proste pytanie_prosta odpowiedz

1. Data: 2004-09-07 13:42:55

Temat: proste pytanie_prosta odpowiedz
Od: "krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogly ktos napisac jakie tabletki sa najlepsze do popelnienia samobojstwa?
Myslalem o tranxene z alkoholem.
W instrukcji obslugi jest napisane ze taka mieszanka powoduje smierc, ale nie
wiem ile tego wziasc
zeby bylo skuteczne, a nie mam specjalnie kasy na kupowanie 10 opakowan. Wiem ze
niechcecie pisac na forum takich rzecy,
wiec podeslijcie mi chociaz na maila taka informacje. I prosze nie piscie ze
trzeba zyc itp. Nie chce na siebie zwrocic
uwagi, a nic z tych glupot. Chce poprostu dostac odpowiedz na moje pytanie. dzieki.

1. Data: 2004-09-07 15:00:54

Temat: Re: proste pytanie_prosta odpowiedz
Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysiek":

> a nie mam specjalnie kasy na kupowanie 10 opakowan.

Sprzedaj komputer, nie będzie Ci już potrzebny. Będzie kasa i na prochy i na
alkohol.
Btw. czemu nie skoczysz na bungee bez bungee? albo nie rzucisz się pod
pociąg? Śmierć będzie pewniejsza i zostanie Ci kasa dla Charona.

> I prosze nie piscie ze
> trzeba zyc itp.

Nie mam zamiaru, to Twój żywot. Feel free.

> Nie chce na siebie zwrocic
> uwagi, a nic z tych glupot.

Mhm. Jasne.

fata

1. Data: 2004-09-07 16:05:37

Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czemu chcesz się zabić ???

1. Data: 2004-09-07 16:09:06

Od: "anialandia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żaden powód nie jest dobry, aby skończyc z sobą

1. Data: 2004-09-07 16:09:57

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

anialandia<a...@p...onet.pl>

> żaden powód nie jest dobry, aby skończyc z sobą

... jak powiedział Azja Tuhajbejowicz, odtrącając kielich z trucizną przed
nabiciem na pal

p.

1. Data: 2004-09-07 16:47:48

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mogly ktos napisac jakie tabletki sa najlepsze do popelnienia samobojstwa?

To są jakieś najlepsze?

1. Data: 2004-09-07 16:55:33

Od: "pokrak" <p...@p...pokrak> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek wrote:

> [...]
> piscie ze trzeba zyc itp. Nie chce na siebie zwrocic
> uwagi, a nic z tych glupot. Chce poprostu dostac odpowiedz na moje

A nie lepiej prądem, albo skok pod pociąg?

1. Data: 2004-09-07 17:18:40

Od: "jack" <j...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysku, nie ta grupa, sam widzisz.
pozdrawiam i mam nadzieję że
rozwiążesz swoje problemy bez
"zabijania sie".

1. Data: 2004-09-07 17:26:03

Od: ValteR <n...@s...thx> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sep 2004 15:42:55 +0200, "krzysiek" <k...@w...pl> wrote:

>Mogly ktos napisac jakie tabletki sa najlepsze do popelnienia samobojstwa?

jak ci juz i tak wszystko jedno to eksperymentuj.
--
Jestem za szczery, aby byc uprzejmym.

1. Data: 2004-09-07 18:05:06

Od: "Paweł B." <s...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krzysiek napisał:

> [...]
> trzeba zyc itp. Nie chce na siebie zwrocic
> uwagi, a nic z tych glupot. Chce poprostu dostac odpowiedz na moje pytanie. dzieki.

A po co sie zabijać ? Nie lepiej np, zapodać sobie odrobine wiecej kwasa
pod język i ześwirowac ? Chociaz bedziesz szczęśliwy

Test programu AnoMail
Test programu AnoMail
Re: homoseksualizm ? (długie i o małpach) errata
prosty test osobowosci
Medycyna chińska-wyklad,pokaz Tai Chi,Krakow,zapraszamy