proszę o poradę

1. Data: 2005-06-12 11:02:42

Temat: proszę o poradę
Od: "AGnieszy" <a...@a...nie> szukaj wiadomości tego autora

Trzydziestka. Mam cerę skłonną do lekkiego przetłuszczania, na policzkach
pory, po umyciu lub po maseczce wymagającą nawet głębokiego nawilżenia.

Maseczka Dr Eris wygładzająca i zwężająca pory nie przynosi efektów na
dłuższą metę, wprawdzie cera jest oczyszczona ale pory szybko są widoczne.
Zwykły krem nawilżający Nivei wprawdzie znosi uczucie napięcia po umyciu ale
szybko się błyszczę. Co jeszcze?

Jak dbać o taką cerę, jeśli jestem alergikiem?

1. Data: 2005-06-13 07:11:56

Temat: Re: proszę o poradę
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/12/2005 1:02 PM,Użytkownik AGnieszy usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> szybko się błyszczę. Co jeszcze?
>
> Jak dbać o taką cerę, jeśli jestem alergikiem?

Kremy Avene - miałam tylko próbki-tubki, ale bardzo chwalę, zwłaszcza
ten z kwasami. Kremy Oceanic bardzo są fajne. Kremy Eris z serii Forte
też są bardzo przyjemne. Więcej jest w archiwum grupy.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-15 20:46:13

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie polecam maseczki DERMIKI - są naprawdę doskonałe

E.

uwazajmy na pieprzyki!
Szampony Fitomed -Wrocław
Co jeszcze dodać do sklepu?