prośba o skomentowanie wyników

1. Data: 2005-10-19 17:31:39

Temat: prośba o skomentowanie wyników
Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem nowa na tej grupie, dlatego też po pierwsze chciałabym sie ze
wszystkimi przywitać, a po drugie mam małą prośbę. W związku iz jestem w
ciąży (8 tydzień) miałam pobieraną krew do badania. WBC,*MID, RBC, HGB, HCT,
MCV itd mam w normie. Natomiast LYM mam podwyższony o 5,2 %L (norma
20,0-45,0 %L, u mnie jest 50,2%L) oraz GRAN mam 2,1, gdzie norma to 2,5-5,0.
Jak mam to rozumieć? Czy powinnam się martwić? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
nina

2. Data: 2005-10-19 18:26:00

Temat: Re: prośba o skomentowanie wyników
Od: "Marcin N." <m...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-10-2005 o 19:31:39 ... <i...@o...pl> napisał:

> Witam!
> Jestem nowa na tej grupie, dlatego te? po pierwsze chcia?abym sie ze
> wszystkimi przywitaae, a po drugie mam ma?? pro?b?. W zwi?zku iz jestem w
> ci??y (8 tydzie?) mia?am pobieran? krew do badania. WBC,*MID, RBC, HGB,
> HCT,
> MCV itd mam w normie. Natomiast LYM mam podwy?szony o 5,2 %L (norma
> 20,0-45,0 %L, u mnie jest 50,2%L) oraz GRAN mam 2,1, gdzie norma to
> 2,5-5,0.
> Jak mam to rozumieae? Czy powinnam si? martwiae? Prosz? o pomoc.
> [...]

W tak zaawansowanej ciazy nie masz co sie przejmowac poziomem granulocytow
(ogolnie krwinek bialych) poniewaz moga byc podwyzszone i nie swiadczy o
patologii.

Marcin

3. Data: 2005-10-20 06:09:44

Od: "..." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Pozdrawiam,
nina

4. Data: 2005-10-20 07:05:08

Od: "zona alberta" <misiaTONIE@TOTEŻNIEfr.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:op.sywn5mfu69ncv3@anthrax,
niejaki(a): Marcin N. z adresu <m...@w...pl.no.spam> napisał(a):

> W tak zaawansowanej ciazy nie masz co sie przejmowac poziomem
> granulocytow (ogolnie krwinek bialych) poniewaz moga byc podwyzszone
> i nie swiadczy o patologii.

Czy 8 tydzień to na pewno "tak zaawansowana" ciąża?

--
pozdrawiam, zona
moje allegro: http://tinyurl.com/8nfog

5. Data: 2005-10-20 08:27:29

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <misiaTONIE@TOTEŻNIEfr.pl> napisał w wiadomości

> Czy 8 tydzień to na pewno "tak zaawansowana" ciąża?

Dla oszołomów od ochrony życia poczętego to już pewnie cała wieczność:-))

HaNkA

6. Data: 2005-10-20 13:32:36

Od: "Marcin N." <m...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-10-2005 o 09:05:08 zona alberta <misiaTONIE@TOTEŻNIEfr.pl> napisał:

> Czy 8 tydzień to na pewno "tak zaawansowana" ciąża?

UPS! Przeczytalem 8 miesiac a nie tydzien :| A co do wynikow to wartosci
referencyjne dla zdrowych ludzi nie odpowiadaja ciezarnym, nawet juz w 8
tygodniu leukocyty moga wzrastac wiec nie martwilbym sie. Jesli jednak
chcesz mozesz to skonsultowac z ginekologiem czy jakims diagnosta
laboratoryjnym na miejscu.
Pozdrawiam i sorki za wpadke :>

--
Marcin

Antykoncepcja i spisek [co się dzieje]???
lowcy skor zabili tez dziecko:(
ból w okolicy kości potylicznej
dekompensacja psychotyczna - pomóżcie
KUPIE CZASZKE!!! Kraków