prosba do posiadaczy derenia jadalnego (szczepionego)

1. Data: 2006-03-01 20:39:14

Temat: prosba do posiadaczy derenia jadalnego (szczepionego)
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Gdyby ktoś kto posiada jakąś szlachetną odmianę derenia jadalnego (np.
Jolico)zechciał mi przesłac z jeden sztoberek do przeszczepienia mojego
dzikiego derenia to bylbym baaardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-03-02 07:34:53

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał:

> Gdyby ktoś kto posiada jakąś szlachetną odmianę derenia jadalnego (np.
> Jolico)zechciał mi przesłac z jeden sztoberek do przeszczepienia mojego
> dzikiego derenia to bylbym baaardzo wdzięczny.
Teraz daj sobie spokój ze szczepieniem. Sprawdzone przez jednego z
mistrzów
szczepienia. Przyjmuje się tylko szczepienie letnie.
Zobaczymy, jak przezimuje mój Jolico, przypomnij się z tym tematem.
Krzysztof

3. Data: 2006-03-02 07:59:16

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

tomek schrieb:

> Dzieki za cenna informacje. Wiesz moze cos wiecej o terminie i technice
> letniego szczepienia derenia? W kazdym razie bede sie przypominal...
> Pozdrawiam Tomek

Okulizacja na przelomie lipca i sierpnia. A gdzie Ty w tej zgrzybialej
Polsce siedzisz? Mam nadzieje, ze nie w Toruniu?

Irek, wlasciciel kilku odmian

4. Data: 2006-03-02 08:07:00

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-03-02 08:12:34

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał:

> Dzieki za cenna informacje. Wiesz moze cos wiecej o terminie i technice
> letniego szczepienia derenia? W kazdym razie bede sie przypominal...
Przy najbliższym spotkaniu popytam Janusza Szewczyka co i jak.
Swoje zrazy pewnie jemu zawiozę do zaszczepienia.
Krzysztof

6. Data: 2006-03-02 08:20:00

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisa?(a):

> Okulizacja na przelomie lipca i sierpnia. A gdzie Ty w tej zgrzybialej
> Polsce siedzisz? Mam nadzieje, ze nie w Toruniu?
>
> Irek, wlasciciel kilku odmian

Siedze w Lublinie, a co Ci Torun przeszkadza wszak chodzi o derenie a
nie rydzyki...
pozdrawiam
Tomek

7. Data: 2006-03-02 08:26:04

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

tomek schrieb:

> Siedze w Lublinie, a co Ci Torun przeszkadza wszak chodzi o derenie a
> nie rydzyki...
> pozdrawiam
> Tomek

Tomku, ja zza Buga, obywatel Rzeczpospolitej nie tylko doslownie ale tez
duchowo jestem i czasami to ze mnie wychodzi, szczegolnie po obejrzeniu
wiadomosci. Masz racje: o derenie chodzi. Chetnie bym Ci pomogl i
podeslal kilka zrazow. Problem w tym, ze mieszkam po tej drugiej stronie
Odry. Czasami ktos zabiera ode mnie paczki rodzinie, wiec jesli ktos
bedzie w tym czasie wracal do Polski, to moglbym cos takiego zapakowac a
rodzina wysle dalej. Ale poczta, to chyba za dlugo i nie pewnie a ta
ekspresowa za drogo. Na wszelki wypadek wyslij mi prywatnie Twoj adres.
Piszac do mnie zamien koncowke t-online.de na web.de

Gruuuuuuuuuuuuuuuuus,

Irek

8. Data: 2006-03-02 08:26:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <a...@m...kota.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Gdyby ktoś kto posiada jakąś szlachetną odmianę derenia jadalnego

To jest też dereń jadalny?????.
Ja do tej pory myślałem, że tylko pitny. A posiadaczy takiego na tej grupie
jest pełno. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2006-03-02 08:37:09

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

tomek schrieb:

> Witaj Janusz
> No wiec chce sprawdzic czy szlachetne derenie rowniez musza byc
> przerabiane na postac plynna, czy tez moze da sie je zjesc w kulturalnym
> towarzystwie bez robienia glupich min.
> P.S. Niedlugo wyciagam z grobu Twoje patyki winorosli i zabieram sie do
> przeprowadzenia eksperymentu ze szczepieniem.
>
> Pozdrawiam
> Tomek´

Przyjaciele Janusza sa moimi przyjaciolmi a wrogowie sa martwi. No to
zerknij na ten swinski link w liscie O.T. do Janusza ponizej. Jesli nie
szprechasz, to opowiem wiecej.

Irek

10. Data: 2006-03-02 08:42:18

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> [...]
P.S. Niedlugo wyciagam z grobu Twoje patyki winorosli i zabieram sie do
przeprowadzenia eksperymentu ze szczepieniem.

Róże - do Gosi P.
lider
Specjalistyczne Forum Choroby i szkodniki drzew i krzewów
Czosnek cięty
Najlepsze odmiany winorośli