prosty ze mnie człowiek

1. Data: 2005-01-28 18:32:59

Temat: Re: prosty ze mnie człowiek
Od: "scorpus" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cte0cb$5dg$1@nemesis.news.tpi.pl...

(...)

> Gdyby znikła seksualność, mogło by dla mnie zniknąć rozróżnienie
> człowieka na płeć.
> Gdyby nie sexik świat by dla mnie mógłby być światem przepełnionym
> obojnakami.
>
> Mógłby to być świat w którym rozmnażanie powstaje przez pesymistyczne
> myślenie.... np. Wystarczyło by dwoje ludzi i zaczeli by wspólnie
> narzekać. Ten który by miał gorsze nastawienie zaciążył by nagle.

po co dwie osoby?? moglaby przeciez narzekac jedna i tez zajsc w "ciaze" :P

pozdroffka;)

1. Data: 2005-01-28 18:37:19

Temat: prosty ze mnie człowiek
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie kobiety kuszą tylko swoją seksualnością, niczym więcej.

1. Data: 2005-01-28 18:44:43

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"scorpus" <s...@o...pl> wrote in message

> po co dwie osoby?? moglaby przeciez narzekac jedna i tez zajsc w "ciaze"
:P

W taki sposob Polska stalaby sie najbardziej zaludnionym krajem swiata
W ciagu roku...
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-01-28 19:08:13

Od: "uookie" <n...@f...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl>
> Mnie kobiety kuszą tylko swoją seksualnością, niczym więcej.

Stary, a czym innym mogą jeszcze kusić? Gotowaniem?
Zmywaniem? Wychowywaniem dzieci? A może drogim
samochodem? Faktycznie, prosty z Ciebie człowiek.

> Gdyby znikła seksualność, mogło by dla mnie zniknąć
> rozróżnienie człowieka na płeć.

No cóż, to oczywiste, że gdyby zniknęła seksualność (np.
w wyniku modyfikacji genetycznej na skale całego gatunku)
znikło by rozróżnienie na płeć. Na jego miejsce powstałoby
nowe: np. rozróżnienie na pracowników biurowych (chara-
kteryzujących się krótkowzrocznością ułatwiającą pracę
przed komputerem) i na pracowników fizycznych (pewnie jakiś
dwumetrowych osiłków z kluczem francuskim zamiast dłoni).
Pracownice sklepowe miałyby kasy fiskalne wbudowane w
nadgarstki, a policjanci radary w oczach.
Faktycznie, nie byłoby seksualności, chyba, że podniecałby
Ciebie widok pracownika budowlanego wyposarzonego
w młot pneumatyczny umiejscowionego tam, gdzie ludzie
pierwotni o płci męskiej posiadali falusa.

> Mógłby to być świat w którym rozmnażanie powstaje
> przez pesymistyczne myślenie.... np. Wystarczyło by dwoje
> ludzi i zaczeli by wspólnie narzekać. Ten który by miał gorsze
> nastawienie zaciążył by nagle.

Na ten fragment moja reakcja jest taka sama jak Bluzgacza.

pozdro.
ł.

www.uookie.com - lookie nookie uookie
--
Faithless - Insomnia (Monster Mix)
(A night at the Roxbury, 1998)

1. Data: 2005-01-28 23:02:37

Od: Proximus <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> W taki sposob Polska stalaby sie najbardziej zaludnionym krajem swiata
> W ciagu roku...

Nawet w ciągu tygodnia...

--
Proximus

1. Data: 2005-01-29 20:08:37

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie kobiety kuszą tylko swoją seksualnością, niczym więcej.

Powinieneś się tym zmartwić, gdyż masz poważny problem. Z takim nastawieniem
nigdy nie będziesz szczęśliwy. Nie umiesz docenić WARTOŚCI człowieka,
nieważne czy kobiety, czy też mężczyzny.
Nietoperek

1. Data: 2005-01-29 23:18:12

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinieneś się tym zmartwić, gdyż masz poważny problem.

Czy to groźba? ;)

Mówiłem o swoich potrzebach, nie o problemie.
Ty zaś spojrzałaś to w kontekście swoich zachcianek.

Co o tym myślisz?

1. Data: 2005-01-29 23:22:31

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to groźba? ;)
>

> Mówiłem o swoich potrzebach, nie o problemie.
> Ty zaś spojrzałaś to w kontekście swoich zachcianek.
>
> Co o tym myślisz?

Nie wyraziłam tu swoich zachcianek, lecz swoje zdanie.
A swoją drogą to, aby znikła seksualność i to, aby ludzie byli obojnakami to
Twoje potrzeby?
Nietoperek

1. Data: 2005-01-30 00:20:26

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> myślenie.... np. Wystarczyło by dwoje ludzi i zaczeli by wspólnie
> narzekać. Ten który by miał gorsze nastawienie zaciążył by nagle.

Mocny tekst ... Ten rodzaj abstrakcji dziwnym
trafem wyjątkowo mnie bawi :))). Myślę, że Monty Pythony
mogłyby to nieźle rozwinąć w inscenizacji ... :)

1. Data: 2005-01-30 00:32:03

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mocny tekst ... Ten rodzaj abstrakcji dziwnym
> trafem wyjątkowo mnie bawi :))). Myślę, że Monty Pythony
> mogłyby to nieźle rozwinąć w inscenizacji ... :)

Można by to ubrać w opowiastkę o wyprawie na inną planetę,
na której odkryto rasę, która ma ten ciekawy sposób
rozmnażania. I pokazana parka w trakcie "kopulacji".
Trzeba by jeszcze mocno dopracować tematy do narzekań.
I wymyślić dobrą puentę, kiedy jedna z osób zajdzie
w ciążę - wykorzystać na maksa paradoks sytuacji,
gdzie mamy uwieńczoną sukcesem próbę zajścia w ciążę
(a wiec powód do radości i satysfakcji) będącą
jednocześnie kwintesencją zdegustowania i zniesmaczenia
życiem itp itd :)))) Czyli jednocześnie skecz
byłby karykaturalnym ujęciem skrajnej hipokryzji.

Może temat orgazmu jakoś by dało się tu także wykorzystać...

Totalny rozjazd ukrytych pragnień, rzeczywistych działań
i zwerbalizowanych komentarzy do nich ...

Robię z tego nowy wątek, ogłaszam konkurs na dialogi
w skeczu i puentę :)))

Dla rozrywki
"Polskie obozy" - apel
chester
przekazane fanaberie
Jak pomoc dziewczynie chorej na nerwice lekowa ?