odbarwiona skóra

1. Data: 2006-12-03 18:28:03

Temat: odbarwiona skóra
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Niosłam w ramionach strasznie sfrustrowaną psunię, którą wzięłam ze
schroniska. Jej ślina ( przypuszczam, że kwaśna) odbarwiła mi skórę w płaszczu.
Czy jest na to jakaś rada? Aplikację naszyję w ostateczności.ania

2. Data: 2006-12-04 09:08:35

Temat: Re: odbarwiona skóra
Od: "Niunia" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

odbarwiła mi skórę w płaszczu.
> Czy jest na to jakaś rada?

W sklepach są farby do barwienia skóry myślę ze mogłabyś spróbować. Nie wiem
jednak na ile to jest skuteczne i jaki daje efekt.

Pozdrawiam Berni

3. Data: 2006-12-04 09:20:09

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płaszczu.
> Czy jest na to jakaś rada? Aplikację naszyję w ostateczności.ania

W punktach gdzie czyszczą ubrania ze skóry itp często też ją odnawiają
widziałam kiedyś taką kurtkę po renowacji nieźle wyglądała......

Może tam coś poradzą ;-))))

Pozdrawian
Sinka

chwalę się