prosze o rade

1. Data: 2003-07-30 07:26:19

Temat: prosze o rade
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
na tej grupie znalazłam się pierwszy raz
Mam następujący problem
Mam 174 cm wzrostu i ważę 55 kilo i 20 lat(około gdyż waga mi się waha dość
gwałtownie- wiem że to nie dobrze)
Odżywiam się nie za dobrze,szczególnie teraz w wakacje gdy na nic nie ma
czasu (dodatkowo pracuje)

Nie narzekałam nigdy na figurę ,ale teraz musze przyznać ,że trochę się
zasiedziałam i moje mięśniaczki także.Słowem chce się zabrać za siebie.
Mało sypiam i dużo czasu spędzam poza domem.Na tą chwila nie mogę nic z tym
zrobić.Jestem na etapie rzucania kawy(co nie jest wcale takie łatwe),
brakuje mi energii i często się złoszczę.Zdaje sobie sprawę,że to wina trybu
życia jaki prowadzę.Chce to zmienić. W tym celu mam zamiar zacząć od zmiany
sposobu odżywiania i jakiś stopniowych ćwiczeń. Nie chce schudnąć, chce to
wszystko tylko przerobić na energie i miąśniaczki. No i jak mi mój wredny
luby powiedział zgubić parę cm z bioderek.
Doradźcie mi coś pliss bo za parę m-cy mój organizm nie zniesie takiego
trybu życia

jestem dźwięczna za wszelkie wskazówki

pozdrawiam gorąco

bandytka

2. Data: 2003-07-30 17:26:55

Temat: Odp: prosze o rade
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sposobu odżywiania i jakiś stopniowych ćwiczeń. Nie chce schudnąć, chce to
> wszystko tylko przerobić na energie i miąśniaczki. No i jak mi mój wredny
> luby powiedział zgubić parę cm z bioderek.

Nie sluchaj lubego, przy twoim wzroscie to super waga! A ty pokaz mu jego
brzuszek jak narzeka..:))

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

3. Data: 2003-07-31 05:49:49

Temat: Re: prosze o rade
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sluchaj lubego, przy twoim wzroscie to super waga! A ty pokaz mu jego
> brzuszek jak narzeka..:))
>
> Pozdr.
> PrawdziwaWiedzmaF.

oj luby ma brzuszek przecudowny :D

raczej dla siebie chce to zrobić bo czuje sie nie za dobrze
tylko usmiech niezmiennie na mej buzce sie zadomowil....
chodzi mi o zdrowie przede wszystkim
a podly luby dran ma pasc na kolana przede mna:D

pozdrawiam

bandytka

4. Data: 2003-08-02 11:56:22

Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LOL :)

Heh mysle ze jestes za chuda :) nie wyobrazam sobie siebie z taka waga - mam
176, fakt faktem ze cwicze i na miesnie nie narzekam, mysle ze aeroby dobrze
Ci zrobia :)
Ale nei odchudzaj sie ....... BRON BOZE :)

Piec przemian...
Pory jedzenie
moja Dieta Atkinsa ( Keto )
MM - "MM po polsku" warto kupic?