prostownica do włosów

1. Data: 2003-06-24 20:43:59

Temat: prostownica do włosów
Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj byłam u fryzjera i po obcieciu tak fajnie mi wyprostowali włosy
prostownicą..jejku!! ;))
aż się zastanawiam nad kupnem własnej..wiadomo, jak sie ma włosy podatne na
kręcenie to chce się proste ;) i odwrotnie..
ma któras z was taka prostownicę? wczoraj fryzjerka mi robiła taką,co po
nacisnięciu guziczka jest gofrownicą ;)) ale że ja gofrownicy nie potrzebuję
to wystarczy mi sama prostownica..istnieje coś takiego?
dzis próbowałam prostować włosy lokówką, tak mocno ją przyciskałam i nawet
mi się udało..co prawda efekt nie aż tak jak wczoraj,ale ładnie ;)) jednak
wolałabym chyba prostownicę ;)

orientujecie sie może w cenach tego ustrojstwa??a może jakieś uwagi co do
używania go w warunkach domowych??
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-06-24 20:57:28

Temat: Re: prostownica do włosów
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Karolina W wrote:

> [...]
> nacisnięciu guziczka jest gofrownicą ;)) ale że ja gofrownicy nie potrzebuję
> to wystarczy mi sama prostownica..istnieje coś takiego?

Ja mam prostownico-karbownice Babyliss
<http://www.babyliss.com/uk/catalogue/coiffure.asp> - ta z wymiennymi
plytkami, tylko starszy model, kosztowala okolo 100zl. Jak widac maja w
ofercie takze same prostownice. Do karbowania to to zbyt wygodne nie
jest - dosc dlugo trzeba trzymac kazde pasmo - ale wyprostowac pewnie
latwiej :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-24 21:13:04

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ofercie takze same prostownice. Do karbowania to to zbyt wygodne nie
> jest - dosc dlugo trzeba trzymac kazde pasmo - ale wyprostowac pewnie

o...dzięki za stronkę, rzeczywiście pogata oferta... i mają same prostownice
;) coraz bardziej mnie kusi ;))
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-06-24 21:42:16

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-24 22:43:59 w sprzyjających okolicznościach przyrody grupowicz
*Karolina W* skreślił te o to słowa:

> orientujecie sie może w cenach tego ustrojstwa??a może jakieś uwagi co do
> używania go w warunkach domowych??

W marketach zdarzają sie takei urzadzenia po ok. 40 zł

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-24 21:49:59

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj prostownicy w sklepach fryzjerskich. Albo poproś znajomą
fryzjerkę, żeby Ci zamówiła. Moja kolezanka zakupiła sobie taka
profesionalna (niestety nie pamietam jakiej firmy, a za pozno jest zeby
do niej zadzwonic) i jest generalnie z niej zadowolona. Kosztowała ponad
200 zł. Najbardziej się obawiała, że będą się jej włosy niszczyły,
przesuszały itp., ale przesuszaja się jej w niewielkim stopniu - mozna
poradzic sobie intensywną odżywką do włosów. Natomiast za każdym razem
podkreśla, że szlag ją jasny trafia, gdyż do prostowania włosów trzeba
mieć ANIELSKĄ CIERPLIWOŚĆ, bo to trzeba tak wooolnooo, pasemko po
pasemku rozprostowywać...a ona ma jeszcze dość grube włosy, więc
hmmm...rozumiem ją...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-25 06:58:40

Temat: Re: Re: prostownica do włosów
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-06-2003 o godz. 22:57 Beth Winter napisał(a):
> jest - dosc dlugo trzeba trzymac kazde pasmo - ale wyprostowac
pewnie
> latwiej :)

Niestety nie :( Trzeba poswiecic temu conajmniej pol godziny i
troche nerwow ;)
Ja np. nie mam tyle czasu rano ;)

pozdrowienia
kinga

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-25 09:30:04

Temat: Odp: prostownica do włosów
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> orientujecie sie może w cenach tego ustrojstwa??a może jakieś uwagi co do
> używania go w warunkach domowych??

Nosiłam się ostatnio z zamiarem kupna takiego cuda. Nie chcialam za duzo
wydać, a ceny nie są najniższe... Powiedzmy ze tak od 60 wzwyż az po 300
zeta. Tak jak mówi Lia, zdarzają się ceny typu 39 zł. Ale podejrzewam że to
niezły szajs - nie zdecydowałam sie kupić czegoś aż tak taniego, boję sie o
włosy. Patrzyłam tez na allegro, tam jest troche taniej i fajny wybór, może
coś wybierzesz?
Ja w końcu zrezygnowłam z tego ustrojstwa, bo okazało sie że tam, gdzie jade
na wakcje na 3 mies. maja zupelnie inne gniazdka elektryczne i nie można
brać niczego elektrycznego z Polski. Wiec problem z glowy, może kupię
prostownicę tam:)))
Pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-06-25 09:35:59

Temat: Re: Odp: prostownica do włosów
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:

> [...]
> na wakcje na 3 mies. maja zupelnie inne gniazdka elektryczne i nie można
> brać niczego elektrycznego z Polski. Wiec problem z glowy, może kupię
To wtedy nie bedziesz jej mogla przywiezc do Polski ;-)
Tam gdzie sa inne gniazdka (kwadratowe) w kazdym elektrycznym mozna
kupic 'gniazdko dostosowujace', ktore maja z jednej strony kwadratowa
wtyczke meska, a z drugiej europejska zenska.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-25 10:15:35

Temat: Odp: Odp: prostownica do włosów
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ehh wlasnie niekoniecznie...Podobno tam jest zupelnei inne napięcie, inne
gniazdka i wszędzie piszą żeby nie brać niczego z wtyczkami bo po prostu nie
bedzie pasowac. A jadę do Tokio. Tam wszystko jest inne, nei tylko
gniazdka;)
kroofka

1. Data: 2003-06-25 10:38:02

Temat: Re: Odp: Odp: prostownica do włosów
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:

> [...]
> gniazdka i wszędzie piszą żeby nie brać niczego z wtyczkami bo po prostu nie
> bedzie pasowac. A jadę do Tokio. Tam wszystko jest inne, nei tylko

No to bedziesz musiala uwazac, zeby kupic taka z przelacznikiem
przestawiania napiecia - OIDP w Nipponie maja takie, jak w USA. Suszarki
tego typu na pewno mozna dostac, bo mam, a wtyczke mozna przykrecic.

Tylko potem uwazaj, zeby przelacznik byl w odpowiedniej pozycji -
kolezanka wlaczyla moja suszarke przestawiona na napiecie amerykanskie
do polskiego kontaktu, i suszarka bardzo ladnie wybuchla i sie
nadtopila. Najsmieszniejsze, ze po wystygnieciu znowu dziala :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

avocado