prośba w sprawie MM

1. Data: 2005-11-07 22:27:20

Temat: prośba w sprawie MM
Od: "Kasia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy forumowicze.

Mam 22 lata i ok 15kg do zrzucenia. Mimo usilnych prób pozbycia się ich,
kuchnia mojej mamy jest tak pyszna, iż ma silna wola nie wystarcza. Moi
rodzice ważą grubo ponad 100kg (każdy z nich!!), ale nie potrafie ich na
tyle skutecznie przekonać by, zmienili nawyki żywieniowe na okres dłuższy
niż 2 dni.

Przeczytałam kilka artykułów na temat diety MM i wydaje mi się całakiem
interesująca, szczególnie, że nie trzeba się przy niej głodzić (na co moi
rodzice z pewością by nie przystali). Problem polega na tym, że musialabym
zaprezentować im jakie posiłki mogą jeść - czy nie są skomplikowane a ich
przygotowanie nie jest pracochłonne. Poza tym, tych przepisów musiałoby być
sporo, bym umożliwić nam zdrową i urozmaiconą konsumpcję przez najbliższe
pół roku:)) (w sumie te przepisy są najistotniejsze).

Jestem pewna, że ktoś spotkał się już z podobnym problemem i pomoże mi
zrewolucjonizować dotychaczasowe nawyki w moim domu:))

Z góry dziękuję

Kasia

2. Data: 2005-11-07 22:29:53

Temat: Re: prośba w sprawie MM
Od: Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jestem pewna, że ktoś spotkał się już z podobnym problemem i pomoże mi
> zrewolucjonizować dotychaczasowe nawyki w moim domu:))

www.montignac.republika.pl
Znajdziesz tam trochę przepisów, jadłospis i kilka linków na inne strony z
związane z MM.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Mężczyznom jest trudniej. Nie mają hormonu, który chce dzieci.
Do świadomego ojcostwa nie dorastają. Ono na nich spada.
[wyczytane na www.do-dziecka.blog.pl]

3. Data: 2005-11-08 06:13:04

Od: "Margola" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.montignac.com.pl/CMS/
Prawdziwa kopalnia przepisów. Przepisy są zarówno w pozycji "przepisy" na dole
strony, jak i na forum w pozycji "przepisy zgodne z metodą"

Pozdrawiam
Margola

4. Data: 2005-11-08 08:30:12

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://www.montignac.com.pl/CMS/
> Prawdziwa kopalnia przepisów. Przepisy są zarówno w pozycji "przepisy" na
dole
> strony, jak i na forum w pozycji "przepisy zgodne z metodą"

Widzę, że mnie wyręczyłaś :)))
A teraz dodatkowo mamy konkurs kulinarny, może to dobra motywacja i mama
sama zacznie coś wymyślać :)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-11-08 09:00:05

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2005 23:27:20 +0100, Kasia <b...@p...onet.pl>
napisał:

> Drodzy forumowicze.
>
> Mam 22 lata i ok 15kg do zrzucenia. Mimo usilnych prób pozbycia si? ich,
> kuchnia mojej mamy jest tak pyszna, i? ma silna wola nie wystarcza. Moi
> rodzice wa?? grubo ponad 100kg (ka?dy z nich!!), ale nie potrafie ich na
> tyle skutecznie przekonaae by, zmienili nawyki ?ywieniowe na okres d?u?szy
> ni? 2 dni.

ciach...

Poczytaj w necie na temat diety optymalnej.Jest idealna dla
otyłych żarloków( to nie inwektywa).
W diecie optymalnej rezygnujesz z chleba, mąki pod wszelką postacia
(kluchy i makarony) ,kartofli i słodyczy,zostawiajac na talerzu tłustości.
Jesz w miarę smacznie i chudniesz, nie odczuwając głodu.
Pozdrawiam,
Golo

jaki balsam po odchudzaniu?
dajcie jakąś dietk
bialko-pytanie
maka-pytanie
Dieta, odchudzanie, cwiczenia? Poradzcie [dlugie]