proszę o przepis na dobry placek

1. Data: 2004-11-07 11:59:45

Temat: proszę o przepis na dobry placek
Od: "Mariola" <p...@a...wstopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Mam prosbe chcialabym zrobic jakis super placek - taki wyjatkowy, ktory
wszystkim smakuje. Moze mi pomozecie.
Pozdrawiam Mariola

1. Data: 2004-11-07 12:38:17

Temat: Re: proszę o przepis na dobry placek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 7 Nov 2004 12:59:45 +0100, "Mariola"

Takie cos nie istnieje...

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-08 13:02:23

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <p...@a...wstopce.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie.
> Mam prosbe chcialabym zrobic jakis super placek - taki wyjatkowy, ktory
> wszystkim smakuje. Moze mi pomozecie.

Wbrew temu, co twierdzi Krysia, znam kilka przepisow na ciasta, ktore
*wszystkim* smakuja, no ale ja z ekstremami nie mam do czynienia.... ;)
Napisz moze konkretniej, czego oczekujesz, czy ma byc to ciasto z kremem,
czy z owocami, czy moze jeszcze jakies masz wymagania. Moje typy to:
krolewiec, rafaello, sernik z brzoskwiniami i kruche z malinami i pianka
bezowa.

Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-11-08 13:54:29

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOgłabys podac przepis na Rafaello i czy jest to trudne czy łatwe do zrobienia??
Aga

1. Data: 2004-11-08 13:59:53

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mój typ, to "Kwitnący tulipan"
po googlaj trochę
była tez o nim mowa kilka wątków temu :-))

Pozdrawiam.

Jini - Anioł kobieta, która lubi tulipany ;-)

1. Data: 2004-11-08 14:03:39

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jini" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> a mój typ, to "Kwitnący tulipan"
> po googlaj trochę
> była tez o nim mowa kilka wątków temu :-))

Pieklas?

1. Data: 2004-11-08 14:10:09

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> MOgłabys podac przepis na Rafaello i czy jest to trudne czy łatwe do
zrobienia??

Cytuje:

RAFAELLO
============
Skladniki:

1 biszkopt (ja robie z 6 jaj - przyp. Ani)
2 paczki "Sniezki"
2 paczki wiórków kokosowych (razem 200 g)
2-3 biale czekolady
1 paczka platków migdalowych (lub startych migdalów) - 100 g

Przepis:
Sniezki ubic z mlekiem. Czekolade stopic i po lekkim przestudzeniu dodac do
mleka ze sniezka. Do masy dodac 1 1/2 paczki wiórków oraz migdaly.
Mase wylac na biszkopt wlozony do formy, posypac pozostalymi wiórkami i
wstawic do lodówki.
Wskazówki i uwagi:
Rafaello najlepsze jest nastepnego dnia.
Nadeslal(a): Rena , dnia: 2001-02-02
Zródlo / autor: gr.dyskusyjna pl.rec.kuchnia, autor:"damen"

Ja robie z 2 czekolad i bez migdalow. Przekrajam biszkopt na pol i
przekladam polowa masy, a czesc druga daje na wierzch.

/koniec cytatu/

A czy trudne czy latwe - trudno powiedziec, raczej latwe. W skali 1-10 daje
3 (1 najlatwiejsze).

1. Data: 2004-11-08 15:06:48

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam cos co na pewno bedzie wszystkim smakowalo :))
TIRAMISU
Paluszki lizac mniam
MAriolkka

S k ł a d n i k i:
. 3 duże jajka
. 1/2 szklanki cukru
. 1 szklanka mocnej kawy rozpuszczalnej
. 1 opakowanie serka Mascarpone
. gorzkie kakao
. biszkopty
. 2 łyżki koniaku
Ucieramy żółtka z cukrem i koniakiem (mikserem). Gdy już będą utarte na
gładką jasną masę, dodajemy serek i dalej ubijamy. Masa ma być gładka i
puszysta. Następnie ubijamy na sztywno białka i delikatnie łączymy z masą
serową. Lekko nasączone kawą biszkopty układamy w formie, wylewamy 1/2 masy
i posypujemy kakao. Na to ukladamy kolejne biszkopty i wlewamy resztę masy i
posypujemy kakao. Wkładamy do lodówki na co najmniej 10 h.

1. Data: 2004-11-09 00:30:40

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Nov 2004 15:10:09 +0100, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>RAFAELLO

Czy to latwo jest zepsuc? ;) Ostatnio na rodzinnym spotkaniu pol
Slawka rodziny oswiadczylo ze bedzie na jego urodzinach za miesiac ;)
I oczekuja ciast :) I chce zrobic cos, czego sie u nich nie jada (nie
beda porownywac) i co by umiarkowane wrazenie zrobilo ;)
Bede akurat po egzaminie na prawko, ciekawe czy bede miala ochote na
pieczenie. Ach... przynajmniej bede sie miala na czym wyzyc ;)

Jak sie czujesz? Podobno chora bylas w niedziele. Wybierasz sie w czw.
do G-dza?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-11-09 07:35:40

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> [...]
> I oczekuja ciast :) I chce zrobic cos, czego sie u nich nie jada (nie
> beda porownywac) i co by umiarkowane wrazenie zrobilo ;)

Zepsuc mozna wszystko ;). Ale raczej Ci to nie grozi, chyba ze bedziesz sie
bardzo starac ;).
A nie mowilas kiedys, ze Slawek nie lubi kokosu?

> Bede akurat po egzaminie na prawko, ciekawe czy bede miala ochote na
> pieczenie. Ach... przynajmniej bede sie miala na czym wyzyc ;)

Jesli chcesz sie wyzywac, to moze lepiej cos do walkowania? ;)
Polecam tort Napoleon, uffff, wypiera z resztek sil :).
Powodzenia na prawku, trzymam kciuki!
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

Pieprz czerwony