prośba o pomoc - polewa do klusek na parze

1. Data: 2006-01-13 12:59:35

Temat: prośba o pomoc - polewa do klusek na parze
Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pilnie poszukuję jakiejś polewy (przepisu) do klusek na parze, tak aby nie
była ona strasznie słodka, jak najczęściej bywa z konfitur i śmietany.
Pozdrawiam,
nina

2. Data: 2006-01-13 13:04:34

Temat: Re: prośba o pomoc - polewa do klusek na parze
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... napisal(a):

> [...]
> Pilnie poszukuję jakiejś polewy (przepisu) do klusek na parze, tak aby nie
> była ona strasznie słodka, jak najczęściej bywa z konfitur i śmietany.
Ja nie robię z konfitur i śmietany, tylko z mrożonych truskawek i śmietany
- jest takie słodkie ile sobie sama posłodzisz.
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
************************gg:1737648******************

3. Data: 2006-01-13 13:08:35

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, masz racje, tylko że w tym roku nie mrozilismy truskawek ani jagód
:(

4. Data: 2006-01-13 13:11:56

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... napisal(a):

> No tak, masz racje, tylko że w tym roku nie mrozilismy truskawek ani jagód
> :(
Bosz... a mieszkasz w puszczy jakiejś czy co? Nie ma sklepu żadnego w
pobliżu?
Szczerze powiedziawszy kupuje w Tesco takie rozpaćkane mrożone truskawki w
kubeczku (jak lody) - kosztuje toto jakieś 1,5zl i starcza spokojnie na 2
razy (u mnie kluski z truskawkami jedzą tylko dzieci).
Ania

5. Data: 2006-01-13 13:17:28

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-13 13:59, ... napisał(a):
> [...]
> Pilnie poszukuję jakiejś polewy (przepisu) do klusek na parze, tak aby nie
> była ona strasznie słodka, jak najczęściej bywa z konfitur i śmietany.

Ja bym nieśmiało zaproponował - jako danie mięsne, sosik z jakiegoś
miąska i do tego surówka. Super. Ewentualnie już jako deser - smażyć
kluski na patelni w małej ilości oleju (tak jak pączki) na złocisty
kolor (oczywiście wcześniej kluski muszą być ugotowane) później posypać
je cukrem pudrem. Pycha.

Olo
Mój adres zakodowany w ROT 13.

6. Data: 2006-01-13 13:56:32

Od: "b.ania." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Pilnie poszukuję jakiejś polewy (przepisu) do klusek na parze, tak aby nie
> była ona strasznie słodka, jak najczęściej bywa z konfitur i śmietany.

A ja robię z kisielu ugotowanego z kompotem z truskawek - wersja dla
dzieci - uwiebiaja takie, albo z kompotem ze śliwek - wersja dla dorosłych -
bardziej winna.

7. Data: 2006-01-13 16:43:06

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pilnie poszukuję jakiejś polewy (przepisu) do klusek na parze, tak aby nie
> była ona strasznie słodka, jak najczęściej bywa z konfitur i śmietany.
ja robie tak: mak + miod + maslo, mak smaze chwile na masle na malym ogniu,
dodaje miod. podgrzewam jeszcze chwile i polewam kluchy :)
pzdr
t.

8. Data: 2006-01-15 07:59:06

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za wszelkie propozycje :).
Pozdrawiam,
nina

zapiekanka - mieso mielone + serek plesniowy
obiecane placki:)
panettone
Re: pl.test
panna cotta