[frywolitki] proszę o shcemat zakładki i naszyjnika

1. Data: 2006-12-04 09:57:37

Temat: [frywolitki] proszę o shcemat zakładki i naszyjnika
Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Drogie robótkowiczki!
Wpadłam juz na dobre w szał robienia prezentów świątecznych.
W sobote idę na kurs frywolitek(CH BLue City) i mam nadzieje ze
czegoś się tam nauczę:)
Dlatego mam ogromna prośbę:
może któraś posiada w swoich zbiorach wzór na zakładke do
ksiazki?( kiedys pamietam widzialam taka zakladke trojkatna co sie
zaklada na rog ksiazki, ale takie tradycyjne tez mile widziane)
a druga prosba: szukam schematu naszyjnika a raczej takiej obrozcy
dopasowanej na szyje( moze jakies kolczyki do kompletu?)

bede ogromnie wdzieczna za pomoc

pzdr
Iga

2. Data: 2006-12-04 09:59:55

Temat: Re: proszę o shcemat zakładki i naszyjnika
Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisalam w tytule [frywolitki] i mi wycielo...
oczywiscie prosze o shcmety w technice frywolitkowej

3. Data: 2006-12-04 10:29:14

Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

igulinda wrote:
> W sobote idę na kurs frywolitek(CH BLue City) i mam nadzieje ze
> czegoś się tam nauczę:)

możesz coś więcej napisać o kursie?
czy to dla początkujących, czy są jakieś opłaty czy zapisy?
i w którym miejscu w BC (nie znam tego przybytku), a chętnie bym
popatrzyła jak się robi frywolitki

pozdrawiam
Ania

4. Data: 2006-12-04 11:09:07

Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kurs jest w najbliższa sobote w CH Blue CIty w Warszawie przy Al.
Jerozolimskich( rondo Zesłańców Syberyjskich, near Dw. Zachodni:)
Jest gdzies na drugim pietrze, zbiorka w pasmanterii "Pasja"
czas trwania 10.00-16.00
koszt 55 zl
dla poczatkujacych, materialy zapewnione

a ja dalej czekam na kochane dziewczeta co podrzuca mi jakies wzorki...

5. Data: 2006-12-04 15:25:28

Temat: Re: [frywolitki] proszę o schemat zakładki i naszyjnika
Od: "Ela" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zakładki. Mam nadzieję, że coś sobie wybierzesz.
http://www.domesticarts.com/Patterns/simple.html
http://www.domesticarts.com/Patterns/2shuttlebkm.htm
http://www.domesticarts.com/Patterns/snake.htm
http://www.domesticarts.com/Patterns/Spider.htm
http://www.geocities.com/Heartland/Valley/6896/exbkm
k01.html
http://www.be-stitched.com/bookmark.asp
http://www.tatting.de/dol/flowermeadow.html
http://www.tatting.de/dol/t_damana.htm
http://www.geocities.com/Heartland/Valley/6896/pbkmr
k.html
http://www.picotnet.com/Patterns/celtic/celtic_bookm
ark.htm

Naszyjnik z kolczykami
http://www.be-stitched.com/pattern0509necklace.asp
Coś z biżuterii poszło też na priv.

Pozdrawiam
Ela

6. Data: 2006-12-15 12:58:50

Temat: Re: proszę o schemat zakładki i naszyjnika
Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a moze ma ktos jednak taka trojkatna zakladke na rog ksiazki?(jestem
przekonana ze kiedys widzialam taka z frywolitek)

----------------------------------
nowa grupa ze zdjeciami!!
http://groups-beta.google.com/group/robotki-reczne

bkm.htmlhttp://www.domesticarts.com/Patterns/snake.h

7. Data: 2006-12-15 13:58:51

Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam:):)
http://tobatka.multiply.com/photos/photo/4/11
http://tobatka.multiply.com/photos/photo/4/13
http://tobatka.multiply.com/photos/photo/4/15

----------------------------------

8. Data: 2006-12-15 14:00:07

Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

choc pamietam ze byly jeszcze inne tego typu...trojkatne wlasnie
bo te sa kwadratowe

9. Data: 2006-12-29 13:54:03

Od: "lusia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem dziś na tej stronie . myślę, że już sie nauczyłaś tej ślicznej koronki.
Ja nie jestem biegła w komputerze ale jeśli masz problemy z nauka to pisz
odpowiem na ile będę mogła. Najwazniejsze to zrobić pierwsze kółeczko.
Ja robię frywolitki czółenkiem drewnianym są super wchodzi dużo nici i nie
rozpoławia się tak jak to przy plastikowych, które równiez pekają w czasie pracy.
Możesz do mnie pisac na adres: l...@v...pl.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2007.
Pozdrawiam.

odbarwiona skóra