Re: prostowanie wlosow

1. Data: 2002-07-30 15:57:04

Temat: Re: prostowanie wlosow
Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Bozena" <b...@i...pl> napisał wiadomość
news:ai3ug5$si8$1@news.tpi.pl:

> Czy ktos z was prostowal sobie wlosy

Bożenko - bój się Boga! jeśli masz ładne loki (których zazdrościć ci będą
koleżanki) to po kiego czorta chcesz się ich pozbyć?! No nie rozumiem ... w
czym jest haczyk?

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-07-30 22:50:52

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie sa loki tylko siano

1. Data: 2002-07-31 11:43:34

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> to nie sa loki tylko siano

Znam to uczucie widząc to co mam na głowie:-))

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-07-31 11:54:34

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie sa loki tylko siano

qrcze - ja z tym nie jestem w stanie dyskutować. ;[

1. Data: 2002-08-05 11:17:10

Od: "clodine" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie sa loki tylko siano

mialam ten sam problem, spinalam wslosy, chowalam je jak tylko sie dalo - do
czasu poszlam do jednej fryzjerki ktora jak zobaczyla jakie mam wlosy to
mnie okszanila, nio do tego jeszce ladnie obciela i polecila po umyciu
wcieranie odzywki, pianki (najlepsza dla mnie jest welli z lakierem) i wosku
(ja uzywam joanny bo jest miekki a taki ma byc), wszystko to oczywiscie w
rozsadnych ilosciach zeby wloskow nie obciazach. i teraz mam piekna burze
lokow na glowie i juz ich nie chowam i nawet nie mysle o prostowaniu :))

1. Data: 2002-08-05 16:42:03

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clodine" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mialam ten sam problem, spinalam wslosy, chowalam je jak tylko sie dalo

Odzywam sie po raz pierwszy :) Witam.

Mam problem z wlosami. Sa krecone ale wlasnie a la sianko :/
Prostuje je na szczotce, wredy kreca sie tylko na koncach i fajnie to
wyglada, ale zajmuje kupe czasu.

Czy po nakladaniu tego wszystkiego suszysz wlosy czy schna same?

pozdrawiam

Sandra

1. Data: 2002-08-05 17:37:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Mam problem z wlosami. Sa krecone ale wlasnie a la sianko :/

Naturalnie, czy po trwałej ?

--
GABi

1. Data: 2002-08-05 18:50:34

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Naturalnie, czy po trwałej ?

Witaj Gabi ;))))

Naturalnie jak najbardziej. Ladnie wygladaja, gdy je rozprostuje na
szczotke, a potem one i tak sie skrecaja, ale juz bez efektu sianka. Tylko -
jak pisalam, zmudna to robota ;)

Bardzo jestem ciekawa jak sie osiaga loki a la Julia roberts np. - skrecone
i jednoczesnie blyszczace.

Sandra

1. Data: 2002-08-05 19:20:40

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia wrote:

> Witaj Gabi ;))))

Ano witaj ;))))

> Bardzo jestem ciekawa jak sie osiaga loki a la Julia roberts np. - skrecone
> i jednoczesnie blyszczace.

Nie próbowałaś w mokre włosy wetrzeć słuszną ilość żelu ?
A może nawet wosku, do włosów ?

( Ale to drugie, li tylko w przypadku gęstych oczywiście)

--
GABi

1. Data: 2002-08-06 06:59:20

Od: "clodine" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy po nakladaniu tego wszystkiego suszysz wlosy czy schna same?

Najpier to wlosy wycieram recznikiem i dopiero jak juz nie kapie z nich woda
;) to wgniatam pianke. Pozniej jak troche podeschna to 'smaruje' je woskiem.
Ale wosku to na prawde uzywam malo bo sie strasznie klei. Nie zeby zlepial
wlosy, ale to takie lepiace mazidlo ;) Wlosy susze na wolnym powietrzu. Na
poczatku sa one tak jakby przeciazone tymi wszystkim kosmetykami - ale to
jest na poczatku. Ja juz wyschna to tak jakby "wybuchaly" ;) sa mieciutkie,
sprezyste no i nie wygladaja jak siano tylko slicznie loczkowo sie ukladaja
:))))
Aaaaaa.. i jeszce jedna wazna sprawa - wlosy rozczesuje zaraz po umyciu, a
potem jak juz wyschna to tylko palcami je roztrzepuje. Czasem rano na 3-4
dzien zaraz po wstaniu gdy sa lekko przyklapniete to uzywam grzebienia z
szeroko rozstawionymi kolcami (czy jak to tam sie nazywa ;)) A tak to zero
czesania, rozczesywania inaczej od razu robi sie siano. Wlosy myje co jaies
5-6 dni. Generalnie moglabym jeszce rzadziej ale jakos tak wole swieza
fryzurke ;)
Nio i jeszce jedno - radze nie uzywac zelu na krecone wlosy - niestety zel
je bardzo skleja, tak ze od razu traca puszystosc. Lepsza pianka :) A jak
wlosy sa bardzo zniszczone to moje fryzjerka polecala mi taka maseczke - po
umyciu nalozyc strasznie gruuuuba warstwe odzywki do wlosow i owinac glowe
recznikiem i trzemac ok 25 minut. To dziala jak taka parowka na wloski i
bardzo je odzywia (hehe.. odzywka odzywia ;>> )

pokrecona clodine ;))

solarium...uczulenie?
Re: prostowanie wlosow
Re: Witam:-)