22:05:39

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 23:42, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Fakt, to jest propozycja dla tych, którzy ją rozumieją.
>
> --
> CB
>
> Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:966fb9f1-0af3-4de5-9dda-a2ae46bcd374@
29g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]
> Czy ja wiem, jeśli mam być szczery nie za bardzo nawet rozumiem cel i
> sens Twojej propozycji.

Trudno mi zrozumieć coś, co mnie bezpośrednio nie dotyczy. A
przynajmniej tak mi się wydaje, że mnie mnie nie dotyczy. Nigdy dotąd
nie starałem się wyświadczać nikomu tutaj złośliwości. Rozumiem, że
ktoś inny może mieć odwrotnie niż ja i lubi wsadzać innym "szpile" w
swoich wypowiedziach na psp. Dla mnie jednak są to bezcelowe działania
- chyba że stanowią one zamierzoną prowokację.

Uściślając, rozumiem jaki cel przyświecał Chironowi - aby wszyscy byli
dla siebie mili, grzeczni, itd. Cóż, dużo tu pewnie zależy od tego kto
i w jakim celu pisze na psp. Dla jednych grupa ta jest źródłem
informacji, dla innych miejscem do wymiany już posiadanych informacji,
a dla jeszcze innych "poligonem doświadczalnym".:-)

Pozdrawiam,
darr_d1

50. Data: 2010-04-24 22:07:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ty na tęczówkach masz jakieś ciemne plamki, czy cuś?
Bo strasznie nerwowy jakiś jesteś. ;)

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]

Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?
Re: Środę łupie w krzyżu
Druga próba postawienia Papieża przed Sądem.