prosze o porade co z tym zrobic !

1. Data: 2003-09-07 09:38:17

Temat: prosze o porade co z tym zrobic !
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ratujcie

Dzisiaj rano wstaje, ide do lazienki, patrze: o kurcze co to za
cholerstwo sie wybudowalo. Po moich ogledzinach stwierdzam ze mam
malutka krostke w okolicy ust (ale nie na wardze) tylko na skorze.
Taka mala czerona lekko wystajaca bez bialego czubka. Boli piekielnie
przy poruszaniu ustami. Co najgorsze ona zamiast wyjsc na wierzch
polazla do srodka i warge od srodka mam spuchnieta tak ze dotyka do
zebow. No tylko sie pochlastac szarym mydelkiem :( Nawet jak jem to
musze uwazac zeby sobie wargi nie przygryzc od srodka.

Czym to potraktowac zeby to wylazlo na zewntarz i zeby tak nie bolalo.
Prosze o szybki odzew bo za poltorej godziny musze wychodzic (z moim
chlopakiem!!! )

Wierze w was (juz raz mnie uratowalysie!! )

--
--- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A
<- - ---

1. Data: 2003-09-07 11:25:36

Temat: Re: prosze o porade co z tym zrobic !
Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy poruszaniu ustami. Co najgorsze ona zamiast wyjsc na wierzch
> polazla do srodka i warge od srodka mam spuchnieta tak ze dotyka do

Mysle ze to opryszczka (zimno tzw). Mi zwykle przechodzi po kilku dniach.
Podobno masc Zovirax na to dziala, ale mi jest zawsze szkoda pieniazkow
(kosztuje z tego co pamietam ok.20-30 zl taka malenka tubka).
Pozdrawiam i wspolczuje.
green

1. Data: 2003-09-07 12:40:21

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobno masc Zovirax na to dziala, ale mi jest zawsze szkoda pieniazkow
> (kosztuje z tego co pamietam ok.20-30 zl taka malenka tubka).

no opryszke jest tez dobry Vratozolin.... ladnie wysusza..
to jest, powiedzmy, polski odpowiednik na Zovirax-a...
Cena jego to ok.5 zl.

jeszcze inni uzywaja Sacholu...

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-09-07 13:11:11

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobno masc Zovirax na to dziala, ale mi jest zawsze szkoda pieniazkow
> (kosztuje z tego co pamietam ok.20-30 zl taka malenka tubka).

no opryszke jest tez dobry Vratizolin.... ladnie wysusza..
to jest, powiedzmy, polski odpowiednik na Zovirax-a...
Cena jego to ok.5 zl.

jeszcze inni uzywaja Sacholu... tez ok. 5 zl

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-09-07 14:03:58

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest, powiedzmy, polski odpowiednik na Zovirax-a...
> Cena jego to ok.5 zl.
>
> jeszcze inni uzywaja Sacholu... tez ok. 5 zl

Hej!

Ja uzywam masci cynkowej, zreszta z bardzo dobrym skutkiem. Uzywalam kiedys
Zovirax'u, ale ow lek potegowal zmiany.

Pozdrawiam
Katarzynka

1. Data: 2003-09-07 18:13:38

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

malutka krostke w okolicy ust (ale nie na wardze) tylko na skorze.
Taka mala czerona lekko wystajaca bez bialego czubka

czy tak wyglada opryszczka? wydaje mi sie ze opryszczki sie robia na
wargach i sa duze. To jest malutka krostka z 5mm, ale wszytko mi
wlazlo do srodka i przycinam sobie zebami. brrr. Juz wrocilam z wypadu
i jest troche mniejsze ale buzi szeroko nie moge otworzyc, nie
wspominajac o czulszych pocalunkach :((( coz to za cholerstwo, ale
smaruje vratizolinem, moze na noc czyms mocniejszym to potraktowac ???

--
--- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A
<- - ---

1. Data: 2003-09-08 15:20:16

Temat: Odp: prosze o porade co z tym zrobic !
Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
> wspominajac o czulszych pocalunkach :((( coz to za cholerstwo, ale
> smaruje vratizolinem, moze na noc czyms mocniejszym to potraktowac ???

Opryszczka moze wyskoczyc na wargach, policzkach a nawet w nosie
(moja kolezanka tak miala). I nie musi byc duza, ja nie pamietam jak mi
sie zrobila na policzku, tzn. dopiero jak zrobila sie juz typowa,
zorientowalam
sie, ze to opryszczka.

--
pa! "See you in space Cowboy..."