prosze o przetłumaczenie -diagnoza po łacinie

1. Data: 2005-07-27 18:06:00

Temat: prosze o przetłumaczenie -diagnoza po łacinie
Od: "anka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o przetłumaczenie diagnozy z wypisu karty szpitalnej .
Syndrom dol.L-S regrediens propter probabilter discopathiam L4/L5.
Do szpitala zostałam skierowana z podejrzeniem przepukliny jadra miazdzystego
w celu zdiagnozowania .Niestety ale lekarz po zdadaniu powiedział ze nie widzi
takiej potrzeby aby przeprowadzić diagnostyke obrazową .Pozdrawiam Anka

2. Data: 2005-07-27 18:21:25

Temat: Re: prosze o przetłumaczenie -diagnoza po łacinie
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemijający zespół bólowy lędźwiowo-krzyżowy, prawdopodobnie z powodu
dyskopatii [na poziomie] L4/L5.

3. Data: 2005-07-28 08:05:30

Od: "Anka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemijający zespół bólowy lędźwiowo-krzyżowy, prawdopodobnie z powodu
> dyskopatii [na poziomie] L4/L5.

Dziekuje bardzo za przetłumaczenie .Ta diagnoza jest dla mnie jakaś dziwna ?
To fakt ze zanim trafiłam do szpitala to bóle już ustapiły .
Moja przypadlośc miała miejsce w marcu podczas przesuwania kanapy ,dzwignełam
ją i wtedy to poczuła strzykniecie w kregosłupie .Byłam rehabilitowana i
miałam "nastawiany dysk".Lekarz w szpitalu tylko zbadał mnie neurologicznie i
na podstawie zdjecia RTG które miałam zrobione wcześniejpostawił taka
diagnoze .Jeszcze raz dziekuje za wyjasnienie i pozdrawiam Anka

Interna-PILNE!!!
szczepienie przeciw zoltaczce typu B
biopsja guzka tarczycy
lek wspomagajacy odchudzanie